Daar gaat ook niks aan verloren. Een dorp met anonieme nieuwbouwwijken en een zielloos, spuuglelijk stadshart waar je nog niet dood wilt worden gevonden. Zelfs niet als je NWS-SC-user bent.quote:
Nee lul, ik probeer het gewoon te normaliseren, ging echt veel te lang door met een goede discussie hier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat timmmmm er even niet is, wil nog niet zeggen dat dit soort posts ineens door de beugel kunnen.
Nice, dat is een beste.. gecontroleerd uit laten branden, niets aan de hand. En er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen want rook is gezond.quote:
quote:Wat men vergeet te melden: Het waren 50 MAROKKANEN. (Of een afstammeling daarvan zoals turks) Ze staan al te springen als Heemskerk de kermis begint.
Oh leuk, dat is ook in de regio.. daar is het ook altijd gezellig ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Tientallen jongeren slaan en schoppen meisje (15) op kermis
De opmerking was gewoon grappigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die discussie wou ik ook graag weer op gang brengen
Ik moet donderdag naar Zoetermeer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki
Super grote erge brand in zoetermeer
[ afbeelding ]
Komt wel erg dichtbij zo...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moet donderdag naar Zoetermeer.
Er is geen Zoetermeer meerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moet donderdag naar Zoetermeer.
#goeietijdenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zoetermeer ... dat noemden wij altijd Sweet Lake City.
Ja of Zoetka?:Pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zoetermeer ... dat noemden wij altijd Sweet Lake City.
Nu doe je net alsof het een soort Almere is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar gaat ook niks aan verloren. Een dorp met anonieme nieuwbouwwijken en een zielloos, spuuglelijk stadshart waar je nog niet dood wilt worden gevonden. Zelfs niet als je NWS-SC-user bent.
Pyromanium.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
Mooie vlammetjes, misschien kan ik daar een UI van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |