Hamas!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, maar me met zo'n idioot vergelijken gaat te ver
Vroeger kon ik op mijn vaders abonnement kijken op de pc, maar dat gaat helaas niet meer, waarschijnlijk deden meer mensen dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is wel nasty. Nu zullen er ongetwijfeld redelijke stream te vinden zijn van een Southampton - Everton, maar dat is niet wat je wilt. Prutsers inderdaad.
Nee, onterecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
Eens kijken of die hype rond Stones terecht is.
Als je een bal de tribunes in kan schoppen ben je al gauw international bij Engeland.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:48 schreef Downwards het volgende:
Stones gaat natuurlijk zo'n 80-100 interlands spelen, al zegt dat niet alles.
En hij kan nog een hoop meer, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je een bal de tribunes in kan schoppen ben je al gauw international bij Engeland.
We gaan het zien. Ik heb hem nog nooit zien spelen, dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
En hij kan nog een hoop meer, kun je nagaan.
En dan 15 jaar dure zorg moeten krijgen op onze kosten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik word toch niet oud, dus lekker vreten
Graag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan 15 jaar dure zorg moeten krijgen op onze kosten.
Oké doen we.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb hem nog nooit zien spelen, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |