Gewoon 1x per week komen eten. Bespaart je ook nog geldquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel kan voorkomen dat ik mijn ouders vrij lang niet zie als ik op mezelf ben
Contact verwaarlozen is één van mijn grote zwaktes
Nah niet echt ruzie joh hahahahquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had vandaag nog wel ruzie met haar toch
Omdat je zeker binnenzit de hele dag?
Geen idee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Fylax als je 21 bent praten ze wel anders.
Deed ik ook eerste 3 jaar. Nu wel beetje flauw van. Moeder ga 1x in de 2 weken heen en vader 1x in de 2 a 3 weken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week komen eten. Bespaart je ook nog geld
Moet ik wel in de buurt gaan wonen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn moeder kan niet kokenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
had laatst wel ruziequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zelden ruzie met mijn ouders.
Loop gewoon weg als ze de confrontatie aan gaan.
quote:
Mijn moeder ook niet, wat ze ook toegeeft.quote:
hier dus andersomquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, m`n moeder en broertje erg goed. Dus dat is mooi
Koken is gewoon aan te leren hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, m`n moeder en broertje erg goed. Dus dat is mooi
Aanvaardbaar koken is te leren. Echt goed koken is lastiger.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koken is gewoon aan te leren hoor.
Vaak eerder een vorm van luiheid of gemakzucht dan dat je het echt niet kan
Ja klopt wel beetje. En een kut kookplaat. maar dat heb ik al gezegdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je er gewoon in verdiept en het leuk vind is dat makkelijk te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aanvaardbaar koken is te leren. Echt goed koken is lastiger.
Kun je geen nieuwe kookplaat kopen? :$quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt wel beetje. En een kut kookplaat. maar dat heb ik al gezegd![]()
Als ik volgende huisje mooie keuken heb ga ik wel meer koken denk ik
met diploma uitreiking mn moeder wilde perse dat ik een bepaald tshirt aandeed maar wilde ik nietquote:
Mijn broer kan trouwens best wel goed koken, maar als we home alone zijn gooit hij er ook een pizza in de oven puur uit luiheidquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt er niet boven op he. Is helemaal vastgemaakt aan m`n koelkast. Dus dat zit er ook qua ruimte niet in.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe kookplaat kopen? :$
Mocht je dat niet eens zelf bepalenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
met diploma uitreiking mn moeder wilde perse dat ik een bepaald tshirt aandeed maar wilde ik niet
valt wel mee hoorquote:
Ik vind voor mezelf koken best leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer kan trouwens best wel goed koken, maar als we home alone zijn gooit hij er ook een pizza in de oven puur uit luiheid
Zou ik ook doen als ik op mezelf ga. Zoveel werk allemaal
gewoon casual overhemdje a mattiequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
met diploma uitreiking mn moeder wilde perse dat ik een bepaald tshirt aandeed maar wilde ik niet
moet wel vaak 'in je zitten'quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht je dat niet eens zelf bepalen
goede messenset halenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al extra slice gekeken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog één jointje en dan slapen, dit keer maar eens wat eerder naar bed (denk ik)
Dat is wel een pluspunt ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind voor mezelf koken best leuk.
Helemaal naar m'n eigen smaak
Hoeveel pitjes heb jij? Ik moet er eentje kopen ergens komende weken, zoveel gedoe.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt er niet boven op he. Is helemaal vastgemaakt aan m`n koelkast. Dus dat zit er ook qua ruimte niet in.
Checkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan heb je nog eens mensen die echt in paniek raken als er meer dan twee pannen op het vuur staan,
Haha nee maar.. ga hem nu wel downloaden! Maar ben bang dat ik verkeerde download?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik ook wel goed ga leren koken als ik huisje hebHeb er wel zin in! Ik verwacht dan Pax enz ook een keer voor een heerlijke maaltijd.
link je downloadquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee maar.. ga hem nu wel downloaden! Maar ben bang dat ik verkeerde download?
Nou niet al te verquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bovenste knoopjes helemaal los
2. Dus het is huilen met de pet opquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel pitjes heb jij? Ik moet er eentje kopen ergens komende weken, zoveel gedoe.
Interesse erin is wel nodig, maar als je dat hebt is het wel echt aan te leren. En met goed koken hoef je niet perse meteen chefkok te kunnen worden in een sterrenrestaurantquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
moet wel vaak 'in je zitten'
Zowel de interesse als daadwerkelijke handigheid
Ik had vast ook goed piano kunnen spelen als ik op mijn 6e was begonnen met oefenen, maar nooit interesse in gehad en zal ook nooit komen. Koken daarentegen was ik om een of andere reden wel al mee bezig, al kon ik nog maar nauwelijks lezen.
En dan heb je nog eens mensen die echt in paniek raken als er meer dan twee pannen op het vuur staan, of missen elke vorm van creativiteit om iets meer dan chicken tonight te kunnen maken.
Maak nasi hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik ook wel goed ga leren koken als ik huisje hebHeb er wel zin in! Ik verwacht dan Pax enz ook een keer voor een heerlijke maaltijd.
Dit heb ik ook, ik kook de rijst wel gewoon van tevoren als het anders allemaal tegelijk moet, andes word ik helemaal gek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
En dan heb je nog eens mensen die echt in paniek raken als er meer dan twee pannen op het vuur staan
Jawel. Anders staat het te braafjesquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bovenste meestal
Dan heb ik echt veel swag
niet a la Gijpquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Anders staat het te braafjes
Top. Ga het dan morgen wel kijken, als ik hem download kan ik het niet vergeten iig.quote:
Haha nee. Mij kennende zal het vast een oven gerecht worden ofzo. Hou ik erg van!quote:
Eerste 3 doe ik vaak wel open hoor. Zeker met lekker weerquote:
Ik weet zo even niet hoeveel ik altijd open doequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 3 doe ik vaak wel open hoor. Zeker met lekker weer
Jij moet je borsttapijtje showen natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 3 doe ik vaak wel open hoor. Zeker met lekker weer
Veel oefenen. Helpt ook wel om iets te organiseren daarin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
wat ik echt jammer vind is dat ik slecht smaken kan onderscheiden. Ik proef wel of iets lekker is of niet maar niet wat er precies inzit
Daaromquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je borsttapijtje showen natuurlijk
De wandeling naar mijn werk en het koken zijn de enige momenten op de dag dat ik fatsoenlijk tot rust kom.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind voor mezelf koken best leuk.
Helemaal naar m'n eigen smaak
Heb jij daar plek voor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou wel graag een oven willen, als ik een goedkope tegenkom
Ja ik ook normaal gesproken. Maar hier word je gewoon niet vrolijk vanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dat een magnetron chill is fok-it maar lijkt mij persoonlijk alleen chill voor het verwarmen van een maaltijd van gisteren ofzo. Zou wel gewoon willen koken op kookplaat.
quote:
Ja met 3 pannen op 2 pitjes zou ik ook in paniek rakenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Dus het is huilen met de pet op
Achja, combi-magnetron fuck the world
lol tegenwoordig alle knoopjes vastquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bovenste knoopjes helemaal los
Ik had er een uit de blokker leegverkoop voor 19 euro, beste impulsaankoop van mijn levenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
Geleerd van kookboeken en internet toch gewoon?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi dat ik 6 maanden terug NOOIT kookte en niets kon koken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Ja met 3 pannen op 2 pitjes zou ik ook in paniek raken
Ja zoiets zou perfect zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had er een uit de blokker leegverkoop voor 19 euro, beste impulsaankoop van mijn leven
Nee dan staat het te deftigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lol tegenwoordig alle knoopjes vast
Hmm wat is mijn beste impulsieve aankoop ooit? Hmmmquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had er een uit de blokker leegverkoop voor 19 euro, beste impulsaankoop van mijn leven
Ja, en soms gewoon meekoken met vriendin dan leer je veel dingen ook welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geleerd van kookboeken en internet toch gewoon?
zegt de man die shirtless tc doetquote:
oven is echt chill maar was zo stom alleen simpele magnetron te kopenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
Rijst is juist wel makkelijk daarin. Als je precies genoeg water er in doet (itt volledig onderzetten en dan later af gieten), dan hoef je water maar aan de kook te brengen om dan de pan met deksel erop weg te zetten. Kwartier later is die gewoon precies goed en niet plakkerig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ik kook de rijst wel gewoon van tevoren als het anders allemaal tegelijk moet, andes word ik helemaal gek.
Samen koken lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en soms gewoon meekoken met vriendin dan leer je veel dingen ook wel
Oven niet warm genoeg dan. Of een te dikke stapel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik krijg de aardappelen maar niet knapperig in oven, dan zijn ze zo zacht met alleen de uiteinden knapperig.
Snel een vriendin zoeken inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen koken lijkt me ook wel leuk
Ik vergeet dan op de klok te kijken wanneer het erin gaat enzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Rijst is juist wel makkelijk daarin. Als je precies genoeg water er in doet (itt volledig onderzetten en dan later af gieten), dan hoef je water maar aan de kook te brengen om dan de pan met deksel erop weg te zetten. Kwartier later is die gewoon precies goed en niet plakkerig.
Ja als je alleen maar kijkt en niet oefent kan ik me dat voorstellen Hansiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk best raar dat ik ondanks de vele uren 24kitchen kijktijd nog steeds zo'n slechte kok ben.
ik bedoel in het openbaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zegt de man die shirtless tc doet
[..]
oven is echt chill maar was zo stom alleen simpele magnetron te kopen
Dat was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel een vriendin zoeken inderdaad
Ik heb hem sinds een paar maanden niet meer. Even wennen, maar mis hem eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dat een magnetron chill is fok-it maar lijkt mij persoonlijk alleen chill voor het verwarmen van een maaltijd van gisteren ofzo. Zou wel gewoon willen koken op kookplaat.
Zou dan wel eerst ander matras kopen als ik hem was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel een vriendin zoeken inderdaad
De vorige keer m`n rijst compleet kapot gekookt, en ik dacht dat het aan de hoeveelheid water lag maar dat is blijkbaar de reden nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik let nooit echt op hoeveel water ik bij rijst doe?Vast teveel maar het gaat altijd prima.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel eerst ander matras kopen als ik hem was.
Is dat dan een afknapper?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel één, gebruik hem hier ook wel af en toe. Niet vaak maar soms toch handig. Dingen snel ontdooien enz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds een paar maanden niet meer. Even wennen, maar mis hem eigenlijk niet meer.
Oh, ik kook wel vaak. Maar het zijn altijd maar van die prutjes waar alle ingredienten in zitten waar ik in de supermarkt trek in had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar kijkt en niet oefent kan ik me dat voorstellen Hansie
ja ik bedoelde mezelf ook. Mijn matras is vroomquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat onze combi het laatste jaar op magnetron stand heeft gestaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds een paar maanden niet meer. Even wennen, maar mis hem eigenlijk niet meer.
Ja, maar het is anders als je niet weet wanneer je kookplaat warm genoeg isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
Rijst gaat bij mij altijd goed als ik gewoon de tijd op de verpakking aanhoud
Van het woord "prutjes" lopen de rillingen me al over de rugquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik kook wel vaak. Maar het zijn altijd maar van die prutjes waar alle ingredienten in zitten waar ik in de supermarkt trek in had.
Ik doe altijd iets meer water dan rijst, qua volume dan. Vuur uitzetten als water aan de kook is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik let nooit echt op hoeveel water ik bij rijst doe?Vast teveel maar het gaat altijd prima.
Nee beter nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je toch niet op liggen als chick..
gewoon proevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
Olijfolie. 200 graden en niet echt een stapel. Ik snij ze ongeveer net als patat. Alleen ik had laatst de aardappelen besprenkeld met water en toen waren ze al veel knapperiger, maar nog niet knapperig genoeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Oven niet warm genoeg dan. Of een te dikke stapel.
Je gebruikt wel olie?
Als er zo'n kuil inzit kan het handig zijn als ze een dikke kont heeft en graag op haar rug slaaptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je toch niet op liggen als chick..
Hoeft dan ook niet meer. Als water volledig is opgenomen, is het gewoon goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet dan op de klok te kijken wanneer het erin gaat enzo.
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van het woord "prutjes" lopen de rillingen me al over de rug
Gewoon pas erin gooien als het water kookt en zorgen dat het water licht aan de kook blijftquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar het is anders als je niet weet wanneer je kookplaat warm genoeg isDan gaat de tijd altijd mis
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
"Een hoop lekkere dingen in een pan "quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?
stoofpotje vaak tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?
bakken is leukstequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat vinden jullie het leukste om te koken
Waterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Turks soep genaamd yayla corbasi. Laat me denken aan mijn oma, zij maakte het altijd zo lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een curryquote:
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat onze combi het laatste jaar op magnetron stand heeft gestaan
Warm eigenlijk alles in de pan op als het even kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.
En je raakt niet meer in de verleiding om af en toe magnetronmaaltijd te kopen.
Gelukkig nu wel zo'n volwaardige heteluchtoven, veel blijer mee.
Soep is overschat voedselquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Eigenlijk ben ik niet echt een soepfan.
Volgens mij zijn vooral die avg-magnetronmaaltijden echt te ranzigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.
En je raakt niet meer in de verleiding om af en toe magnetronmaaltijd te kopen.
Gelukkig nu wel zo'n volwaardige heteluchtoven, veel blijer mee.
Oh ik wel. Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Eigenlijk ben ik niet echt een soepfan.
Mosterdsoep lijkt me wel aardig om zelf te kokenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Goed gevulde groentesoep
- Goed gevulde erwtensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
- Goed gevulde kippensoep
- Chinese kippensoep![]()
![]()
Roerbak is juist vrij kort bakken van kleine stukjes op erg hoog vuur en eigenlijk in een daarvoor geschikte pan. Zodat je niet die muffe gekookte groentesmaak krijgt.quote:
Ik dacht dat jij mosterd ook vies vondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
![]()
Alles wat je heb opgenoemd vind ik niet lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
![]()
Zo'n roerbakpan toch gewoon?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Roerbak is juist vrij kort bakken van kleine stukjes op erg hoog vuur en eigenlijk in een daarvoor geschikte pan. Zodat je niet die muffe gekookte groentesmaak krijgt.
Inderdaad altijd rijst, die groene curry van de Lidl is ook wel prima. Alleen nadeel van Lidl is dat ze zo'n beperkte variatie hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral die avg-magnetronmaaltijden echt te ranzig
Rijstmaaltijden zijn vaak wel prima hoor. Vooral van de AH. ik neem die Tika Masala weleens. Prima te doen
Ja maar mosterdsoep is wel lekker. Spekjes enzquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mosterd ook vies vond
Zijn stuk beter geworden, vooral doordat veel zout is vervangen of in ieder geval gemaskeerd door de kruiden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Magnetronmaaltijden lijken me echt heel erg zout
Vroeger wel eens wat gegeten
Die uit pak is echt te vies voor woorden, zo'n rare zure smaak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mosterdsoep lijkt me wel aardig om zelf te koken
Soep uit pak of blik eet ik nooitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Die uit pak is echt te vies voor woorden, zo'n rare zure smaak.
Gewoon vers etenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn stuk beter geworden, vooral doordat veel zout is vervangen of in ieder geval gemaskeerd door de kruiden.
Die van de Jumbo staat ook gewoon op de verpakking dat het 100 procent natuurlijke ingredienten zijn enzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn stuk beter geworden, vooral doordat veel zout is vervangen of in ieder geval gemaskeerd door de kruiden.
Gisteren gehad, wel uit zakquote:
Linzensoep en pompoensoep zijn wel favorieten van mij. Oh, en pindasoep had ik laatst gemaakt, ook erg lekker.quote:
Natuurlijke ingredienten is een beetje een loos woord verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Die van de Jumbo staat ook gewoon op de verpakking dat het 100 procent natuurlijke ingredienten zijn enzo.
Je denkt dat je beter Macdonalds voer kan eten dan een stoommaaltijd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vers eten
Anders kan je nog beter McDonaldschemicaliën opeten
Keramisch? Vind ik vooral fijn om in op te warmen of eitje bakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n roerbakpan toch gewoon?
[ afbeelding ]
zo een hebben wij
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is eigenlijk een typisch Pools gerecht?
Nja dat er in ieder geval geen 10 kg zout overheen zitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Natuurlijke ingredienten is een beetje een loos woord verder.
Pierogiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa, scheutje citroen erbij = verrukkelijk
Is dat niet natuurlijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja dat er in ieder geval geen 10 kg zout overheen zit
vooral linzensoep ja. Linzen koken, pureren en wat kruiden en griekse yoghurt er door heen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren gehad, wel uit zakMaar stond er nog. Was nog best prima. Zelf maken is nog lekkerder uiteraard.
bigosquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa, scheutje citroen erbij = verrukkelijk
Pindasoep? Smaakt dat naar pindakaas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Linzensoep en pompoensoep zijn wel favorieten van mij. Oh, en pindasoep had ik laatst gemaakt, ook erg lekker.
Jazeker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat je beter Macdonalds voer kan eten dan een stoommaaltijd?
Ja okequote:
Zo weinigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
06. 0353 Amarantha
Jezus hoe kan dat.
Pindakaas smaakt toch ook gewoon naar pinda'squote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pindasoep? Smaakt dat naar pindakaas?
Mwoah, heeft toch een bepaalde definitie. Veel komt er niet voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Natuurlijke ingredienten is een beetje een loos woord verder.
Dat je er nog echt trots op bent ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Fylax het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 3178 Fylax![]()
mosterdsoep is soepgodquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mosterdsoep lijkt me wel aardig om zelf te koken
wat dacht jij dan dat het was johquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat grappig, pierogi maken wij best vaak. Had nooit door dat het iets pools was.
over tien jaar heeft hij spijtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je er nog echt trots op bent ook
Zou me er niet zo druk om maken. Als je niet expres bagger hebt gepost is het toch primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mijn doen veel. Meer wil ik ook niet.
Lijkt me best lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik bij mn oma bent echt elke avond pierogi erbij.
Vanavond gebbq'd.
Mijn oma had weer pierogi gemaakt hoor![]()
Ik kom even niet op de naam ervan, grotere versie van manti.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat het was joh
Ach. Dat heb je bij 90% van de Nederlandse keuken ook wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker
Zijn ookveel Poolse dingen die ik gezien heb dat ik dacht:
Sla ik even over verder
Ook Pools helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Adames het volgende:
Is borsjtsj ook nog Pools of toch vooral Rusland en Oekraïne?
Klinkt niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Krijg honger als ik Google op Pools eten. Gehakt in koolblaadjes enz. Klinkt fucking lekker.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook Pools helaas.
Dat vind ik zo vies.
tijd terug had ik een rode bieten periode, gingen er kilo's per week doorheen.quote:
Ja ik heb het hele gesprek gestuurd.quote:
Hier zal Robin niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had laatst ook champignons op mijn tosti gedaan, was verrukkelijk
lolquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb het hele gesprek gestuurd.
Ik app H, een meisje die 3 jaar bij mij in klas heeft gezeten (tot nu dus) dat ze een leuke profielfoto heeft, appt haar vriendje mij dreigend dat ik m'n bek moet houden en dat ik anders een stooot krijg etc
Zeg dat jij je vrienden er dan bijhaalt en dat hij dan een bekkenstoot krijgt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik app H, een meisje die 3 jaar bij mij in klas heeft gezeten (tot nu dus) dat ze een leuke profielfoto heeft, appt haar vriendje mij dreigend dat ik m'n bek moet houden en dat ik anders een stooot krijg etc
Ik zal haar meteen DM'en om mijn excuses te makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier zal Robin niet blij mee zijn
Kijk je app nouquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dat jij je vrienden er dan bijhaalt en dat hij dan een bekkenstoot krijgt!
Hij ziet je als een bedreiging, zie het als een compliment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook een gedaan ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had laatst ook champignons op mijn tosti gedaan, was verrukkelijk
Wel grappig is dat inderdaad. Volgens mij heb je ook best vaak dat als je dingen zelf kookt dat je het dan lekkerder vind dan als het voor je gekookt wordquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin wel steeds meer in te zien dat dingen vies vinden wel erg veel met bereiding te maken heeft
Zou sowieso veel meer groentes lekkerder kunnen vinden ipv doodgekookt en dan prakken door de aardappelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin wel steeds meer in te zien dat dingen vies vinden wel erg veel met bereiding te maken heeft
Vind het maar eng.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij ziet je als een bedreiging, zie het als een compliment.
Vraag aan hem of die een beetje onzeker is over zijn relatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
droge aardappelsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou sowieso veel meer groentes lekkerder kunnen vinden ipv doodgekookt en dan prakken door de aardappelen
Hahaha watquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag aan hem of die een beetje onzeker is over zijn relatie
Mijn tosti was vrij krokantquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook een gedaan ja.
Kaas, gehakt, champignons en knoflooksaus.
Was redelijk te doen, alleen jammer dat er nog veel vocht uit kwam, waardoor die wat zompig werd. Heb je al vrij snel.
Misschien eerst het mengsel kort aanbakken en het gehakt rul hebben voor die onder de tosti gaat. Dan zal het vast goddelijk zijn.
Heb nu ham, kaas en gerookte paprika er op
dat vindt zij ook vast prima. die maakt zelfs een tosti van groene thee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier zal Robin niet blij mee zijn
Droge aardappels, kleffe rijst, macaroni met smacquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
droge aardappels
dat eet ik nooit meer
heb zelf ook nog nooit dat gemaakt
Gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Amarantha het volgende:
AardappelenAlleen lekker gebakken in schijfjes of geprakt door een stamppot.
maak er altijd stamppot van ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
droge aardappels
dat eet ik nooit meer
heb zelf ook nog nooit dat gemaakt
Liever niet. Zij weet waar ik woon en ik heb geen zin in een groepje Marokkanen voor mijn deur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag aan hem of die een beetje onzeker is over zijn relatie
Ja kan niet wachten tot ik die fles hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
water drinken is trouwens echt goed voor je huid
smacquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Droge aardappels, kleffe rijst, macaroni met smac
Is allemaal niks
Misschien is dat wat ik fout doe, met mijn puistenkop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Zoete aardappel door de curry is ook lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Amarantha het volgende:
AardappelenAlleen lekker gebakken in schijfjes of geprakt door een stamppot.
Dat is "Italiaans eten" van mijn pa.quote:
Moet nog steeds keer zoete aardappel proberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoete aardappel door de curry is ook lekker
En sinds kort Iraanse rijst. Met stukjes gebakken aardappel. Dacht eerst ook, fucking rare combinatie maar is echt lekker
Mijn vader heeft dat wel in zijn top drie van favoriete eten staan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
smac![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit gehad maar ziet er altijd extreem smerig uit
Jup, sinds ik 1,5 l per dag drink is mijn huid veel minder droog en wat matterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik drink de laatste tijd veel water en sindsdien nooit meer een puistje o.i.d. gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten tot ik die fles heb
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Liever niet. Zij weet waar ik woon en ik heb geen zin in een groepje Marokkanen voor mijn deur.
Oh tof, welke kleur(en)?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd veel water en sindsdien nooit meer een puistje o.i.d. gehad
moet zeggen dat ik daarvoor veel chocolademelk dronk
Ik heb er trouwens twee bestelt, een voor Groningen en een voor als ik thuisthuis ben, ze zijn al verzonden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is "Italiaans eten" van mijn pa.
Macaroni, er lekker smac uit blik in gooien en wat uien en dat is het. En dan wat ketchup erbij
Wat is er mis met hem?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat wel in zijn top drie van favoriete eten staan.
Samen met rijst met een prutje (banaan droge kip en grote brokken paprika) en rijst en aardappels geprakt met mosterd
huisgenoot van me kookte altijd macaroni met smac.quote:
Ah gadverdamme zegquote:
picsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is dat wat ik fout doe, met mijn puistenkop.
hardop gelachenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met rijst met een prutje (banaan droge kip en grote brokken paprika) en rijst en aardappels geprakt met mosterd
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja godendrankquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jup, sinds ik 1,5 l per dag drink is mijn huid veel minder droog en wat matter
Ah, dus eigenlijk is het niet jouw schuld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon gehakt en salami.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Macaroni met boterhamworst vind ik wel lekkerMaar zou dan tegenwoordig gewoon 2 dikke plakken van de vleeswarenafdeling kopen i.p.v een blikje waar het in is geperst.
gehakt of kipquote:
neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon doen.
En wederantwoord heb ik ook al voor je
bij ja: En terecht
waarschijnlijk nee: Zou je wel moeten zijn met die slet
haha, echt vet grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |