over tien jaar heeft hij spijtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je er nog echt trots op bent ook
Zou me er niet zo druk om maken. Als je niet expres bagger hebt gepost is het toch primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mijn doen veel. Meer wil ik ook niet.
Lijkt me best lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik bij mn oma bent echt elke avond pierogi erbij.
Vanavond gebbq'd.
Mijn oma had weer pierogi gemaakt hoor![]()
Ik kom even niet op de naam ervan, grotere versie van manti.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat het was joh
Ach. Dat heb je bij 90% van de Nederlandse keuken ook wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker
Zijn ookveel Poolse dingen die ik gezien heb dat ik dacht:
Sla ik even over verder
Ook Pools helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Adames het volgende:
Is borsjtsj ook nog Pools of toch vooral Rusland en Oekraïne?
Klinkt niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Krijg honger als ik Google op Pools eten. Gehakt in koolblaadjes enz. Klinkt fucking lekker.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook Pools helaas.
Dat vind ik zo vies.
tijd terug had ik een rode bieten periode, gingen er kilo's per week doorheen.quote:
Ja ik heb het hele gesprek gestuurd.quote:
Hier zal Robin niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had laatst ook champignons op mijn tosti gedaan, was verrukkelijk
lolquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb het hele gesprek gestuurd.
Ik app H, een meisje die 3 jaar bij mij in klas heeft gezeten (tot nu dus) dat ze een leuke profielfoto heeft, appt haar vriendje mij dreigend dat ik m'n bek moet houden en dat ik anders een stooot krijg etc
Zeg dat jij je vrienden er dan bijhaalt en dat hij dan een bekkenstoot krijgt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik app H, een meisje die 3 jaar bij mij in klas heeft gezeten (tot nu dus) dat ze een leuke profielfoto heeft, appt haar vriendje mij dreigend dat ik m'n bek moet houden en dat ik anders een stooot krijg etc
Ik zal haar meteen DM'en om mijn excuses te makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier zal Robin niet blij mee zijn
Kijk je app nouquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dat jij je vrienden er dan bijhaalt en dat hij dan een bekkenstoot krijgt!
Hij ziet je als een bedreiging, zie het als een compliment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook een gedaan ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had laatst ook champignons op mijn tosti gedaan, was verrukkelijk
Wel grappig is dat inderdaad. Volgens mij heb je ook best vaak dat als je dingen zelf kookt dat je het dan lekkerder vind dan als het voor je gekookt wordquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin wel steeds meer in te zien dat dingen vies vinden wel erg veel met bereiding te maken heeft
Zou sowieso veel meer groentes lekkerder kunnen vinden ipv doodgekookt en dan prakken door de aardappelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin wel steeds meer in te zien dat dingen vies vinden wel erg veel met bereiding te maken heeft
Vind het maar eng.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij ziet je als een bedreiging, zie het als een compliment.
Vraag aan hem of die een beetje onzeker is over zijn relatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
droge aardappelsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou sowieso veel meer groentes lekkerder kunnen vinden ipv doodgekookt en dan prakken door de aardappelen
Hahaha watquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag aan hem of die een beetje onzeker is over zijn relatie
Mijn tosti was vrij krokantquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook een gedaan ja.
Kaas, gehakt, champignons en knoflooksaus.
Was redelijk te doen, alleen jammer dat er nog veel vocht uit kwam, waardoor die wat zompig werd. Heb je al vrij snel.
Misschien eerst het mengsel kort aanbakken en het gehakt rul hebben voor die onder de tosti gaat. Dan zal het vast goddelijk zijn.
Heb nu ham, kaas en gerookte paprika er op
dat vindt zij ook vast prima. die maakt zelfs een tosti van groene thee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier zal Robin niet blij mee zijn
Droge aardappels, kleffe rijst, macaroni met smacquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
droge aardappels
dat eet ik nooit meer
heb zelf ook nog nooit dat gemaakt
Gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Amarantha het volgende:
AardappelenAlleen lekker gebakken in schijfjes of geprakt door een stamppot.
maak er altijd stamppot van ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
droge aardappels
dat eet ik nooit meer
heb zelf ook nog nooit dat gemaakt
Liever niet. Zij weet waar ik woon en ik heb geen zin in een groepje Marokkanen voor mijn deur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Vraag aan hem of die een beetje onzeker is over zijn relatie
Ja kan niet wachten tot ik die fles hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
water drinken is trouwens echt goed voor je huid
smacquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Droge aardappels, kleffe rijst, macaroni met smac
Is allemaal niks
Misschien is dat wat ik fout doe, met mijn puistenkop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Zoete aardappel door de curry is ook lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Amarantha het volgende:
AardappelenAlleen lekker gebakken in schijfjes of geprakt door een stamppot.
Dat is "Italiaans eten" van mijn pa.quote:
Moet nog steeds keer zoete aardappel proberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoete aardappel door de curry is ook lekker
En sinds kort Iraanse rijst. Met stukjes gebakken aardappel. Dacht eerst ook, fucking rare combinatie maar is echt lekker
Mijn vader heeft dat wel in zijn top drie van favoriete eten staan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
smac![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit gehad maar ziet er altijd extreem smerig uit
Jup, sinds ik 1,5 l per dag drink is mijn huid veel minder droog en wat matterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik drink de laatste tijd veel water en sindsdien nooit meer een puistje o.i.d. gehadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten tot ik die fles heb
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Liever niet. Zij weet waar ik woon en ik heb geen zin in een groepje Marokkanen voor mijn deur.
Oh tof, welke kleur(en)?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd veel water en sindsdien nooit meer een puistje o.i.d. gehad
moet zeggen dat ik daarvoor veel chocolademelk dronk
Ik heb er trouwens twee bestelt, een voor Groningen en een voor als ik thuisthuis ben, ze zijn al verzonden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is "Italiaans eten" van mijn pa.
Macaroni, er lekker smac uit blik in gooien en wat uien en dat is het. En dan wat ketchup erbij
Wat is er mis met hem?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat wel in zijn top drie van favoriete eten staan.
Samen met rijst met een prutje (banaan droge kip en grote brokken paprika) en rijst en aardappels geprakt met mosterd
huisgenoot van me kookte altijd macaroni met smac.quote:
Ah gadverdamme zegquote:
picsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is dat wat ik fout doe, met mijn puistenkop.
hardop gelachenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met rijst met een prutje (banaan droge kip en grote brokken paprika) en rijst en aardappels geprakt met mosterd
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja godendrankquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jup, sinds ik 1,5 l per dag drink is mijn huid veel minder droog en wat matter
Ah, dus eigenlijk is het niet jouw schuld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon gehakt en salami.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Macaroni met boterhamworst vind ik wel lekkerMaar zou dan tegenwoordig gewoon 2 dikke plakken van de vleeswarenafdeling kopen i.p.v een blikje waar het in is geperst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |