Kun je geen nieuwe kookplaat kopen? :$quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt wel beetje. En een kut kookplaat. maar dat heb ik al gezegd![]()
Als ik volgende huisje mooie keuken heb ga ik wel meer koken denk ik
met diploma uitreiking mn moeder wilde perse dat ik een bepaald tshirt aandeed maar wilde ik nietquote:
Mijn broer kan trouwens best wel goed koken, maar als we home alone zijn gooit hij er ook een pizza in de oven puur uit luiheidquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt er niet boven op he. Is helemaal vastgemaakt aan m`n koelkast. Dus dat zit er ook qua ruimte niet in.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe kookplaat kopen? :$
Mocht je dat niet eens zelf bepalenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
met diploma uitreiking mn moeder wilde perse dat ik een bepaald tshirt aandeed maar wilde ik niet
valt wel mee hoorquote:
Ik vind voor mezelf koken best leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer kan trouwens best wel goed koken, maar als we home alone zijn gooit hij er ook een pizza in de oven puur uit luiheid
Zou ik ook doen als ik op mezelf ga. Zoveel werk allemaal
gewoon casual overhemdje a mattiequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
met diploma uitreiking mn moeder wilde perse dat ik een bepaald tshirt aandeed maar wilde ik niet
moet wel vaak 'in je zitten'quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koken is gewoon aan te leren hoor.
Vaak eerder een vorm van luiheid of gemakzucht dan dat je het echt niet kan
Nopequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht je dat niet eens zelf bepalen
goede messenset halenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al extra slice gekeken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog één jointje en dan slapen, dit keer maar eens wat eerder naar bed (denk ik)
Dat is wel een pluspunt ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind voor mezelf koken best leuk.
Helemaal naar m'n eigen smaak
Hoeveel pitjes heb jij? Ik moet er eentje kopen ergens komende weken, zoveel gedoe.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt er niet boven op he. Is helemaal vastgemaakt aan m`n koelkast. Dus dat zit er ook qua ruimte niet in.
Checkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan heb je nog eens mensen die echt in paniek raken als er meer dan twee pannen op het vuur staan,
Haha nee maar.. ga hem nu wel downloaden! Maar ben bang dat ik verkeerde download?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |