"Een hoop lekkere dingen in een pan "quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?
stoofpotje vaak tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe noem je het anders als je gewoon veel lekkere dingen in dezelfde pan hebt gedaan?
bakken is leukstequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat vinden jullie het leukste om te koken
Waterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Turks soep genaamd yayla corbasi. Laat me denken aan mijn oma, zij maakte het altijd zo lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een curryquote:
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat onze combi het laatste jaar op magnetron stand heeft gestaan
Warm eigenlijk alles in de pan op als het even kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.
En je raakt niet meer in de verleiding om af en toe magnetronmaaltijd te kopen.
Gelukkig nu wel zo'n volwaardige heteluchtoven, veel blijer mee.
Soep is overschat voedselquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Eigenlijk ben ik niet echt een soepfan.
Volgens mij zijn vooral die avg-magnetronmaaltijden echt te ranzigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik er wel nog een had, in vorig studentenhuis, wel vaak gebruikt. Vooral opwarmen van eerdere maaltijden. Maar dat kan ook op andere manieren.
En je raakt niet meer in de verleiding om af en toe magnetronmaaltijd te kopen.
Gelukkig nu wel zo'n volwaardige heteluchtoven, veel blijer mee.
Oh ik wel. Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Eigenlijk ben ik niet echt een soepfan.
Mosterdsoep lijkt me wel aardig om zelf te kokenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Goed gevulde groentesoep
- Goed gevulde erwtensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
- Goed gevulde kippensoep
- Chinese kippensoep![]()
![]()
Roerbak is juist vrij kort bakken van kleine stukjes op erg hoog vuur en eigenlijk in een daarvoor geschikte pan. Zodat je niet die muffe gekookte groentesmaak krijgt.quote:
Ik dacht dat jij mosterd ook vies vondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Goed gevulde groentesoep
- Goed gevulde erwtensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
- Goed gevulde kippensoep
- Chinese kippensoep![]()
![]()
| Forum Opties | |