Altijd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nu ben ik natuurlijk te oud, in tegenstelling tot de rest van de bevolking zien zij dat wel.
Maar daarom zie ik het nog wel gebeuren tegen andere meisjes.
9 van de 10x wel ja, is er altijd wel eentje uit zo'n groepje die het nodig vindt iets te roepen naar zo'n meisje.quote:
Weet niet waar jij je tijd doorbrengt :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
9 van de 10x wel ja, is er altijd wel eentje uit zo'n groepje die het nodig vindt iets te roepen naar zo'n meisje.
Ja, en daar spelen die bendes/maffia/triades op in. Het is ook gewoon slavenhandel ipv mensensmokkel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei vraag en aanbod, omdat dat het ook gewoon is.
Maar hoe zou jij je voelen als je alleen in je minijurk langs zo'n groepje moet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als jij elke keer als je langs zon groepje loopt lastig word gevallen vind ik dat echt kut voor. Maar ik geloof niet dat dat elke keer zo is.
Daarom heeft Henk dus zo'n hekel aan die groepjes, dan kan hij niet in zijn jurk rondlopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn er vrouwen hier die zich ongemakkelijk voelen als ze in de zomer een rokje aanhebben.
Je bent alleen en je moet langs een groepje mokros.
Akward of helemaal niet?
Ik kom ze voornamelijk tegen in de omgeving van de Haagse markt of in de stad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij je tijd doorbrengt :p
Precies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heeft Henk dus zo'n hekel aan die groepjes, dan kan hij niet in zijn jurk rondlopen
Ik draag sowieso geen minijurkjes:p Maar ik zou gewoon er langs lopen. En mochten ze wat zeggen ligt het er aan hoe ik mij die dag voel of ik reageer of niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar hoe zou jij je voelen als je alleen in je minijurk langs zo'n groepje moet?
Ook gewoon ontwikkeld en boerkavrij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is wel een lekkere Marokkaanse trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
Maar mijn bed roept, heb nog wat in te halen van gisteren
Slaap lekker![]()
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker![]()
Maar je zou je niet bij voorbaat ongemakkelijk voelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik draag sowieso geen minijurkjes:p Maar ik zou gewoon er langs lopen. En mochten ze wat zeggen ligt het er aan hoe ik mij die dag voel of ik reageer of niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker![]()
Nee niet meer. Wat willen ze doen :p Oeeeh ze zeggen wat tegen me oeeeeeeh :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar je zou je niet bij voorbaat ongemakkelijk voelen?
Trusten, ik zal proberen ook vroeg te gaan slapenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker![]()
Wollah zina, niet zo tof doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet meer. Wat willen ze doen :p Oeeeh ze zeggen wat tegen me oeeeeeeh :p
In je kruis grijpen, maar als jij dat lekker vind moet je dat gewoon doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet meer. Wat willen ze doen :p Oeeeh ze zeggen wat tegen me oeeeeeeh :p
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In je kruis grijpen, maar als jij dat lekker vind moet je dat gewoon doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |