Ik heb hem sinds een paar maanden niet meer. Even wennen, maar mis hem eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap dat een magnetron chill is fok-it maar lijkt mij persoonlijk alleen chill voor het verwarmen van een maaltijd van gisteren ofzo. Zou wel gewoon willen koken op kookplaat.
Zou dan wel eerst ander matras kopen als ik hem was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel een vriendin zoeken inderdaad
De vorige keer m`n rijst compleet kapot gekookt, en ik dacht dat het aan de hoeveelheid water lag maar dat is blijkbaar de reden nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik let nooit echt op hoeveel water ik bij rijst doe?Vast teveel maar het gaat altijd prima.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou dan wel eerst ander matras kopen als ik hem was.
Is dat dan een afknapper?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel één, gebruik hem hier ook wel af en toe. Niet vaak maar soms toch handig. Dingen snel ontdooien enz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds een paar maanden niet meer. Even wennen, maar mis hem eigenlijk niet meer.
Oh, ik kook wel vaak. Maar het zijn altijd maar van die prutjes waar alle ingredienten in zitten waar ik in de supermarkt trek in had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar kijkt en niet oefent kan ik me dat voorstellen Hansie
ja ik bedoelde mezelf ook. Mijn matras is vroomquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat onze combi het laatste jaar op magnetron stand heeft gestaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds een paar maanden niet meer. Even wennen, maar mis hem eigenlijk niet meer.
Ja, maar het is anders als je niet weet wanneer je kookplaat warm genoeg isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
Rijst gaat bij mij altijd goed als ik gewoon de tijd op de verpakking aanhoud
Van het woord "prutjes" lopen de rillingen me al over de rugquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik kook wel vaak. Maar het zijn altijd maar van die prutjes waar alle ingredienten in zitten waar ik in de supermarkt trek in had.
Ik doe altijd iets meer water dan rijst, qua volume dan. Vuur uitzetten als water aan de kook is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik let nooit echt op hoeveel water ik bij rijst doe?Vast teveel maar het gaat altijd prima.
Nee beter nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je toch niet op liggen als chick..
gewoon proevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
Olijfolie. 200 graden en niet echt een stapel. Ik snij ze ongeveer net als patat. Alleen ik had laatst de aardappelen besprenkeld met water en toen waren ze al veel knapperiger, maar nog niet knapperig genoeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Oven niet warm genoeg dan. Of een te dikke stapel.
Je gebruikt wel olie?
Als er zo'n kuil inzit kan het handig zijn als ze een dikke kont heeft en graag op haar rug slaaptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je toch niet op liggen als chick..
Hoeft dan ook niet meer. Als water volledig is opgenomen, is het gewoon goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet dan op de klok te kijken wanneer het erin gaat enzo.
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van het woord "prutjes" lopen de rillingen me al over de rug
Gewoon pas erin gooien als het water kookt en zorgen dat het water licht aan de kook blijftquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar het is anders als je niet weet wanneer je kookplaat warm genoeg isDan gaat de tijd altijd mis
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
"Een hoop lekkere dingen in een pan "quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?
stoofpotje vaak tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?
bakken is leukstequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat vinden jullie het leukste om te koken
Waterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Turks soep genaamd yayla corbasi. Laat me denken aan mijn oma, zij maakte het altijd zo lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een curryquote:
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat onze combi het laatste jaar op magnetron stand heeft gestaan
Warm eigenlijk alles in de pan op als het even kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.
En je raakt niet meer in de verleiding om af en toe magnetronmaaltijd te kopen.
Gelukkig nu wel zo'n volwaardige heteluchtoven, veel blijer mee.
Soep is overschat voedselquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Eigenlijk ben ik niet echt een soepfan.
Volgens mij zijn vooral die avg-magnetronmaaltijden echt te ranzigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.
En je raakt niet meer in de verleiding om af en toe magnetronmaaltijd te kopen.
Gelukkig nu wel zo'n volwaardige heteluchtoven, veel blijer mee.
Oh ik wel. Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Eigenlijk ben ik niet echt een soepfan.
Mosterdsoep lijkt me wel aardig om zelf te kokenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Goed gevulde groentesoep
- Goed gevulde erwtensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
- Goed gevulde kippensoep
- Chinese kippensoep![]()
![]()
Roerbak is juist vrij kort bakken van kleine stukjes op erg hoog vuur en eigenlijk in een daarvoor geschikte pan. Zodat je niet die muffe gekookte groentesmaak krijgt.quote:
Ik dacht dat jij mosterd ook vies vondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Goed gevulde groentesoep
- Goed gevulde erwtensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
- Goed gevulde kippensoep
- Chinese kippensoep![]()
![]()
| Forum Opties | |