Insinueer jij dat Liverpool veel te veel uitgeeft aan beperkte spelers?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef Pedroso het volgende:
Ruim 40 miljoen voor een speler die alleen kan koppen is best wel veel eigenlijk.
Ik zou niet durven met het geslaagde transferbeleid de laatste jaren bij Liverpool.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insinueer jij dat Liverpool veel te veel uitgeeft aan beperkte spelers?
Andy Carroll destijdsquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insinueer jij dat Liverpool veel te veel uitgeeft aan beperkte spelers?
Zelfde type als wat ze nu hebben gehaald dus. Van der Gijp zal er blij mee zijn overigens.quote:
Dat ze die weer hebben kunnen doorverkopen voor 20 miljoen, onbegrijpelijk.quote:
Sowieso die transfers toen. Torres voor 60 miljoen, Carrol voor 40 miljoenquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dat ze die weer hebben kunnen doorverkopen voor 20 miljoen, onbegrijpelijk.
Gehaald voor ca. 40 miljoen toch ?quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dat ze die weer hebben kunnen doorverkopen voor 20 miljoen, onbegrijpelijk.
Mede omdat clubs liever niet aan directe concurrenten willen verkopen...quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gehaald voor ca. 40 miljoen toch ?
Sowieso betalen ze daar voor binnenlandse transfers belachelijk veel.
En omdat Engelse middelmaat nog wel eens schromelijk wordt overschat.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mede omdat clubs liever niet aan directe concurrenten willen verkopen...
Denk dat je het grote verschil pas zult zien als de aanvoer deugt (helemaal bij hoge voorzetten van de zijkanten). Zoals vanmiddag moet je van een Benteke niet al teveel verwachten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik vind Benteke niet beter dan Balotelli. Zelfs nog minder
Dat sowieso. Is het niet een gebrek aan kwaliteit, dan is het vaak wel een gebrek aan professionaliteit en volwassenheid. Al gaat het schijnbaar de laatste jaren wat beter met Engelse jongens die zich qua drank en uitgaan enzo misdragen... 10-15 jaar geleden was dat toch een wat groter probleem.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
En omdat Engelse middelmaat nog wel eens schromelijk wordt overschat.
Waarom speelde Firmino niet basis?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het sowieso een slechte wedstrijd. Firmino moet er in komen
Tja, dan moet je of als coach spelers opstellen die wel voor die aanvoer zorgen, of een spits erin zetten die daar minder van afhankelijk is...quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk dat je het grote verschil pas zult zien als de aanvoer deugt (helemaal bij hoge voorzetten van de zijkanten). Zoals vanmiddag moet je van een Benteke niet al teveel verwachten.
Ja dat sowieso. Hij zal hem nu niet snel wisselen, maar op deze manier heeft hij weinig waarde voor het team.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, dan moet je of als coach spelers opstellen die wel voor die aanvoer zorgen, of een spits erin zetten die daar minder van afhankelijk is...
Zet lekker Origi erin en laat die lekker rennen, al is het alleen al om op die manier de organisatie bij de tegenstander een beetje ongemakkelijk te maken...
Even los van vandaag.. Maar Ibe is wel een groot talent waar ze veel van verwachten de komende jaren. En ook wel terecht naar mijn mening.quote:
Ibe heeft al regelmatig laten zien prima te kunnen voetballen. Zal vast ook eens af en toe een mindere wedstrijd hebben, maar volgens mij heeft iedere speler dat wel eens. Sowieso zijn er vandaag weinig spelers geweldig volgens mij.quote:
Eind oktoberquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer wordt Sturridge weer terug verwacht? Ook wel een speler die doorgaans het verschil maakt.
Dat duurt nog wel een maand. Of langer natuurlijk..quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer wordt Sturridge weer terug verwacht? Ook wel een speler die doorgaans het verschil maakt.
Damn, zit ook niet mee. Leuke speler.quote:
En dan ook nog eens Lovren die gigantisch tegenviel, waardoor je alsnog een vrij middelmatige defensie had staan voor een keeper als Mignolet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, zit ook niet mee. Leuke speler.
Beetje de pech ook van vorig seizoen voor Rodgers: Sturridge geblesseerd, Balo die compleet door het ijs is gezakt, en Sterling zat lange tijd een beetje met een vormcrisisje...
Tja, dan krijg je sowieso gewoon een lastig seizoen, wanneer voorin de goals/dreiging een beetje uitblijft.
Al met al een seizoen voor Liverpool om snel te vergeten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan ook nog eens Lovren die gigantisch tegenviel, waardoor je alsnog een vrij middelmatige defensie had staan voor een keeper als Mignolet.
Hij heeft wel vaker ze er zo in geschotenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:45 schreef Yi-Long het volgende:
Mooie goal, en lijkt op een goal die hij vorig seizoen ook al maakte volgens mij....
Yeah, goede traptechniek. Leuke speler.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker ze er zo in geschoten
Beter dan Oscarquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, goede traptechniek. Leuke speler.
Dat is dan wel weer een uitstekende aankoop.. Zeker als je je bedenkt dat hij slechts 10 miljoen euro kostte.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, goede traptechniek. Leuke speler.
Kwam in dezelfde transferperiode als Sturridge.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een uitstekende aankoop.. Zeker als je je bedenkt dat hij slechts 10 miljoen euro kostte.
Dat weet ik niet, omdat ik daar Oscar niet goed genoeg voor ken om te beoordelen, mede omdat hij misschien minder in de positie komt of minder ervoor kiest om te schieten van afstand...quote:
Sterling gaat het wel goed doen waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:51 schreef Downwards het volgende:
Morgenavond dan nog even West Brom - Man. City.
Coutinho is een van de beste aanvallende middenvelders die er is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, omdat ik daar Oscar niet goed genoeg voor ken om te beoordelen, mede omdat hij misschien minder in de positie komt of minder ervoor kiest om te schieten van afstand...
Ik vind Coutinho op dit moment wel de betere speler, maar dat zal ook met ervaring en basisplaats etc etc te maken hebben, en de rollen in een team.
Oscar heeft al wel zo'n 150 wedstrijden voor Chelsea gespeeld.. Heeft dus toch al behoorlijk wat ervaring op het hoogste niveau.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, omdat ik daar Oscar niet goed genoeg voor ken om te beoordelen, mede omdat hij misschien minder in de positie komt of minder ervoor kiest om te schieten van afstand...
Ik vind Coutinho op dit moment wel de betere speler, maar dat zal ook met ervaring en basisplaats etc etc te maken hebben, en de rollen in een team.
En nog kan ik hem niet beschouwen als een échte topspeler, een échte vedette.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oscar heeft al wel zo'n 150 wedstrijden voor Chelsea gespeeld.. Zeker geen groentje.
Een goede speler wat mij betreft, maar die twijfels hoor je toch wel meer.. Hij heeft dat ten koste van alles willen winnen ook niet zo in zich, althans dat straalt hij niet uit. Dergelijke twijfels hoor je zelden over spelers als Matic of Hazard. En al helemaal niet over de zeer ervaren spelers die al jaren in de basis staan bij Chelsea.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog kan ik hem niet beschouwen als een échte topspeler, een échte vedette.
Gewoon iemand die leuk meebalt als het goed gaat, maar als het tegenzit meteen verzuipt.
Maar geen wereldtopper, waar ik Coutinho wel tot zie uitgroeienquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een goede speler wat mij betreft, maar die twijfels hoor je toch wel meer.. Hij heeft dat ten koste van alles willen winnen ook niet zo in zich, althans dat straalt hij niet uit. Dergelijke twijfels hoor je zelden over spelers als Matic of Hazard. En al helemaal niet over de zeer ervaren spelers die al jaren in de basis staan bij Chelsea.
Ik denk dat Oscar een prima speler is voor Chelsea, die ook wel zijn mindere periodes kent.
Denk inderdaad niet dat Oscar die stap nog maakt en tot de absolute wereldtop zal behoren. Coutinho moet de komende jaren nog wel wat stappen zetten en constanter worden, want van wereldtop is nog lang geen sprake..quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar geen wereldtopper, waar ik Coutinho wel tot zie uitgroeien
Ben zeer benieuwd hoeveel we hem nog gaan zien dit seizoen en of hij zich dan ook weer zo goed en volwassen presenteert. West Ham lijkt goud in handen te hebben.Wat meer informatie over dit talent:quote:
Ik weet het, maar zoals JR-Style ook al aangeeft, ECHT een stempel erop drukken en overtuigen en het verschil maken, qua aanwezigheid en klasse, dat zien we nog niet echt. (Daarnaast ben ik er ook nog steeds niet helemaal over uit wat nou echt zijn positie is. En volgens mij is niemand er daar nog echt over uit. Uiteraard wel aanvallend, en geen centrum-spits, maar in een vrije rol vanaf de flank? Achter de spits? Opkomende aanvallende middenvelder?)quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oscar heeft al wel zo'n 150 wedstrijden voor Chelsea gespeeld.. Heeft dus toch al behoorlijk wat ervaring op het hoogste niveau.
Ik zei het eigenlijk meer omdat je het ook over 'ervaring' en 'basisplaatsen' had.. Ervaring op het hoogste niveau kun je hem zeker niet ontzeggen (naast dus die 100+ wedstrijden voor Chelsea ook zo'n 50 interlands voor Brazilië). Indrukwekkend voor iemand die nog 24 moet worden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zoals JR-Style ook al aangeeft, ECHT een stempel erop drukken en overtuigen en het verschil maken, qua aanwezigheid en klasse, dat zien we nog niet echt. (Daarnaast ben ik er ook nog steeds niet helemaal over uit wat nou echt zijn positie is. En volgens mij is niemand er daar nog echt over uit. Uiteraard wel aanvallend, en geen centrum-spits, maar in een vrije rol vanaf de flank? Achter de spits? Opkomende aanvallende middenvelder?)
Ik bedoelde meer dat Coutinho eigenlijk wel altijd in die rol speelt bij Liverpool en je ziet hem dus vaker een hoofdrol op zich eisen wat betreft de passing (richting spitsen), en zelf voor eigen succes gaan, dus dat heb ik dan inmiddels gewoon vaak van hem gezien, en bij Oscar heb ik dus eigenlijk die associatie niet dat hij in die rol speelt en op zo'n manier zijn stempel op wedstrijden drukt, dus vandaar ook dat ik aangaf dat ik dan geen oordeel kan/wil geven over zijn traptechniek, omdat ik dat simpelweg niet (genoeg) heb gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik zei het eigenlijk meer omdat je het ook over 'ervaring' en 'basisplaatsen' had.. Ervaring op het hoogste niveau kun je hem zeker niet ontzeggen (naast dus die 100+ wedstrijden voor Chelsea ook zo'n 50 interlands voor Brazilië). Indrukwekkend voor iemand die nog 24 moet worden.
Hij is zeker geen spits. Ik denk dat hij op zich wel op zijn plaats is als een van de 3 spelers achter spits Costa in een 4-2-3-1-formatie. Waarbij dan centraal en eventueel vanaf rechts het meest voor de hand liggen.
Oscar is over het geheel genomen een prima en waardevolle speler voor Chelsea, maar niet de geweldenaar die sommigen misschien van hem willen maken of de toekomstige wereldvedette die ze in hem zagen toen hij in 2012 voor Chelsea ging spelen.
Oké, op die manier. Ik heb hem heel veel zien spelen en ben er al lang van overtuigd dat hij een uitstekende trap heeft. Zowel qua passing, doelpogingen en vrije trappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bedoelde meer dat Coutinho eigenlijk wel altijd in die rol speelt bij Liverpool en je ziet hem dus vaker een hoofdrol op zich eisen wat betreft de passing (richting spitsen), en zelf voor eigen succes gaan, dus dat heb ik dan inmiddels gewoon vaak van hem gezien, en bij Oscar heb ik dus eigenlijk die associatie niet dat hij in die rol speelt en op zo'n manier zijn stempel op wedstrijden drukt, dus vandaar ook dat ik aangaf dat ik dan geen oordeel kan/wil geven over zijn traptechniek, omdat ik dat simpelweg niet (genoeg) heb gezien.
Schitterende goal inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oké, op die manier. Ik heb hem heel veel zien spelen en ben er al lang van overtuigd dat hij een uitstekende trap heeft. Zowel qua passing, doelpogingen en vrije trappen.
Dit blijf ik toch wel zo'n beeldschone trap vinden:
Beckham sowieso en Honda staat mij ook iets van bij.. Misschien denk je in eerste instantie 'waarom zit die keeper er niet bij?', maar als je ziet wat voor een snelheid ze aan die bal meegeven en hoe perfect hij wegdraait van de keeper en uiteindelijk net naast de paal binnenvliegt.. Zo goed als onhoudbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Schitterende goal inderdaad.![]()
Zo heeft Beckham hem ook wel eens gemaakt, en volgens mij Honda ook, maar dat weet ik niet 100% zeker...
Erg knap.
Het was wel Honda die ik bedoelde. Net de goal gevonden, maar het was dan met zijn buitenkant links, dus keeper helemaal verbaasd...quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Beckham sowieso en Honda staat mij ook iets van bij.. Misschien denk je in eerste instantie 'waarom zit die keeper er niet bij?', maar als je ziet wat voor een snelheid ze aan die bal meegeven en hoe perfect hij wegdraait van de keeper en uiteindelijk net naast de paal binnenvliegt.. Zo goed als onhoudbaar.
Deze zat er ook wel aardig in:
Prachtige trap ja. Die keeper lijkt ook totaal niet te weten wat hem overkomt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het was wel Honda die ik bedoelde. Net de goal gevonden, maar het was dan met zijn buitenkant links, dus keeper helemaal verbaasd...
Ongeveer de 3de minuut
Ik zie het ook nog wel gebeuren deze zomer. Volgens mij staat hij er zelf wel voor open en ondanks de flinke teksten van Wolfsburg denk ik niet dat ze zullen blijven weigeren, nu het duidelijk is dat City zeer vasthoudend is en ook heel ver wil gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:48 schreef Belgosome het volgende:
Het lijkt er meer en meer op dat De Bruyne naar City gaat. Ze spreken over 67 miljoen
Fox Sports 2.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond geen Man City bij Fox Sports?
http://liveonsat.com/today.php
Nah normaal staat er gewoon Fox Sports bij, zal wel een foutje zijn ergens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Fox Sports 2.
Mogelijk op die site heel lam aangeduid als 'Go Sports 2'.
Zou kunnen, het is i.i.g. gewoon @ Fox Sports 2 te zien vanavond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah normaal staat er gewoon Fox Sports bij, zal wel een foutje zijn ergens.
Op zaterdag is in de regio een mars van de English Defence League gepland (is veel politiebegeleiding nodig). En zondag was geen optie, aangezien United CL-verplichtingen heeft volgende week.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef dvdfreak het volgende:
waarom aanstaande vrijdag een PL wedstrijd?
Hij zou Denayer in de verdediging moeten zetten (zit nu op de bank).quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef Anoonumos het volgende:
Lollerverdediging van City
Helaas is Pulis een laffe haas
West Ham speelde anders best wel sprankelendquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Man U - Tottenham nogal tegenvallen, ben al vrij snel wat anders gaan doen en keek af en toe nog even tussendoor naar mijn scherm.
Gisteren wel genoten van Arsenal - West Ham, niet om het sprankelende voetbal maar wel om de verrassende overwinning van West Ham!
Lekker man, vrijdagavond Bacunagod tegen ManU.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Op zaterdag is in de regio een mars van de English Defence League gepland (is veel politiebegeleiding nodig). En zondag was geen optie, aangezien United CL-verplichtingen heeft volgende week.
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri naar Stoke City is dan toch zo goed als rond. Wie weet zien we hem zaterdag al wel samen met Van Ginkel en Afellay tegen Spurs.
Hij wordt dit seizoen gehuurd van Chelsea. Deed trouwens afgelopen zondag al de hele wedstrijd mee tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?
Leuk ploegje hebben ze hoor nu bij Stokequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?
"kill me pls"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri naar Stoke City is dan toch zo goed als rond. Wie weet zien we hem zaterdag al wel samen met Van Ginkel en Afellay tegen Spurs.
Edit:
[ afbeelding ]
Bij hoge uitzondering, zie de uitleg eerder in dit topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijdagwedstrijden bij de Premier League
permanent of verhuur?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
Adama Traore lijkt dan toch van Barcelona naar Aston Villa te gaan. Werd ook in verband gebracht met o.a. Liverpool en Stoke City.
It’s quite hilarious how petrified Garry Monk looks in his!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
Adama Traore lijkt dan toch van Barcelona naar Aston Villa te gaan. Werd ook in verband gebracht met o.a. Liverpool en Stoke City.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond dan maar kijken hoe The Villains eindelijk weer eens van Man U gaan winnen.Wie weet doet Agbonlahor United wel weer de das om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contract voor 5 jaar getekend. Geloof dat Barcelona hem t/m 2018 nog wel kan terugkopen voor een bepaald bedrag.quote:
twitter:AVFCOfficial twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:01:13TRANSFER NEWS: Huge welcome to our new signing Adama Traore, who joins us from @FCBarcelona. #AVFC #WelcomeAdama http://t.co/CSmKLH607a reageer retweet
Vanavond dan maar kijken hoe The Villains eindelijk weer eens van Man U gaan winnen.Ik denk dat dit weer zo een mager 0-1 wordt. Wat zeg ik: Gelijk spel zou mij niet verbazen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongekende luxe mag je toch wel stellen. Als je je echt verveelt zou je ook nog een stuk van Athletic Bilbao - Barcelona kunnen kijken (begint om 22:00).quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:27 schreef Stringer het volgende:
Eens een echte goede vrijdag 8)
lekker zappen tussen deze pot en bayern - hsv
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ongekende luxe mag je toch wel stellen. Als je je echt verveelt zou je ook nog een stuk van Athletic Bilbao - Barcelona kunnen kijken (begint om 22:00).
Vanavond dan maar kijken hoe The Villains eindelijk weer eens van Man U gaan winnen.Het is gewoon Villans hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag daar de bank warmhouden. Die zal volgend jaar wel ergens in Nederland opduiken.quote:
Erg jonge gozer, en lijkt me niet zo vreemd dat die geen basisplaats weet te veroveren bij Chelsea als je ziet wie er daar in de basis staan, maar hij heeft dus al jaren op het allerhoogste niveau mee mogen trainen met/tegen de beste spelers, dus zo'n mislukking zal het echt niet zijn, wanneer die straks een niveautje lager gaat spelen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag daar de bank warmhouden. Die zal volgend jaar wel ergens in Nederland opduiken.
Zoveelste zgn groot talent wat mislukt in Engeland.
Is nu 20 jaar. Het meest leer je door wedstrijden te spelen, onder druk. Vraag me af of hij bij Watford wel aan de bak komt. Denk dat die hem voor de breedte hebben gehaald.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Erg jonge gozer, en lijkt me niet zo vreemd dat die geen basisplaats weet te veroveren bij Chelsea als je ziet wie er daar in de basis staan, maar hij heeft dus al jaren op het allerhoogste niveau mee mogen trainen met/tegen de beste spelers, dus zo'n mislukking zal het echt niet zijn, wanneer die straks een niveautje lager gaat spelen...
Financieel zal ie het prima doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:16 schreef Downwards het volgende:
Bij Chelsea hebben ze wel vertrouwen in Aké. Heeft vandaag ook een vijfjarig contract getekend.
Het is geen geheim dat ze in hem een speler voor de toekomst zien en hij zal dit seizoen ook zeker aan spelen toekomen bij Watford. Het idee dat hij het niet redt in Engeland en over een paar jaar weer in Nederland speelt is dan ook veel te voorbarig; die gozer is net een paar maanden 20.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Financieel zal ie het prima doen.
Van wat ik van hem gezien heb is het geen Chelsea niveau. Hopelijk voor hem dat de trainer van Watford vertrouwen in hem heeft anders kan het zijn dat ie daar ook weinig aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ze in hem een speler voor de toekomst zien en hij zal dit seizoen ook zeker aan spelen toekomen bij Watford. Het idee dat hij het niet redt en over een paar jaar weer in Nederland speelt is dan ook veel te voorbarig.
Nog niet, maar spelers kunnen zich snel ontwikkelen als ze eenmaal geregeld spelen. Dat zal hij dan wel moeten afdwingen, maar voorlopig ben ik nog niet zo somber over zijn toekomst.. Zat potentie en net 20 jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van wat ik van hem gezien heb is het geen Chelsea niveau. Hopelijk voor hem dat de trainer van Watford vertrouwen in hem heeft anders kan het zijn dat ie daar ook weinig aan spelen toekomt.
Laten we het hopen maar gaat lastig zat worden om zich bij Watford in de basis te spelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nog niet, maar spelers kunnen zich snel ontwikkelen als ze eenmaal geregeld spelen. Dat zal hij dan wel moeten afdwingen, maar voorlopig ben ik nog niet zo somber over zijn toekomst.. Zat potentie en net 20 jaar.
Bij Chelsea zullen ze ook wel hebben gekeken wat zijn perspectieven daarop zijn. Mourinho heeft al vaker aangegeven dat hij gecharmeerd is van Aké en nu wordt het belangrijk voor hem om ook veel speelminuten te maken. Uiteindelijk zal hij het zelf waar moeten maken, maar ik denk dat Quique Flores hem wel kansen gaat geven bij Watford.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen maar gaat lastig zat worden om zich bij Watford in de basis te spelen.
Depay - Januzaj - Mata las ik vanochtendquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Memphis nu op links toch aangezien Young niet start?
Zoiets:
Memphis - Mata - Januzaj
of is het zoals de pic hierboven met Januzaj - Memphis - Mata?
wauw wat een verwarringquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Depay - Januzaj - Mata las ik vanochtend
Hoop iig op Depay op links, anders had je hem niet moeten kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Downwards het volgende:
Mata op 10 en Depay vanaf links is veel te logisch voor Louis.. Maar wie weet.
Gewoon weer Blind.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Op papier wel op 10 dus, vorige pot niet gezien toen ie ook op 10 speelde dus ben benieuwd of ie er in-game ook gaat spelen
Zolang Louis er is gaat ie spelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon weer Blind.
"Ja, maar die komt daar toch gewoon op de bank" werd er gezegd na het WK.![]()
Is ook zo als Rojo terug isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon weer Blind.
"Ja, maar die komt daar toch gewoon op de bank" werd er gezegd na het WK.![]()
boeit mij het nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat wordt al anderhalf jaar gezegdkeep hating meisje.
Zeg het 'm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
boeit mij het nou
Jij roeptoert maar wat
Blind is 12e man om gaatjes te vullen
dan speel je vrij vaak ja
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:02 schreef Brecht35 het volgende:
Zou me niet verbazen als dit gewoon een saaie 0-0 wordt.
onze Louisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Dat heeft die Louis toch weer goed gezien met Januzaj!
picsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Zit in Southampton en TIm Howard is m'n buurman in het hotelHele selectie van Everton kwam binnengewandeld toen ik aan 't inchecken was. Toffe gasten wel. Morgen leuk potje tegen Ronald Cowman!
picsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Zit in Southampton en TIm Howard is m'n buurman in het hotelHele selectie van Everton kwam binnengewandeld toen ik aan 't inchecken was. Toffe gasten wel. Morgen leuk potje tegen Ronald Cowman!
Gaaf man! En pics inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Howard schreeuwt toch nog wel eens wat? Met z'n tikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Daar durfde ik niet om te vragenquote:
Vanavond ff doorzakken in de hotelbar met Barkley, Naismith etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef RipCity het volgende:
Haha toffe ervaringquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar durfde ik niet om te vragen![]()
Kone hielp me in de lift omdat ik niet doorhad dat je 't kaartje voor de reader moest houden haha.
Wat een grafstad trouwensHoe die 2 trainers en Pelle en co het hier uithouden :/
elke keer naar London rijdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar durfde ik niet om te vragen![]()
Kone hielp me in de lift omdat ik niet doorhad dat je 't kaartje voor de reader moest houden haha.
Wat een grafstad trouwensHoe die 2 trainers en Pelle en co het hier uithouden :/
Wil zich bewijzen hequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:19 schreef Intellectueel het volgende:
Memphis doet het vrij aardig, maar stopt veel te veel energie in de wedstrijd.
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt wel een vrijdagavondwedstrijd in de Eredivisie.
1 doelpoging
kut foxquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.
Daarom zo knallen.. Al zou het vanaf de 60e minuut zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten. Zou alleen niet wedstrijdfit genoeg zijn voor een hele wedstrijd.
Met een telefoon?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.
Dankjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een telefoon?
Ik zei toen dat ik een aanbieding had gezien voor nieuwe leden en dat als ik dat eerder had geweten dat ik dan in de zomer beter had kunnen opzeggen omdat je daar blijkbaar voor werd beloond.
Toen boden ze alsnog die drie maanden PL aan.
Benieuwd of het je lukt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DankjeDit doe ik dan ook even morgen
JUICHENquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef RipCity het volgende:
ManU speelt al net zo slecht als Ajax :/
Grootste Nederlandse hype sinds jaren. Alleen GROOT en STERKquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een geweldig schot van de topaankoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:13 schreef hafcfan het volgende:
genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Depay is een dwerg lieve schatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Grootste Nederlandse hype sinds jaren. Alleen GROOT en STERK
Net die ene van de 7 dwergen die altijd mad isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Depay is een dwerg lieve schat
Jan Jood gaat hierna zeggen dat Depay hongerig is en hard gewerkt heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net die ene van de 7 dwergen die altijd mad is
Mentaal heel sterkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Jood gaat hierna zeggen dat Depay hongerig is en hard gewerkt heeft
Depay is ook heel erg matig qua techniek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef Stringer het volgende:
Zonder bal oogt het allemaal wat flegmatiek bij Depay. Vrij voorspelbare looplijnen ook. Mag het wel eens afwisselen met het krijtlijntje opzoeken en dan erlangs en voortrekken.
Nou dat bepaalt niet..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Depay is ook heel erg matig qua techniek.
Dat is zeker waar, hij zou best baat hebben om die borstkas eens een beetje te laten slinken. Beetje overbodige massa. Wordt ie alleen maar sneller van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met een Neymar of Robben. Zoveel lichtvoetiger, sneller en verrassender.
Lolquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:33 schreef Confetti het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd zeg. Dramatisch.
En Rooney, 300k per week![]()
. Die gast raakt al 2 jaar geen pepernoot
quote:
Bleh, knap lullig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Lijers van xs4all, heb ik gisteren mijn fox eredivisie vervangen voor fox totaalpakket hebben ze wel eredivisie eraf gehaald maar totaalpakket niet vrij gegeven. Online kan ik niks wijzigen want aanvraag is in behandeling, aan de telefoon word ik ook niet geholpen want de aanvraag is in behandeling en zij kunnen nu niks doen.
Nou mis ik Southampton en als het tegen zit kan ik zelfs vanavond geen eredivisie kijken. Wat een enorme prutsers zijn dat.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:39 schreef Wicky15 het volgende:
Uit bed rollen, douchen, en ontbijten met Southampton-Everton
Dat is wel nasty. Nu zullen er ongetwijfeld redelijke stream te vinden zijn van een Southampton - Everton, maar dat is niet wat je wilt. Prutsers inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Lijers van xs4all, heb ik gisteren mijn fox eredivisie vervangen voor fox totaalpakket hebben ze wel eredivisie eraf gehaald maar totaalpakket niet vrij gegeven. Online kan ik niks wijzigen want aanvraag is in behandeling, aan de telefoon word ik ook niet geholpen want de aanvraag is in behandeling en zij kunnen nu niks doen.
Nou mis ik Southampton en als het tegen zit kan ik zelfs vanavond geen eredivisie kijken. Wat een enorme prutsers zijn dat.
Een keer is genoeg hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is wel nasty. Nu zal er ongetwijfeld een redelijke stream te vinden zijn, maar dit is niet wat je wilt natuurlijk. Prutsers inderdaad.
[..]
Dat is wel nasty. Nu zullen er ongetwijfeld redelijke stream te vinden zijn van een Southampton - Everton, maar dat is niet wat je wilt. Prutsers inderdaad.
Ik vind alles prima, maar me met zo'n idioot vergelijken gaat te verquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ga nou niet de Jan-Jood uithangen kerel.
Hamas!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, maar me met zo'n idioot vergelijken gaat te ver
Vroeger kon ik op mijn vaders abonnement kijken op de pc, maar dat gaat helaas niet meer, waarschijnlijk deden meer mensen dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is wel nasty. Nu zullen er ongetwijfeld redelijke stream te vinden zijn van een Southampton - Everton, maar dat is niet wat je wilt. Prutsers inderdaad.
Nee, onterecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
Eens kijken of die hype rond Stones terecht is.
Als je een bal de tribunes in kan schoppen ben je al gauw international bij Engeland.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:48 schreef Downwards het volgende:
Stones gaat natuurlijk zo'n 80-100 interlands spelen, al zegt dat niet alles.
En hij kan nog een hoop meer, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je een bal de tribunes in kan schoppen ben je al gauw international bij Engeland.
We gaan het zien. Ik heb hem nog nooit zien spelen, dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
En hij kan nog een hoop meer, kun je nagaan.
En dan 15 jaar dure zorg moeten krijgen op onze kosten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik word toch niet oud, dus lekker vreten
Graag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan 15 jaar dure zorg moeten krijgen op onze kosten.
Oké doen we.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb hem nog nooit zien spelen, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |