Nee, zeker niet met jouw aanleg, dan moet je gewoon standaard voor 10jr te jong kunnen doorgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort ook stoppen met roken.
Een verouderende huid, dat moeten we niet hebben he.
Moemoequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi dear.
Welkom bij de ochtendploeg.
Er wordt nog weleens om legitimatie gevraagd als ik sigaretten koop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met jouw aanleg, dan moet je gewoon standaard voor 10jr te jong kunnen doorgaan.
Ik ook, maar ik eet bijna alles.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik geloof gewoon in spareribs en spek, en dat bevalt me wel.
Mij bij het kopen van alcohol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er wordt nog weleens om legitimatie gevraagd als ik sigaretten koop.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mij bij het kopen van alcohol.
Maar ik ga douchen, anders ben ik alsnog te laat
Veel plezier allemaal!
Werksequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mij bij het kopen van alcohol.
Maar ik ga douchen, anders ben ik alsnog te laat
Veel plezier allemaal!
Is dat deze keer anders dan? Of is het niet gebruikelijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:52 schreef d4v1d het volgende:
Mn pa snurkt fucking hard en ik kN dus niet meer slapen
Ben op vakantie dus en nu liggen we in dezelfde ruimte. Normaal thuis nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat deze keer anders dan? Of is het niet gebruikelijk?
Oja, je was op vakantie! Excuus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben op vakantie dus en nu liggen we in dezelfde ruimte. Normaal thuis niet
Ik ga mijn eitje koken denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gebakken ei met spek gaat het worden.
Doe gewoon datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut, heb alleen ham in de koelkast, dat wordt behelpen dan.
Dan rol je ze op? Mooi serveren om te compenseren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kut, heb alleen ham in de koelkast, dat wordt behelpen dan.
Ik moet wel nu.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je t al eens geprobeerd met ham?
Ach, ik slaap er niet minder om...ow wacht...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:02 schreef moemoe het volgende:
Die knipoog smiley is best meh eigenlijk.
I KNOW RIGHTquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De tussenliggende tijd was als een nachtmerrie zonder eind
Waarom ''is leven zweven''?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar volgens mij smaakt het echt prima
Bitterkoekjes? Amandelkoekjes? Chocoladekoekjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
En voor ik t vergeet, volgende week ga ik weer koekjes halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |