Prachtige trap ja. Die keeper lijkt ook totaal niet te weten wat hem overkomt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het was wel Honda die ik bedoelde. Net de goal gevonden, maar het was dan met zijn buitenkant links, dus keeper helemaal verbaasd...
Ongeveer de 3de minuut
Ik zie het ook nog wel gebeuren deze zomer. Volgens mij staat hij er zelf wel voor open en ondanks de flinke teksten van Wolfsburg denk ik niet dat ze zullen blijven weigeren, nu het duidelijk is dat City zeer vasthoudend is en ook heel ver wil gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:48 schreef Belgosome het volgende:
Het lijkt er meer en meer op dat De Bruyne naar City gaat. Ze spreken over 67 miljoen
Fox Sports 2.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond geen Man City bij Fox Sports?
http://liveonsat.com/today.php
Nah normaal staat er gewoon Fox Sports bij, zal wel een foutje zijn ergens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Fox Sports 2.
Mogelijk op die site heel lam aangeduid als 'Go Sports 2'.
Zou kunnen, het is i.i.g. gewoon @ Fox Sports 2 te zien vanavond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah normaal staat er gewoon Fox Sports bij, zal wel een foutje zijn ergens.
Op zaterdag is in de regio een mars van de English Defence League gepland (is veel politiebegeleiding nodig). En zondag was geen optie, aangezien United CL-verplichtingen heeft volgende week.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef dvdfreak het volgende:
waarom aanstaande vrijdag een PL wedstrijd?
Hij zou Denayer in de verdediging moeten zetten (zit nu op de bank).quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef Anoonumos het volgende:
Lollerverdediging van City
Helaas is Pulis een laffe haas
West Ham speelde anders best wel sprankelendquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Man U - Tottenham nogal tegenvallen, ben al vrij snel wat anders gaan doen en keek af en toe nog even tussendoor naar mijn scherm.
Gisteren wel genoten van Arsenal - West Ham, niet om het sprankelende voetbal maar wel om de verrassende overwinning van West Ham!
Lekker man, vrijdagavond Bacunagod tegen ManU.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Op zaterdag is in de regio een mars van de English Defence League gepland (is veel politiebegeleiding nodig). En zondag was geen optie, aangezien United CL-verplichtingen heeft volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |