quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik ook wel goed ga leren koken als ik huisje hebHeb er wel zin in! Ik verwacht dan Pax enz ook een keer voor een heerlijke maaltijd.
link je downloadquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee maar.. ga hem nu wel downloaden! Maar ben bang dat ik verkeerde download?
Nou niet al te verquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bovenste knoopjes helemaal los
2. Dus het is huilen met de pet opquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel pitjes heb jij? Ik moet er eentje kopen ergens komende weken, zoveel gedoe.
Interesse erin is wel nodig, maar als je dat hebt is het wel echt aan te leren. En met goed koken hoef je niet perse meteen chefkok te kunnen worden in een sterrenrestaurantquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
moet wel vaak 'in je zitten'
Zowel de interesse als daadwerkelijke handigheid
Ik had vast ook goed piano kunnen spelen als ik op mijn 6e was begonnen met oefenen, maar nooit interesse in gehad en zal ook nooit komen. Koken daarentegen was ik om een of andere reden wel al mee bezig, al kon ik nog maar nauwelijks lezen.
En dan heb je nog eens mensen die echt in paniek raken als er meer dan twee pannen op het vuur staan, of missen elke vorm van creativiteit om iets meer dan chicken tonight te kunnen maken.
Maak nasi hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik ook wel goed ga leren koken als ik huisje hebHeb er wel zin in! Ik verwacht dan Pax enz ook een keer voor een heerlijke maaltijd.
Dit heb ik ook, ik kook de rijst wel gewoon van tevoren als het anders allemaal tegelijk moet, andes word ik helemaal gek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
En dan heb je nog eens mensen die echt in paniek raken als er meer dan twee pannen op het vuur staan
Jawel. Anders staat het te braafjesquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bovenste meestal
Dan heb ik echt veel swag
niet a la Gijpquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Anders staat het te braafjes
Top. Ga het dan morgen wel kijken, als ik hem download kan ik het niet vergeten iig.quote:
Haha nee. Mij kennende zal het vast een oven gerecht worden ofzo. Hou ik erg van!quote:
Eerste 3 doe ik vaak wel open hoor. Zeker met lekker weerquote:
Ik weet zo even niet hoeveel ik altijd open doequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 3 doe ik vaak wel open hoor. Zeker met lekker weer
Jij moet je borsttapijtje showen natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 3 doe ik vaak wel open hoor. Zeker met lekker weer
Veel oefenen. Helpt ook wel om iets te organiseren daarin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
valt wel mee hoor
wat ik echt jammer vind is dat ik slecht smaken kan onderscheiden. Ik proef wel of iets lekker is of niet maar niet wat er precies inzit
Daaromquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je borsttapijtje showen natuurlijk
De wandeling naar mijn werk en het koken zijn de enige momenten op de dag dat ik fatsoenlijk tot rust kom.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind voor mezelf koken best leuk.
Helemaal naar m'n eigen smaak
Heb jij daar plek voor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou wel graag een oven willen, als ik een goedkope tegenkom
Ja ik ook normaal gesproken. Maar hier word je gewoon niet vrolijk vanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dat een magnetron chill is fok-it maar lijkt mij persoonlijk alleen chill voor het verwarmen van een maaltijd van gisteren ofzo. Zou wel gewoon willen koken op kookplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |