Het is patat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes kan wel gewoon, maar dat is dan ook net friet.
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.quote:
Vind jij een standaardOP beter?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrij minimalistisch, vind ik.
patat schatjequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.
Ja voor jou maak ik een uitzondering, maar je moet niet teveel dingen verkeerd gaan benoemen hoorquote:
Het is gewoon patat. Punt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor jou maak ik een uitzondering, maar je moet niet teveel dingen verkeerd gaan benoemen hoor
Friets / Frites verwijst naar de bereidingsvorm: gefrituurd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je uit Zwolle komt misschien wel ja.
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een headerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt je weer dat geneuzel over die barbecue, met vijf kattengifjes eronder.
mijn topicquote:
das niet leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een header
Dus zowel patat als friet is foutquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Friets / Frites verwijst naar de bereidingsvorm: gefrituurd.
Patat / Patates verwijst naar potato, het Engelse woord voor aardappel.
ja dan hoef je zelf niet meer te denkenquote:
nee lul, beiden zijn goedquote:
jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan hoef je zelf niet meer te denken
ja dat is dus niet leukquote:
na een dagje fylax overal is mijn hoofd frietquote:
je moederquote:
Dit sowieso, we zijn hier niet in België.quote:
Ik ben reservebelg, ik mag dat gewoon zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit sowieso, we zijn hier niet in België.
het is patat als je sukkel bentquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
na een dagje fylax overal is mijn hoofd friet
patat is gewoon patat
soms patat met, of patat oorlog
Dit is NWS-SC. Je moet in de war zijn met een goed topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon echt een standaard op met leuke informatie enzo en een header
Ja, jij bent Limbabwaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben reservebelg, ik mag dat gewoon zeggen.
ja en friet als je het iets kan boeien of iemand je een sukkel vindquote:
Nee een Brabo, kutquote:
friet friet frietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en friet als je het iets kan boeien of iemand je een sukkel vind
dan ben je sowieso beter af bij de Belgen
kun je je moeder ff zeggen dat ik niet meer met dr om wil gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI van de vaste posters in staat enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
Ze slaapt maar ik ga haar nu whatsappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je je moeder ff zeggen dat ik niet meer met dr om wil gaan?
het is jouw schuld
nee geef dr gewoon ff een klap op dr komt met een ananas, dat vind ze leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze slaapt maar ik ga haar nu whatsappen.
Krijg even dysentrie, mafklapperquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI's van de vaste posters in staan enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
ja dat isleukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI's van de vaste posters in staan enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf erbij zet zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
LTVDK, ik vind je een aardige jongen. Maar ik vind dat je nu een beetje te tof aan het doen bent.quote:
ja nu ga ik het gewoon regelenquote:
Ik zou dan beginnen om zelf eens langer dan een week met dezelfde UI te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat we zo'n leuke standaard OP hebben waar de UI's van de vaste posters in staan enzo. En dan iedereen een leuke beknopte beschrijving van zichzelf erbij zet zodat alle nieuwkomers ons al een beetje kunnen leren kennen.
Nou en, Frutsel is toch de beste modquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |