Blondeer je haar anders eens om het te testenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat was dus mijn punt. Weet jij het net te brengen dat ik niet zou vinden dat vrouwen gewoon in een jurkje over straat moeten kunnen lopen. Dat moest ff uit de wereld geholpen worden.
Nah liever niet :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blondeer je haar anders eens om het te testen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blondeer je haar anders eens om het te testen
Aan wie vraag je dit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Zijn we eigenlijk ooit zo diep gegaan? Ik kan het mij niet herinneren.
Nee nu gaan we weer normaal doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Nee normaal gaan we alleen die als het over de moe ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Ja ben echt klaar met gekanker op Marokkanen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Allemaal, of oude garde van deze reeks. Vrij pittige discussie ineens zo, toch?
Niks mis mee, moeten we vaker doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Goedele toch een Goddelijke MILF.
Eindelijk een beetje kwaliteit in deze SC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag users in het Jinektopic zeggen dat dit onwaar is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, moeten we vaker doen.
Leuk in bed, krijg je meteen allemaal regeltjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Dat timmmmm er even niet is, wil nog niet zeggen dat dit soort posts ineens door de beugel kunnen.quote:
Whehehe, ja.. raar mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk in bed, krijg je meteen allemaal regeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |