Gehehehhehequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
Met zijn Apple van 19 miljoen euro.
Dat is goed denkbaar, bij een x aantal voetballers van FC Groningen slaat mijn hart ook op hol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwen niet aantrekkelijk kan vinden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
Inb4 Duindorp zijn moeder.
En dan inb4 Eftelul die komt klagen over herhaling.
Ja, even inloggen.quote:
En als hij dan een mic heeft gekocht dan zet hij hem helemaal aan de andere van de kamer. Zo is hij wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV heeft niet eens een mic.
.
Is zo lekker handig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En als hij dan een mic heeft gekocht dan zet hij hem helemaal aan de andere van de kamer. Zo is hij wel.
Ik heb niet zoveel zin in Johannes, die kan nogal kinderachtig doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, even inloggen.
En als jij je meldt in het Isketch-topic, komen de mensen vast onder hun steen vandaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, even inloggen.
En als jij je meldt in het Isketch-topic, komen de mensen vast onder hun steen vandaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in Johannes, die kan nogal kinderachtig doen
Gewoon even knuffelen samen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in Johannes, die kan nogal kinderachtig doen
Nu wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie jullie nog steeds niet.
[..].
Ik moest zowel aan Harry als Mani89 denken.twitter:BBCWorld twitterde op maandag 10-08-2015 om 16:25:53New Zealand publishes shortlist of designs for new flag. Sadly, none of these made the cut http://t.co/I8PNimw1wF http://t.co/djD4ld2o1b reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |