Alles wat je heb opgenoemd vind ik niet lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Heerlijk!
- Chinese tomatensoep
- Gewone tomatensoep
- Goed gevulde groentesoep
- Goed gevulde erwtensoep
- Mosterdsoep
- Broccolicrèmesoep
- Goed gevulde kippensoep
- Chinese kippensoep![]()
![]()
Zo'n roerbakpan toch gewoon?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Roerbak is juist vrij kort bakken van kleine stukjes op erg hoog vuur en eigenlijk in een daarvoor geschikte pan. Zodat je niet die muffe gekookte groentesmaak krijgt.
Inderdaad altijd rijst, die groene curry van de Lidl is ook wel prima. Alleen nadeel van Lidl is dat ze zo'n beperkte variatie hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral die avg-magnetronmaaltijden echt te ranzig
Rijstmaaltijden zijn vaak wel prima hoor. Vooral van de AH. ik neem die Tika Masala weleens. Prima te doen
Ja maar mosterdsoep is wel lekker. Spekjes enzquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mosterd ook vies vond
Zijn stuk beter geworden, vooral doordat veel zout is vervangen of in ieder geval gemaskeerd door de kruiden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Magnetronmaaltijden lijken me echt heel erg zout
Vroeger wel eens wat gegeten
Die uit pak is echt te vies voor woorden, zo'n rare zure smaak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mosterdsoep lijkt me wel aardig om zelf te koken
Soep uit pak of blik eet ik nooitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Die uit pak is echt te vies voor woorden, zo'n rare zure smaak.
Gewoon vers etenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn stuk beter geworden, vooral doordat veel zout is vervangen of in ieder geval gemaskeerd door de kruiden.
Die van de Jumbo staat ook gewoon op de verpakking dat het 100 procent natuurlijke ingredienten zijn enzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn stuk beter geworden, vooral doordat veel zout is vervangen of in ieder geval gemaskeerd door de kruiden.
Gisteren gehad, wel uit zakquote:
Linzensoep en pompoensoep zijn wel favorieten van mij. Oh, en pindasoep had ik laatst gemaakt, ook erg lekker.quote:
Natuurlijke ingredienten is een beetje een loos woord verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Die van de Jumbo staat ook gewoon op de verpakking dat het 100 procent natuurlijke ingredienten zijn enzo.
Je denkt dat je beter Macdonalds voer kan eten dan een stoommaaltijd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vers eten
Anders kan je nog beter McDonaldschemicaliën opeten
Keramisch? Vind ik vooral fijn om in op te warmen of eitje bakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo'n roerbakpan toch gewoon?
[ afbeelding ]
zo een hebben wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |