Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri naar Stoke City is dan toch zo goed als rond. Wie weet zien we hem zaterdag al wel samen met Van Ginkel en Afellay tegen Spurs.
Hij wordt dit seizoen gehuurd van Chelsea. Deed trouwens afgelopen zondag al de hele wedstrijd mee tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?
Leuk ploegje hebben ze hoor nu bij Stokequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?
"kill me pls"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri naar Stoke City is dan toch zo goed als rond. Wie weet zien we hem zaterdag al wel samen met Van Ginkel en Afellay tegen Spurs.
Edit:
[ afbeelding ]
Bij hoge uitzondering, zie de uitleg eerder in dit topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijdagwedstrijden bij de Premier League
permanent of verhuur?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
Adama Traore lijkt dan toch van Barcelona naar Aston Villa te gaan. Werd ook in verband gebracht met o.a. Liverpool en Stoke City.
It’s quite hilarious how petrified Garry Monk looks in his!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
Adama Traore lijkt dan toch van Barcelona naar Aston Villa te gaan. Werd ook in verband gebracht met o.a. Liverpool en Stoke City.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond dan maar kijken hoe The Villains eindelijk weer eens van Man U gaan winnen.Wie weet doet Agbonlahor United wel weer de das om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contract voor 5 jaar getekend. Geloof dat Barcelona hem t/m 2018 nog wel kan terugkopen voor een bepaald bedrag.quote:
twitter:AVFCOfficial twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:01:13TRANSFER NEWS: Huge welcome to our new signing Adama Traore, who joins us from @FCBarcelona. #AVFC #WelcomeAdama http://t.co/CSmKLH607a reageer retweet
Vanavond dan maar kijken hoe The Villains eindelijk weer eens van Man U gaan winnen.Ik denk dat dit weer zo een mager 0-1 wordt. Wat zeg ik: Gelijk spel zou mij niet verbazen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongekende luxe mag je toch wel stellen. Als je je echt verveelt zou je ook nog een stuk van Athletic Bilbao - Barcelona kunnen kijken (begint om 22:00).quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:27 schreef Stringer het volgende:
Eens een echte goede vrijdag 8)
lekker zappen tussen deze pot en bayern - hsv
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ongekende luxe mag je toch wel stellen. Als je je echt verveelt zou je ook nog een stuk van Athletic Bilbao - Barcelona kunnen kijken (begint om 22:00).
Vanavond dan maar kijken hoe The Villains eindelijk weer eens van Man U gaan winnen.Het is gewoon Villans hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag daar de bank warmhouden. Die zal volgend jaar wel ergens in Nederland opduiken.quote:
Erg jonge gozer, en lijkt me niet zo vreemd dat die geen basisplaats weet te veroveren bij Chelsea als je ziet wie er daar in de basis staan, maar hij heeft dus al jaren op het allerhoogste niveau mee mogen trainen met/tegen de beste spelers, dus zo'n mislukking zal het echt niet zijn, wanneer die straks een niveautje lager gaat spelen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag daar de bank warmhouden. Die zal volgend jaar wel ergens in Nederland opduiken.
Zoveelste zgn groot talent wat mislukt in Engeland.
Is nu 20 jaar. Het meest leer je door wedstrijden te spelen, onder druk. Vraag me af of hij bij Watford wel aan de bak komt. Denk dat die hem voor de breedte hebben gehaald.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Erg jonge gozer, en lijkt me niet zo vreemd dat die geen basisplaats weet te veroveren bij Chelsea als je ziet wie er daar in de basis staan, maar hij heeft dus al jaren op het allerhoogste niveau mee mogen trainen met/tegen de beste spelers, dus zo'n mislukking zal het echt niet zijn, wanneer die straks een niveautje lager gaat spelen...
Financieel zal ie het prima doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:16 schreef Downwards het volgende:
Bij Chelsea hebben ze wel vertrouwen in Aké. Heeft vandaag ook een vijfjarig contract getekend.
Het is geen geheim dat ze in hem een speler voor de toekomst zien en hij zal dit seizoen ook zeker aan spelen toekomen bij Watford. Het idee dat hij het niet redt in Engeland en over een paar jaar weer in Nederland speelt is dan ook veel te voorbarig; die gozer is net een paar maanden 20.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Financieel zal ie het prima doen.
Van wat ik van hem gezien heb is het geen Chelsea niveau. Hopelijk voor hem dat de trainer van Watford vertrouwen in hem heeft anders kan het zijn dat ie daar ook weinig aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ze in hem een speler voor de toekomst zien en hij zal dit seizoen ook zeker aan spelen toekomen bij Watford. Het idee dat hij het niet redt en over een paar jaar weer in Nederland speelt is dan ook veel te voorbarig.
Nog niet, maar spelers kunnen zich snel ontwikkelen als ze eenmaal geregeld spelen. Dat zal hij dan wel moeten afdwingen, maar voorlopig ben ik nog niet zo somber over zijn toekomst.. Zat potentie en net 20 jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van wat ik van hem gezien heb is het geen Chelsea niveau. Hopelijk voor hem dat de trainer van Watford vertrouwen in hem heeft anders kan het zijn dat ie daar ook weinig aan spelen toekomt.
Laten we het hopen maar gaat lastig zat worden om zich bij Watford in de basis te spelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nog niet, maar spelers kunnen zich snel ontwikkelen als ze eenmaal geregeld spelen. Dat zal hij dan wel moeten afdwingen, maar voorlopig ben ik nog niet zo somber over zijn toekomst.. Zat potentie en net 20 jaar.
Bij Chelsea zullen ze ook wel hebben gekeken wat zijn perspectieven daarop zijn. Mourinho heeft al vaker aangegeven dat hij gecharmeerd is van Aké en nu wordt het belangrijk voor hem om ook veel speelminuten te maken. Uiteindelijk zal hij het zelf waar moeten maken, maar ik denk dat Quique Flores hem wel kansen gaat geven bij Watford.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen maar gaat lastig zat worden om zich bij Watford in de basis te spelen.
Depay - Januzaj - Mata las ik vanochtendquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Memphis nu op links toch aangezien Young niet start?
Zoiets:
Memphis - Mata - Januzaj
of is het zoals de pic hierboven met Januzaj - Memphis - Mata?
wauw wat een verwarringquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Depay - Januzaj - Mata las ik vanochtend
Hoop iig op Depay op links, anders had je hem niet moeten kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:52 schreef Downwards het volgende:
Mata op 10 en Depay vanaf links is veel te logisch voor Louis.. Maar wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |