Ik heb alleen de polis zelf. Zon groen blad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja .. gewoon bij je hebben net als ID.
Mwa, dat valt over het algemeen wel mee. Die schrijven ze niet zomaar, alleen bij grote gerichte acties.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees ook 90 euro boete voor het niet tonen van je verzekeringsbewijs. Heb k dus nooit bij me.
Die groene kaart is je verzekeringsbewijs lieverdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de polis zelf. Zon groen blad.
Ja dacht dat Yoki zon pasje bedoelde met het formaat van een id kaart. Las het verkeerdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die groene kaart is je verzekeringsbewijs lieverd
Ja rollerbank bijeenkomsten dus :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, dat valt over het algemeen wel mee. Die schrijven ze niet zomaar, alleen bij grote gerichte acties.
Of als je natuurlijk vervelend gaat doen,
Dan moet je ff laten testen of checken wat er gedaan is.. kan altijd een prop in die uitlaat of varioring terugzetten. Meestal dat laatste. Je kan ook nog gaan kutten met rolletjes en veertjes en zelfs nog met de vertanding. Maar zoals ik het lees is jouw scooter gewoon helemaal standaard zonder grappen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee toch? Hij gaat sowieso te hard. Het ik hem zo gekocht argument gaat volgens mij niet op.
Ja en die hoef je in NL niet bij je te hebben. Niet verplicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die groene kaart is je verzekeringsbewijs lieverd
Verzekeringsbewijs:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja en die hoef je in NL niet bij je te hebben. Niet verplicht.
Waarom niet.. alsof ze elke dag gaan staan.. en het kost ook allemaal wat hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand zei mij dat het korps van Den Haag maar twee rollerbanken heeft. Dat kan toch niet kloppen?
Ja die met 38 dus te hard gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je ff laten testen of checken wat er gedaan is.. kan altijd een prop in die uitlaat of varioring terugzetten. Meestal dat laatste. Je kan ook nog gaan kutten met rolletjes en veertjes en zelfs nog met de vertanding. Maar zoals ik het lees is jouw scooter gewoon helemaal standaard zonder grappen.
Verplicht niet nee, maar wel erg handig mocht je een keer een ongeluk hebben. En je bent sneller van de politie af omdat ze je niet hoeven na te trekken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja en die hoef je in NL niet bij je te hebben. Niet verplicht.
Nou maar twee. Den Haag heeft veel scootertuig :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom niet.. alsof ze elke dag gaan staan.. en het kost ook allemaal wat hoor.
Dat is op je teller heh.. doe daar maar even 10 tot 15% vanaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die met 38 dus te hard gaat.
Is het verschil tussen de teller en de werkelijke snelheid zo groot?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is op je teller heh.. doe daar maar even 10 tot 15% vanaf.
Ik lees het nu ook. Volgens mij is hij voor auto's niet verplicht?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verzekeringsbewijs:
Niet kunnen tonen: ¤90
Rijden zonder verzekeringsbewijs: ¤370
Ook relschoppers.. en toen moesten ze ook van ver komenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou maar twee. Den Haag heeft veel scootertuig :p
Klopt. Groen is bij auto's voor in het buitenland.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Volgens mij is hij voor auto's niet verplicht?
Ja das waar jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook relschoppers.. en toen moesten ze ook van ver komen
Kan best groot zijn ja, ligt ook aan de dikte van de banden en de grootte van de velgen. Weet niet hoe erg dat bij scooters is maar bij auto's kan dat verschil best groot zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het verschil tussen de teller en de werkelijke snelheid zo groot?
Op zijn minst. Verschilt ook per merk.. bij jou hou ik het op zeker 10%.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het verschil tussen de teller en de werkelijke snelheid zo groot?
Volgens mij zelfs niet eens in alle landen. Maar zoals ik al zei, het scheelt wel een hele hoop gedoe bij de afwikkeling van een ongeluk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klopt. Groen is bij auto's voor in het buitenland.
Dus ik denk dat k met 38 door de stad scheur en ga eigenlijk niet zo hardquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op zijn minst. Verschilt ook per merk.. bij jou hou ik het op zeker 10%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |