quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bitterkoekjes? Amandelkoekjes? Chocoladekoekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan zo naar 40+ ow wacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is trouwens ooit een geniaal nummer gemaakt dat ging over vergeten..hoe ging ie ook alweer...
*highfive* !!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef moemoe het volgende:
Oh, ik ben heul aanwezig volgens mij.
O dat duurt toch niet lang meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal![]()
Probeer je een record te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:09 schreef moemoe het volgende:
Oh, ik ben heul aanwezig volgens mij.
Ben denk ik sowieso meer van de bondage, dus ik pasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker wel, moemoe houd wel van een beetje ruig.
Je mocht dan ook niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben denk ik sowieso meer van de bondage, dus ik pas
Ah, dat is andere koek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn alleen wel ¤3 per stuk, maar gezien mijn alcoholgewenning wel goedkoper nu
Zekersquote:
Wat staat er op je lijstje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar wat te eten halen (nog een half uur dan is de supermarkt open)
Vooral heel veel groentequote:
Tijd voor iets nieuws? Kokosbeleg kwam in me op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral heel veel groente
En wat brood, wat fruit, wat sap, voor de rest kijk ik wel
Edit: Ook misschien wat beleg, maar vind niks eigenlijk echt lekker meer
Goed idee eigenlijk, alleen ben ik niet zo van de zoetigheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tijd voor iets nieuws? Kokosbeleg kwam in me op.
Ik ga denk ik wel bij de vleeswaren kijken dit keer, kan idd misschien iets nieuws tussenzitten, thx!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:37 schreef moemoe het volgende:
Iets van rosbief? Of rookvlees? Corned beef?
Groente uit de supermarkt is sowieso kut en de rest zoek maar uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral heel veel groente
En wat brood, wat fruit, wat sap, voor de rest kijk ik wel
Edit: Ook misschien wat beleg, maar vind niks eigenlijk echt lekker meer
Corned beef is lekker met een beetje scherpe mosterd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel bij de vleeswaren kijken dit keer, kan idd misschien iets nieuws tussenzitten, thx!
Ja, maar die diepvriesgroente is verder nog wel te pruimen. En lekker makkelijk, gewoon in de wok en na een kwartiertje hooguit "breakfast is served!"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Groente uit de supermarkt is sowieso kut en de rest zoek maar uit.
Mosterd is ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Corned beef is lekker met een beetje scherpe mosterd.
Damn, jij hebt gewoon goeie ideeën met elke scheet he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Corned beef is lekker met een beetje scherpe mosterd.
Jij hebt het over huzarenslaatjes volgens mij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die ben ik dus een beetje zat nu
Klopt, ik heb zo'n beetje elke variant al tig keer geprobeerd, heb t nu wel gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hebt het over huzarenslaatjes volgens mij?
Probeer deze: http://www.johma.nl/salad(...)seroendeng-rt-785561
En voor de houmous: http://www.sabramezze.nl/nl/assortiment/Tehina/Baba_Ganoush
Als 't goed is, neem ik deze ook weleens.
Nee, geen kipquote:
Beide varianten al vaak gegetenquote:Laatste tip: als je een beetje into kazen bent; heksenkaas.
Ik proef bij fruit steeds vaker dat het bespoten isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Groente uit de supermarkt is sowieso kut en de rest zoek maar uit.
Ik eet nooit fruit, krijg daar uitslag van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik proef bij fruit steeds vaker dat het bespoten is.
Oh, echt bij elk soort fruit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet nooit fruit, krijg daar uitslag van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |