Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt wel een vrijdagavondwedstrijd in de Eredivisie.
1 doelpoging
kut foxquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.
Daarom zo knallen.. Al zou het vanaf de 60e minuut zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten. Zou alleen niet wedstrijdfit genoeg zijn voor een hele wedstrijd.
Met een telefoon?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal je me nog een keer kunnen sturen hoe ik ook alweer fox moet bellen om te zeggen dat ik in de zomer heb doorbetaald en ook dat gratis zal willen.
Dankjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een telefoon?
Ik zei toen dat ik een aanbieding had gezien voor nieuwe leden en dat als ik dat eerder had geweten dat ik dan in de zomer beter had kunnen opzeggen omdat je daar blijkbaar voor werd beloond.
Toen boden ze alsnog die drie maanden PL aan.
Benieuwd of het je lukt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DankjeDit doe ik dan ook even morgen
JUICHENquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef RipCity het volgende:
ManU speelt al net zo slecht als Ajax :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |