Het is patat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes kan wel gewoon, maar dat is dan ook net friet.
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.quote:
Vind jij een standaardOP beter?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrij minimalistisch, vind ik.
patat schatjequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.
Ja voor jou maak ik een uitzondering, maar je moet niet teveel dingen verkeerd gaan benoemen hoorquote:
Het is gewoon patat. Punt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor jou maak ik een uitzondering, maar je moet niet teveel dingen verkeerd gaan benoemen hoor
Friets / Frites verwijst naar de bereidingsvorm: gefrituurd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een headerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt je weer dat geneuzel over die barbecue, met vijf kattengifjes eronder.
mijn topicquote:
das niet leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een header
Dus zowel patat als friet is foutquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Friets / Frites verwijst naar de bereidingsvorm: gefrituurd.
Patat / Patates verwijst naar potato, het Engelse woord voor aardappel.
ja dan hoef je zelf niet meer te denkenquote:
nee lul, beiden zijn goedquote:
jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan hoef je zelf niet meer te denken
ja dat is dus niet leukquote:
na een dagje fylax overal is mijn hoofd frietquote:
je moederquote:
Dit sowieso, we zijn hier niet in België.quote:
Ik ben reservebelg, ik mag dat gewoon zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit sowieso, we zijn hier niet in België.
het is patat als je sukkel bentquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
na een dagje fylax overal is mijn hoofd friet
patat is gewoon patat
soms patat met, of patat oorlog
Dit is NWS-SC. Je moet in de war zijn met een goed topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een header
Ja, jij bent Limbabwaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben reservebelg, ik mag dat gewoon zeggen.
ja en friet als je het iets kan boeien of iemand je een sukkel vindquote:
Nee een Brabo, kutquote:
friet friet frietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en friet als je het iets kan boeien of iemand je een sukkel vind
dan ben je sowieso beter af bij de Belgen
kun je je moeder ff zeggen dat ik niet meer met dr om wil gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI van de vaste posters in staat enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
Ze slaapt maar ik ga haar nu whatsappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je je moeder ff zeggen dat ik niet meer met dr om wil gaan?
het is jouw schuld
nee geef dr gewoon ff een klap op dr komt met een ananas, dat vind ze leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze slaapt maar ik ga haar nu whatsappen.
Krijg even dysentrie, mafklapperquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI's van de vaste posters in staan enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
ja dat isleukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI's van de vaste posters in staan enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf erbij zet zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
LTVDK, ik vind je een aardige jongen. Maar ik vind dat je nu een beetje te tof aan het doen bent.quote:
ja nu ga ik het gewoon regelenquote:
Ik zou dan beginnen om zelf eens langer dan een week met dezelfde UI te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI's van de vaste posters in staan enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf erbij zet zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
Nou en, Frutsel is toch de beste modquote:
Wil je weer aan zijn billetjes zitten?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, Frutsel is toch de beste mod
De ex-vriendin van Wibi soms.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Zit er wel eens iemand aan jouw billetjes Specu?
Zo kennen we onze sp3c weer, en daarom houden we ook zoveel van hem. Daarom willen we hem zoveel mogelijk knuffelen, de hele dag door, alleen maar knuffelen.quote:
Ja ga je schamen, Felix.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef Fylax het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 3178 Fylax
Met je lekkere rijst.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:38 schreef sp3c het volgende:
SP3CTOPIC DEEL ZOVEEL
yeay
leuke menson die hier poston:
[ afbeelding ]
sp3c: kutmensen
doei he hey
egeernay ylaxfay
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef Fylax het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 3178 Fylax
Jink is inmiddels wel afgelopen toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
'tekenen'.
Wibi heeft de cam al aan.
Ja, moet ik de cam aanzetten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jink is inmiddels wel afgelopen toch.
Gaan we naar TC dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, moet ik de cam aanzetten?
Boh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was laatste stuk van een film aan het kijken en duik nu weer midden in een andere film.
Ik weet nog wel een muis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet ook een nieuw toetsenbord, en een muis.
Hier blijkt wel uit dat je niet eerder bij een ONZ-Skype bent geweest.quote:
Hahahahha.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier blijkt wel uit dat je niet eerder bij een ONZ-Skype bent geweest.
Op TC kun je ook Youtube filmpjes afspelen. Helemaal geschikt voor jou.
LTKDV heeft niet eens een mic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hahahahha.
Ja dat is het probeem ook, als jeje cam al aan de praat kan krijgen zonder alles vast loopt.
Ik heb niet een al te beste pc en toch ervaar ik zelden problemen hoor met TC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hahahahha.
Ja dat is het probeem ook, als jeje cam al aan de praat kan krijgen zonder alles vast loopt.
Gehehehhehequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
Met zijn Apple van 19 miljoen euro.
Dat is goed denkbaar, bij een x aantal voetballers van FC Groningen slaat mijn hart ook op hol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwen niet aantrekkelijk kan vinden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
Inb4 Duindorp zijn moeder.
En dan inb4 Eftelul die komt klagen over herhaling.
Ja, even inloggen.quote:
En als hij dan een mic heeft gekocht dan zet hij hem helemaal aan de andere van de kamer. Zo is hij wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV heeft niet eens een mic.
.
Is zo lekker handig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En als hij dan een mic heeft gekocht dan zet hij hem helemaal aan de andere van de kamer. Zo is hij wel.
Ik heb niet zoveel zin in Johannes, die kan nogal kinderachtig doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, even inloggen.
En als jij je meldt in het Isketch-topic, komen de mensen vast onder hun steen vandaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, even inloggen.
En als jij je meldt in het Isketch-topic, komen de mensen vast onder hun steen vandaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in Johannes, die kan nogal kinderachtig doen
Gewoon even knuffelen samen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in Johannes, die kan nogal kinderachtig doen
Nu wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie jullie nog steeds niet.
[..].
Ik moest zowel aan Harry als Mani89 denken.twitter:BBCWorld twitterde op maandag 10-08-2015 om 16:25:53New Zealand publishes shortlist of designs for new flag. Sadly, none of these made the cut http://t.co/I8PNimw1wF http://t.co/djD4ld2o1b reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]Ik moest zowel aan Harry als Mani89 denken.twitter:BBCWorld twitterde op maandag 10-08-2015 om 16:25:53New Zealand publishes shortlist of designs for new flag. Sadly, none of these made the cut http://t.co/I8PNimw1wF http://t.co/djD4ld2o1b reageer retweet
Artikel hier: Nieuw-Zeelanders mogen nieuwe vlag kiezen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een meesterwerk.
We zullen het zien in het vervolg van Married with children.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 05:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe Al beneden is gekomen.
Die dm, moest een quote zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zullen het zien in het vervolg van Married with children.
Zo, goedemorgen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:33 schreef Uccie het volgende:
Die dm, moest een quote zijn
Ja, nu ontbijten, zo douchen en kwart over 7 de deur uit.
Ben ik er kwart voor 8, dat is nog ruim optijd.
Ik heb een bakje yoghurt met verse banaan en nectarine.quote:
quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:39 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een bakje yoghurt met verse banaan en nectarine.
Om 9u eet ik dan een boterhammetje, heb er ham op gedaan.
Whut...je houdt niet van spekquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:39 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik heb eens in een keuken gewerkt waarbij ik spekreepjes moest bakken voor 't ontbijt van de gasten.
Dus, nu ga je terug naar bed?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was wakker omdat ik dacht dat ik moest werken, mijn werkgever denkt van niet.
Varkensvlees is ook weinig bijzonders, maar spek en spareribsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sterker nog: ik eet helemaal geen varkensvlees.
Nou, ik heb uitermate kut geslapen. Komt omdat ik eerder ging opstaan.quote:
Ik heb meestal ander fruit, maardit is wel lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker.
Banaan doet 't altijd goed in de ochtend.
Vegetarisch? Dat zal snavelaartje leuk vinden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sterker nog: ik eet helemaal geen varkensvlees.
Ohja, constant op de wekker kijken, ''nu heb ik nog maar .. uur''quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb uitermate kut geslapen. Komt omdat ik eerder ging opstaan.
Doe mij maar gewoon een kippetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:42 schreef Fokker89 het volgende:
Varkensvlees is ook weinig bijzonders, maar spek en spareribs![]()
![]()
Maar om geloof iets? of vind je het gewoon niks?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kippetje.
Beter voor je huid ook.
Ow, dat is minder. Gelukkig krijg je een boost van je banaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb uitermate kut geslapen. Komt omdat ik eerder ging opstaan.
[..]
Ik heb meestal ander fruit, maardit is wel lekker.
Ja ik heb dat heel vaak, maar het was ook weer veel te warm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, constant op de wekker kijken, ''nu heb ik nog maar .. uur''
Ben ik in het verleden wel geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vegetarisch? Dat zal snavelaartje leuk vinden!
Nee, niet vanwege geloof. Rundvlees eet ik ook niet, wel vanwege geloof.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef Fokker89 het volgende:
Maar om geloof iets? of vind je het gewoon niks?
Mijn huid kan me geen reet schelen.
Oh ik mishandel mijn huid, maar zelfs dan is ie altijd wel glad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kippetje.
Beter voor je huid ook.
Viel mij nog wel mee. Maar ik wist toch echt zeker dat ik er om 6 uur uit moest..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik heb dat heel vaak, maar het was ook weer veel te warm.
Ja, ik ga binnenkort ook stoppen met roken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik mishandel mijn huid, maar zelfs dan is ie altijd wel glad.
Alleen beetje droog.
Hier kan een hoop. Daarom lokte ik je een paar uur terug mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb niets zinnigs te melden, kan dat hier ook?
Natuurlijk, voor minder zinnige dingen verwijzen we je graag door naar andere topics.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb niets zinnigs te melden, kan dat hier ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar op zaterdag ook weleens overtuigd van geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Viel mij nog wel mee. Maar ik wist toch echt zeker dat ik er om 6 uur uit moest..
Nee, zeker niet met jouw aanleg, dan moet je gewoon standaard voor 10jr te jong kunnen doorgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort ook stoppen met roken.
Een verouderende huid, dat moeten we niet hebben he.
Moemoequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi dear.
Welkom bij de ochtendploeg.
Er wordt nog weleens om legitimatie gevraagd als ik sigaretten koop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met jouw aanleg, dan moet je gewoon standaard voor 10jr te jong kunnen doorgaan.
Ik ook, maar ik eet bijna alles.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik geloof gewoon in spareribs en spek, en dat bevalt me wel.
Mij bij het kopen van alcohol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er wordt nog weleens om legitimatie gevraagd als ik sigaretten koop.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mij bij het kopen van alcohol.
Maar ik ga douchen, anders ben ik alsnog te laat
Veel plezier allemaal!
Werksequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mij bij het kopen van alcohol.
Maar ik ga douchen, anders ben ik alsnog te laat
Veel plezier allemaal!
Is dat deze keer anders dan? Of is het niet gebruikelijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:52 schreef d4v1d het volgende:
Mn pa snurkt fucking hard en ik kN dus niet meer slapen
Ben op vakantie dus en nu liggen we in dezelfde ruimte. Normaal thuis nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat deze keer anders dan? Of is het niet gebruikelijk?
Oja, je was op vakantie! Excuus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben op vakantie dus en nu liggen we in dezelfde ruimte. Normaal thuis niet
Ik ga mijn eitje koken denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gebakken ei met spek gaat het worden.
Doe gewoon datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut, heb alleen ham in de koelkast, dat wordt behelpen dan.
Dan rol je ze op? Mooi serveren om te compenseren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut, heb alleen ham in de koelkast, dat wordt behelpen dan.
Ik moet wel nu.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je t al eens geprobeerd met ham?
Ach, ik slaap er niet minder om...ow wacht...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:02 schreef moemoe het volgende:
Die knipoog smiley is best meh eigenlijk.
I KNOW RIGHTquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De tussenliggende tijd was als een nachtmerrie zonder eind
Waarom ''is leven zweven''?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar volgens mij smaakt het echt prima
Bitterkoekjes? Amandelkoekjes? Chocoladekoekjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
En voor ik t vergeet, volgende week ga ik weer koekjes halen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bitterkoekjes? Amandelkoekjes? Chocoladekoekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan zo naar 40+ ow wacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is trouwens ooit een geniaal nummer gemaakt dat ging over vergeten..hoe ging ie ook alweer...
*highfive* !!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef moemoe het volgende:
Oh, ik ben heul aanwezig volgens mij.
O dat duurt toch niet lang meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal![]()
Probeer je een record te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef moemoe het volgende:
Oh, ik ben heul aanwezig volgens mij.
Ben denk ik sowieso meer van de bondage, dus ik pasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker wel, moemoe houd wel van een beetje ruig.
Je mocht dan ook niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben denk ik sowieso meer van de bondage, dus ik pas
Ah, dat is andere koek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn alleen wel ¤3 per stuk, maar gezien mijn alcoholgewenning wel goedkoper nu
Zekersquote:
Wat staat er op je lijstje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar wat te eten halen (nog een half uur dan is de supermarkt open)
Vooral heel veel groentequote:
Tijd voor iets nieuws? Kokosbeleg kwam in me op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral heel veel groente
En wat brood, wat fruit, wat sap, voor de rest kijk ik wel
Edit: Ook misschien wat beleg, maar vind niks eigenlijk echt lekker meer
Goed idee eigenlijk, alleen ben ik niet zo van de zoetigheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tijd voor iets nieuws? Kokosbeleg kwam in me op.
Ik ga denk ik wel bij de vleeswaren kijken dit keer, kan idd misschien iets nieuws tussenzitten, thx!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:37 schreef moemoe het volgende:
Iets van rosbief? Of rookvlees? Corned beef?
Groente uit de supermarkt is sowieso kut en de rest zoek maar uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral heel veel groente
En wat brood, wat fruit, wat sap, voor de rest kijk ik wel
Edit: Ook misschien wat beleg, maar vind niks eigenlijk echt lekker meer
Corned beef is lekker met een beetje scherpe mosterd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel bij de vleeswaren kijken dit keer, kan idd misschien iets nieuws tussenzitten, thx!
Ja, maar die diepvriesgroente is verder nog wel te pruimen. En lekker makkelijk, gewoon in de wok en na een kwartiertje hooguit "breakfast is served!"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Groente uit de supermarkt is sowieso kut en de rest zoek maar uit.
Mosterd is ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Corned beef is lekker met een beetje scherpe mosterd.
Damn, jij hebt gewoon goeie ideeën met elke scheet he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Corned beef is lekker met een beetje scherpe mosterd.
Jij hebt het over huzarenslaatjes volgens mij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die ben ik dus een beetje zat nu
Klopt, ik heb zo'n beetje elke variant al tig keer geprobeerd, heb t nu wel gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hebt het over huzarenslaatjes volgens mij?
Probeer deze: http://www.johma.nl/salad(...)seroendeng-rt-785561
En voor de houmous: http://www.sabramezze.nl/nl/assortiment/Tehina/Baba_Ganoush
Als 't goed is, neem ik deze ook weleens.
Nee, geen kipquote:
Beide varianten al vaak gegetenquote:Laatste tip: als je een beetje into kazen bent; heksenkaas.
Ik proef bij fruit steeds vaker dat het bespoten isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Groente uit de supermarkt is sowieso kut en de rest zoek maar uit.
Ik eet nooit fruit, krijg daar uitslag van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik proef bij fruit steeds vaker dat het bespoten is.
Oh, echt bij elk soort fruit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet nooit fruit, krijg daar uitslag van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |