Gewoon 1x per week komen eten. Bespaart je ook nog geldquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel kan voorkomen dat ik mijn ouders vrij lang niet zie als ik op mezelf ben
Contact verwaarlozen is één van mijn grote zwaktes
Nah niet echt ruzie joh hahahahquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had vandaag nog wel ruzie met haar toch
Omdat je zeker binnenzit de hele dag?
Geen idee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Fylax als je 21 bent praten ze wel anders.
Deed ik ook eerste 3 jaar. Nu wel beetje flauw van. Moeder ga 1x in de 2 weken heen en vader 1x in de 2 a 3 weken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week komen eten. Bespaart je ook nog geld
Moet ik wel in de buurt gaan wonen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn moeder kan niet kokenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
had laatst wel ruziequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zelden ruzie met mijn ouders.
Loop gewoon weg als ze de confrontatie aan gaan.
quote:
Mijn moeder ook niet, wat ze ook toegeeft.quote:
hier dus andersomquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, m`n moeder en broertje erg goed. Dus dat is mooi
Koken is gewoon aan te leren hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, m`n moeder en broertje erg goed. Dus dat is mooi
Aanvaardbaar koken is te leren. Echt goed koken is lastiger.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koken is gewoon aan te leren hoor.
Vaak eerder een vorm van luiheid of gemakzucht dan dat je het echt niet kan
Ja klopt wel beetje. En een kut kookplaat. maar dat heb ik al gezegdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koken is gewoon aan te leren hoor.
Vaak eerder een vorm van luiheid of gemakzucht dan dat je het echt niet kan
Als je je er gewoon in verdiept en het leuk vind is dat makkelijk te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aanvaardbaar koken is te leren. Echt goed koken is lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |