Dus, nu ga je terug naar bed?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was wakker omdat ik dacht dat ik moest werken, mijn werkgever denkt van niet.
Varkensvlees is ook weinig bijzonders, maar spek en spareribsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sterker nog: ik eet helemaal geen varkensvlees.
Nou, ik heb uitermate kut geslapen. Komt omdat ik eerder ging opstaan.quote:
Ik heb meestal ander fruit, maardit is wel lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker.
Banaan doet 't altijd goed in de ochtend.
Vegetarisch? Dat zal snavelaartje leuk vinden!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sterker nog: ik eet helemaal geen varkensvlees.
Ohja, constant op de wekker kijken, ''nu heb ik nog maar .. uur''quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb uitermate kut geslapen. Komt omdat ik eerder ging opstaan.
Doe mij maar gewoon een kippetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:42 schreef Fokker89 het volgende:
Varkensvlees is ook weinig bijzonders, maar spek en spareribs![]()
![]()
Maar om geloof iets? of vind je het gewoon niks?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kippetje.
Beter voor je huid ook.
Ow, dat is minder. Gelukkig krijg je een boost van je banaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb uitermate kut geslapen. Komt omdat ik eerder ging opstaan.
[..]
Ik heb meestal ander fruit, maardit is wel lekker.
Ja ik heb dat heel vaak, maar het was ook weer veel te warm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, constant op de wekker kijken, ''nu heb ik nog maar .. uur''
Ben ik in het verleden wel geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vegetarisch? Dat zal snavelaartje leuk vinden!
Nee, niet vanwege geloof. Rundvlees eet ik ook niet, wel vanwege geloof.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef Fokker89 het volgende:
Maar om geloof iets? of vind je het gewoon niks?
Mijn huid kan me geen reet schelen.
Oh ik mishandel mijn huid, maar zelfs dan is ie altijd wel glad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kippetje.
Beter voor je huid ook.
Viel mij nog wel mee. Maar ik wist toch echt zeker dat ik er om 6 uur uit moest..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik heb dat heel vaak, maar het was ook weer veel te warm.
Ja, ik ga binnenkort ook stoppen met roken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik mishandel mijn huid, maar zelfs dan is ie altijd wel glad.
Alleen beetje droog.
Hier kan een hoop. Daarom lokte ik je een paar uur terug mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb niets zinnigs te melden, kan dat hier ook?
Natuurlijk, voor minder zinnige dingen verwijzen we je graag door naar andere topics.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb niets zinnigs te melden, kan dat hier ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar op zaterdag ook weleens overtuigd van geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Viel mij nog wel mee. Maar ik wist toch echt zeker dat ik er om 6 uur uit moest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |