quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heeft Henk dus zo'n hekel aan die groepjes, dan kan hij niet in zijn jurk rondlopen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heeft - denk ik - niemand beweerd.
Jaja, rustig aan liefquote:
Daar gaat het helemaal niet om. Uiteindelijk loopt ieder meisje erlangs. Gaat er bij mij om of je je ongemakkelijk voelt omdat je weet dat blote huid bij hen in principe ongeoorloofd is. Voelt dat niet onaangenaam? Kan je je voorstellen dat er meisjes zijn die zich hierdoor ongemakkelijk voelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende: [..] Nee niet meer. Wat willen ze doen :p Oeeeh ze zeggen wat tegen me oeeeeeeh :p
Maar jij straalt denk ik ook wel een soort van 'niet fucken met mij' uit, als je een blonde tata doos was geweest dan had je vast wel meer en vaker last gehad. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:
Natuurlijk kan ik mij dat voorstellen.Maar je vroeg wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Uiteindelijk loopt ieder meisje erlangs. Gaat er bij mij om of je je ongemakkelijk voelt omdat je weet dat blote huid bij hen in principe ongeoorloofd is. Voelt dat niet onaangenaam? Kan je je voorstellen dat er meisjes zijn die zich hierdoor ongemakkelijk voelen?
Nee, ik vroeg hoe jij je zou voelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik mij dat voorstellen.Maar je vroeg wat ik zou doen.
Dat weet ik niet. Ik ben gewoon open naar iedereen. En ga niet met cijfertjes in mijn hoofd het contact aan met mensen. Boeit mij geen flikker wat de statistieken zeggen als ik iemand leer kennen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar jij straalt denk ik ook wel een soort van 'niet fucken met mij' uit, als je een blonde tata doos was geweest dan had je vast wel meer en vaker last gehad. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Komt Arno weer met existentiële vragen aanzetten hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hoe jij je zou voelen.
Ja niet zo boeiend. Vroeger wel nu loop ik er gewoon langs zonder angst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hoe jij je zou voelen.
Dat was een goeie grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt Arno weer met existentiële vragen aanzetten hoor
Nope, als je van eigen bloed bent en je doet het niet goed dan krijg je dat ook te horen van zequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben gewoon open naar iedereen. En ga niet met cijfertjes in mijn hoofd het contact aan met mensen. Boeit mij geen flikker wat de statistieken zeggen als ik iemand leer kennen.
En ik weiger te geloven dat je standaard de lul bent bij Marokkanen omdat je een zogenaamde tatta bent.
Ik heb geen jurk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was een goeie grap.
Van Henk en zijn jurk.
Inderdaad, als je gewoon je snor laat staan heb je nergens last vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso heeft het ook te maken over hoe zeker je zelf bent over jezelf. Als je als een bang musje over straat loopt heb je een grotere kans om het haasje te zijn ja.
Dat werkt ook mee ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gewoon je snor laat staan heb je nergens last van.
Ja, dus is het goed om dan maar meisjes lastig te vallenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso heeft het ook te maken over hoe zeker je zelf bent over jezelf. Als je als een bang musje over straat loopt heb je een grotere kans om het haasje te zijn ja.
Waar zeg k dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dus is het goed om dan maar meisjes lastig te vallen
Niet elk meisje is zo stoer als jij bent.
Nee dat het ook te maken heeft met hoe jezelf in het leven staat. Geld ook voor mannen. En dit merk je in bijna alles terug. Wat voor soort mensen in je leven komen, hoe ze je behandelen, hoe je relaties gaan etc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je je als vrouw dan maar anders op moet stellen.
Ik ken een meid waar jij voor zou wegrennen, en die schopt je de hele straat door.. Maar als er zo'n opgefokte mafkees staat met een mes dan is het een heel ander verhaal heh.. Dan moeten de boys komen, maar dan zijn die jochies inene weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh, dat was de jeugd van Henk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet als onzeker meisje ook gewoon over straat kunnen, dat kon 40 jaar geleden ook gewoon.
ja zeg toch nergens dat dat niet zo moet zijn. Het was meer een reactie op Yoki zijn post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet als onzeker meisje ook gewoon over straat kunnen, dat kon 40 jaar geleden ook gewoon.
Ik snap deze niet:pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ken een meid waar jij voor zou wegrennen, en die schopt je de hele straat door.. Maar als er zo'n opgefokte mafkees staat met een mes dan is het een heel ander verhaal heh.. Dan moeten de boys komen, maar dan zijn die jochies inene weg.
Ja die moet zich nu ook gewoon gedragen, anders gooien ze hem van een flat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dat was de jeugd van Henk.
Toen kon hij nog zonder zorgen in zijn jurk over straat.
Dat zijn dingen die we hier meemaken in "da hood" en dan zeggen ze "haal je kankervriendje maar" en al de bekende termen... dus .. ze pakt telefoon en hoppa, weg zijn ze heh. Maar daar laten we het niet bij zitten.. nee, nee.. want dag mag niet allemaalquote:
40 jaar geleden waren mijn ouders nog niet getrouwd. Dit najaar pas. En pas daarna kwamen ze op het idee om mij te verwekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt met voorbedachte rade gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
40 jaar geleden waren mijn ouders nog niet getrouwd. Dit najaar pas. En pas daarna kwamen ze op het idee om mij te verwekken.
Dan gaat ze er achter aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die we hier meemaken in "da hood" en dan zeggen ze "haal je kankervriendje maar" en al de bekende termen... dus .. ze pakt telefoon en hoppa, weg zijn ze heh. Maar daar laten we het niet bij zitten.. nee, nee.. want dag mag niet allemaal
Ik dus wel, en mijn broertje ook .. ze mogen het proberen. En zo zijn er meer. Nee ik ben geen superheld maar zo'n fucked up kutjochie moet gewoon optiefen, zeker als je vrouwen of meisjes gaat lastig vallen want ik schop je de touwtering ... niet te zuinig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ik weet niet hoor maar ik ga ook geen ruzie zoeken met iemand met een mes
Ik denk het wel. Jouw ouders vast ook. En ze hebben vast ook grootse plannen met jou voor ogen gehad. Anders hadden ze je geen "Fokker" genoemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt met voorbedachte rade gedaan?
Wederom, daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh... Mja dat doe ik allemaal niet. Hou niet zo van mensen met messen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dus wel, en mijn broertje ook .. ze mogen het proberen. En zo zijn er meer. Nee ik ben geen superheld maar zo'n fucked up kutjochie moet gewoon optiefen, zeker als je vrouwen of meisjes gaat lastig vallen want ik schop je de touwtering ... niet te zuinig.
TMI.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
40 jaar geleden waren mijn ouders nog niet getrouwd. Dit najaar pas. En pas daarna kwamen ze op het idee om mij te verwekken.
Lijkt mij logisch ja. Heb ik ergens iets anders gezegd dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wederom, daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat iemand relatief vrij is om zich te kleden zoals deze zich wil.
Het moet niet zo zijn dat mensen zich beperkt of onprettig voelen in deze vrijheid, vanwege andere mensen die het als minderwaardig beschouwen.
Wie al deze mensen ook mogen zijn.
Ik ook niet. En ben er niet bang voor ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Mja dat doe ik allemaal niet. Hou niet zo van mensen met messen.
Ik was gewoon een neukfout.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jouw ouders vast ook. En ze hebben vast ook grootse plannen met jou voor ogen gehad. Anders hadden ze je geen "Fokker" genoemd.
Tegenwoordig steekt iedereen er maar op los. Zelfs collega's gehad die met een mes naar werk kwamen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ben er niet bang voor ook.
Ik had op de basisschool een keer een neger die in een jurk naar school kwam, geen grapquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |