Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri naar Stoke City is dan toch zo goed als rond. Wie weet zien we hem zaterdag al wel samen met Van Ginkel en Afellay tegen Spurs.
Hij wordt dit seizoen gehuurd van Chelsea. Deed trouwens afgelopen zondag al de hele wedstrijd mee tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?
Leuk ploegje hebben ze hoor nu bij Stokequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:48 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit Van Ginkel bij Stoke? Heb ik gemist blijkbaar, huur of koop?
"kill me pls"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
Shaqiri naar Stoke City is dan toch zo goed als rond. Wie weet zien we hem zaterdag al wel samen met Van Ginkel en Afellay tegen Spurs.
Edit:
[ afbeelding ]
Bij hoge uitzondering, zie de uitleg eerder in dit topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijdagwedstrijden bij de Premier League
permanent of verhuur?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
Adama Traore lijkt dan toch van Barcelona naar Aston Villa te gaan. Werd ook in verband gebracht met o.a. Liverpool en Stoke City.
It’s quite hilarious how petrified Garry Monk looks in his!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:20 schreef Downwards het volgende:
Adama Traore lijkt dan toch van Barcelona naar Aston Villa te gaan. Werd ook in verband gebracht met o.a. Liverpool en Stoke City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |