Ja dat sowieso. Hij zal hem nu niet snel wisselen, maar op deze manier heeft hij weinig waarde voor het team.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, dan moet je of als coach spelers opstellen die wel voor die aanvoer zorgen, of een spits erin zetten die daar minder van afhankelijk is...
Zet lekker Origi erin en laat die lekker rennen, al is het alleen al om op die manier de organisatie bij de tegenstander een beetje ongemakkelijk te maken...

Even los van vandaag.. Maar Ibe is wel een groot talent waar ze veel van verwachten de komende jaren. En ook wel terecht naar mijn mening.quote:

Ibe heeft al regelmatig laten zien prima te kunnen voetballen. Zal vast ook eens af en toe een mindere wedstrijd hebben, maar volgens mij heeft iedere speler dat wel eens. Sowieso zijn er vandaag weinig spelers geweldig volgens mij.quote:

Eind oktoberquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer wordt Sturridge weer terug verwacht? Ook wel een speler die doorgaans het verschil maakt.

Dat duurt nog wel een maand. Of langer natuurlijk..quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer wordt Sturridge weer terug verwacht? Ook wel een speler die doorgaans het verschil maakt.

Damn, zit ook niet mee. Leuke speler.quote:

En dan ook nog eens Lovren die gigantisch tegenviel, waardoor je alsnog een vrij middelmatige defensie had staan voor een keeper als Mignolet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, zit ook niet mee. Leuke speler.
Beetje de pech ook van vorig seizoen voor Rodgers: Sturridge geblesseerd, Balo die compleet door het ijs is gezakt, en Sterling zat lange tijd een beetje met een vormcrisisje...
Tja, dan krijg je sowieso gewoon een lastig seizoen, wanneer voorin de goals/dreiging een beetje uitblijft.

Al met al een seizoen voor Liverpool om snel te vergeten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dan ook nog eens Lovren die gigantisch tegenviel, waardoor je alsnog een vrij middelmatige defensie had staan voor een keeper als Mignolet.

Hij heeft wel vaker ze er zo in geschotenquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:45 schreef Yi-Long het volgende:
Mooie goal, en lijkt op een goal die hij vorig seizoen ook al maakte volgens mij....

Yeah, goede traptechniek. Leuke speler.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker ze er zo in geschoten

Beter dan Oscarquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, goede traptechniek. Leuke speler.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |