zo smaakt het ookquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Appelsap ziet er uit alsof je ochtendpis drinkt
Zo ver wilde ik niet gaan. Ruikt ook niet lekker imoquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:00 schreef anti-loper het volgende:
gewoon geen alcohol drinken
is haram
dima snapt
nee ik wilde een klb appelsap sc openenquote:
waarom lach je is gunah :Squote:
You snooze, you lose.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik wilde een klb appelsap sc openen
a3udu billahi mina shaytani razjeem, astarfigullah is haram ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef anti-loper het volgende:
morgen maar eens paar werknemers stalken van ah
Toch wel een beetje kneuterig, dead... appelsap...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
godendrankquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toch wel een beetje kneuterig, dead... appelsap...
ik bedoel mcdonalds,quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
a3udu billahi mina shaytani razjeem, astarfigullah is haram ;s
Ik wilde er 1 openen met "appels zijn vies!" als topictitel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oké terechte kaap van vk danquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wilde er 1 openen met "appels zijn vies!" als topictitel.
quote:
mcdonalds is van lihoud astarfigullahquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik bedoel mcdonalds,
la havla vella guveta illah billah alihil aziim
Stonerdrankje. Net als Fristi.quote:
Dood hoeven ze van mij niet, maar wat mij betreft pakken ze een dronken bestuurder voor de rest van zijn leven het rijbewijs af.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker stoned door t verkeerwat ben je toch stoer. net als alcoholisten achter het stuur, mogen voor mijn part een madsage krijgen met de wielen van een vrachtwagen.
Coffeeshopdrankje. Net als Fristi. En Fernandes als er veel negers zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toch wel een beetje kneuterig, dead... appelsap...
vahed sahbiquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
mcdonalds is van lihoud astarfigullah
Waarom neem je je de moeite johquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
gvd gaat dima om de 10 sec de OP editten terwijl ik hem aan het lezen ben
Vermakelijke shit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom neem je je de moeite joh
wie is bülentquote:
wij kunnen dat topic ook gewoon lezen hèquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De 9/10 komt precies voor mij dansen met haar rug naar mij toe, voor haar danste weer die 7,5 – 8/10.
Ze kwam, steeds dichterbij, en ik deed steeds stapje achteruit. Ik begon echt zenuwachtig te worden van haar, ik was bang dat ze tegen me aan zou botsen, ze danste zo sensueel ook, body to body met dr vriendin elkaar schuren enzo. Ze gooide haar kont naar achter, boog een beetje voorover en begon soort van te twerken ofzo, wel iig goed schudden met haar mooie billen, echt een paar centimeter van mijn penis vandaan. Ik zag verder niet goed wat ze deed omdat ik niet durfde te kijken naar haar. Voor haar was namelijk die 7,5 – 8/10, ik zag haar kijken en ik was bang dat ik betrapt zou worden op het geilen op haar vriendin. Dus ik keek gewoon een beetje schuin weg en ging verder met dansen, stapje links, stapje rechts. Maar inmiddels had die 9/10 mij van de dansvloer ‘afgeduwd’ als het ware en ik wilde iig weer op de dansvloer staan en niet daar vlakbuiten. Ik wilde afstand van haar nemen, want ze deed me echt ongemakkelijk laten voelen dus toen ging ik links van mijn neefje staan en ik ‘duwde’ hem wat meer naar rechts.
Ben een hater ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
vahed sahbi
waarom jij zo doen gardash
oh okequote:
Als ik interesse had, ging ik wel naar dat topic.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De 9/10 komt precies voor mij dansen met haar rug naar mij toe, voor haar danste weer die 7,5 – 8/10.
Ze kwam, steeds dichterbij, en ik deed steeds stapje achteruit. Ik begon echt zenuwachtig te worden van haar, ik was bang dat ze tegen me aan zou botsen, ze danste zo sensueel ook, body to body met dr vriendin elkaar schuren enzo. Ze gooide haar kont naar achter, boog een beetje voorover en begon soort van te twerken ofzo, wel iig goed schudden met haar mooie billen, echt een paar centimeter van mijn penis vandaan. Ik zag verder niet goed wat ze deed omdat ik niet durfde te kijken naar haar. Voor haar was namelijk die 7,5 – 8/10, ik zag haar kijken en ik was bang dat ik betrapt zou worden op het geilen op haar vriendin. Dus ik keek gewoon een beetje schuin weg en ging verder met dansen, stapje links, stapje rechts. Maar inmiddels had die 9/10 mij van de dansvloer ‘afgeduwd’ als het ware en ik wilde iig weer op de dansvloer staan en niet daar vlakbuiten. Ik wilde afstand van haar nemen, want ze deed me echt ongemakkelijk laten voelen dus toen ging ik links van mijn neefje staan en ik ‘duwde’ hem wat meer naar rechts.
ik haal speciaal voor jullie de leuke stukken eruit. ben dankbaar gvdquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij kunnen dat topic ook gewoon lezen hè
Ja dat zal het zijn bij mijquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Stompzinnig het volgende:
Haten op mensen die uitgaan terwijl je zelf te jong bent om een kroeg binnen te komen.
ik heb het al gelezen, zelfs voor de alinea'squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik haal speciaal voor jullie de leuke stukken eruit. ben dankbaar gvd
ahahah seniele oude gekquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Geen Remqo, WCH of Niels hier.
Jongens ik ben de senior nu.
i'm backquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Geen Remqo, WCH of Niels hier.
Jongens ik ben de senior nu.
Maar niet kaal hequote:
Dit is dus echt dieptriest hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bülent Arinç, de man die zei dat vrouwen niet horen te lachen in het openbaarquote:
vind hasj meestal niet lekkerquote:
dat kanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond 't vaak lekkerder dan wiet.
ik ben niet zo van de turkse televisie yaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bülent Arinç, de man die zei dat vrouwen niet horen te lachen in het openbaar
hallooo
getooid met een blonde kroonquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volle bos haar hiero.
Dat klopt.quote:
Dat is de Turkse vicepremier maar ik zeg niksquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de turkse televisie ya
ik kijk altijd alman
ben een door de NOS geïndoctrineerde gutmenschquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
]
[..]
Dat klopt.
DP waarom ben je altijd zo correct verdomme. Hoe kan ik nu ooit 's lekker op je gaan haten en zieken?
Dit is het beste stuk:quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is dus echt dieptriest hoor
Dat je elk detail uit je kop weet, met lengtes en cijfers en al...
Dima heeft een psych nodig
Bij hasj zit er imo veel meer verschil tussen de soorten. Koop er meestal eentje van 10 euro per gram, die is wel chill. En dan kan ik nog normaal lopen als ik gezopen heb.quote:
Nee die zijn fanatieker in hun gutmenschheid. Ik ben het gewoon te vaak met je eens, en als ik het oneens met je ben kan ik me er niet om opwinden. Ik vind 't maar eng.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben een door de NOS geïndoctrineerde gutmensch
Eén keer geweest. Was echtquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik naar Berlijn ga, zou ik dat eigenlijk het liefst willen combineren met een bezoekje aan Berghain
ah oke bedankt voor die informatie was ik nog niet van op de hoogtequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is de Turkse vicepremier maar ik zeg niks
Klassiek blond worden we allemaal welquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben viesblonddie vuige kleur tussen bruin en blond in.
10 euroquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bij hasj zit er imo veel meer verschil tussen de soorten. Koop er meestal eentje van 10 euro per gram, die is wel chill. En dan kan ik nog normaal lopen als ik gezopen heb.
Je hebt hier ook vanaf 5/gram, maar dan kun je net zo goed tarrels roken.
passief agressief ditquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ah oke bedankt voor die informatie was ik nog niet van op de hoogte
quote:
Dank.quote:
JA LEKKER MAKKELIJK NADAT IK HET GEZEGD HADquote:[..]
nee was gewoon aardig bedoeldquote:
Ook een groot verschil tussen steden trouwens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euroik rook gewoon gruis van 6,50
wat ga je daar doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nee was gewoon aardig bedoeld
ik ga vanaf morgen naar limburg midweekje
Spongebossquote:
gewoon gezmek tozmakquote:
Nee man, wat een kutuser is dat zegquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Spongeboss![]()
Hij is wat vreemd, maar ik mag hem wel
Graag gedaan.quote:
IK BEN TOCH VERDORIE NIET ZO SNEL MAN GIMME A BREAKquote:[..]
JA LEKKER MAKKELIJK NADAT IK HET GEZEGD HAD
hij is echt een mongoolquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, wat een kutuser is dat zeg
Met z'n PVV-gejank en zwaar vertekend wereldbeeld.
nee helemaal niet drm de '';s''quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Drukke dag gehad?
Ik heb de halve dag geslapen.
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuserquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was zij nou Nederlands of Turks?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gewoon gezmek tozmak
met de misses
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen van beidequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was zij nou Nederlands of Turks?
Wel een mongoolquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuser
Ik ben er nog altijd gedeeltelijk van overtuigd dat het een trollaccount is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima is echt, echt, echt wanhopig..
ook nietquote:
hij is dan wel de beste troll everquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd gedeeltelijk van overtuigd dat het een trollaccount is.
Dit zei hij dan weer wel:quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Argo het volgende:
deadprez staat vrij van regels, de regels buigen voor hem hij niet voor de regels
No ik heb hem gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook, maar met de dag word dat steeds minderquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
houdt hij wel al lang vol danquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
argo was tenminste nog een enigszins leuke gimmick
;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
nee helemaal niet drm de '';s''
lekkuur
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook, maar met de dag word dat steeds minder
-geloven- is misschien een groot woord. Ik -hoop- dat hij een trollaccount isquote:
JA NEE NIKS WACHT AL JAREN OP JEquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
IK BEN TOCH VERDORIE NIET ZO SNEL MAN GIMME A BREAK
Jawel. Echt in iedere reactie komt zijn vertekend wereldbeeld weer naar voren. En veelal probeert die anderen ook nog eens over te halen of propagandeert die zijn vertekeningen en probeert die ze aan je op te dringenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuser
oeiquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En zelfs het stuklopen van zijn relatie licht aan de 'politiek correcte elite'
ook nietquote:
Ik weet niet of hij in Ulaanbataar geboren is.quote:
kan hij jou wel bijhouden? ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga een keer met hem trainen om hem irl mee te maken.
moet je gwn niet zo stoer doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
Hoezo word ik hier doodgenegeetd jezux
AMMEHOELA IK KAN TOCH NIET IN JE BUURT KOMEN ANDERS WORDT JE VRIEND BOOSquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA NEE NIKS WACHT AL JAREN OP JE
Beide niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Perzisch? Indo? WAT IS HET
Elke gek heeft een gebrek hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Echt in iedere reactie komt zijn vertekend wereldbeeld weer naar voren. En veelal probeert die anderen ook nog eens over te halen of propagandeert die zijn vertekeningen en probeert die ze aan je op te dringen
Plastic, made in Chinaquote:
Guus plsquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik doe wel op een rustdag of zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan hij jou wel bijhouden? ;s
iedereen is made in chinaquote:
hierom heb ik altijd een rapewhistlequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.
Pls, hij zou meer aandacht voor jou hebben dan voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
AMMEHOELA IK KAN TOCH NIET IN JE BUURT KOMEN ANDERS WORDT JE VRIEND BOOS
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.quote:
Guus. Pls. Lees die zin nog eens en probeer de lessen Nederlands van groep 6 even terug te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Heb je dat topic niet gelezen?
Uit Koerdistanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.
blankquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Okee zeg tenminste of ze blank, asian of zwart is jezus mina ;s
oh zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus. Pls. Lees die zin nog eens en probeer de lessen Nederlands van groep 6 even terug te halen.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.
neequote:
Afkomst is toch hetzelfde? Zijn broer en zus voor zover ik weet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
Wacht, zijn we aan het raden naar anti-loper's afkomst of die van z'n vriendin?
dae seculiere moderne koerden het enige lichtpunt in het midden oosten samen met israel!?!?!quote:
nee, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
deadprez heb je al dm gehad van die deprimist of hoe die gozer ook mag heten?
nee , je hebt genoeg geradenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oostblokker? Bulgarije of Polen
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!quote:
Over die oplossing van hem kun jij beter meepraten toch.quote:
wtf ik hoor net dat niemand dit wat boeit!!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef Stompzinnig het volgende:
wtf ik hoor net dat de skoeter van zanger rinus is gestolen!!
Ik wil hem voor dat onheil behoeden, daarom goedkoper alternatief.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Over die oplossing van hem kun jij beter meepraten toch.
Woordspelletjes is een woord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!
Dat is prima en ik heb daar respect voor, maar projecteer jezelf niet op mij gaarne.
Het was gewoon ctrl c ctrl v verdommequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Woordspelletjes is een woord.
MIJN CORRECTIE BLIJFT CORRECT KUTGANS.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was gewoon ctrl c ctrl v verdomme
hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wil hem voor dat onheil behoeden, daarom goedkoper alternatief.
Uh, nee...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MIJN CORRECTIE BLIJFT CORRECT KUTGANS.
Daar zullen ze je vast niet uitlachenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga schrijven naar de donald duck
Beetje respect voor je senioren jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zullen ze je vast niet uitlachen
Kom maar terug zodra je zonder rollator naar de koelkast en terug bent gelopenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje respect voor je senioren ja
Done, en nu?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra je zonder rollator naar de koelkast en terug bent gelopen
Je kan je abonnerenquote:
viesdikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Done, en nu?
Heb me een brand IPA gepakt
In het dagelijks leven vrijwel nooit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Is de mocro in me.
Ben jij soms ook een beetje agressief?
Wanneer welquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
In het dagelijks leven vrijwel nooit.
Is niet meer zoals vroeger.quote:
In de jaren 80 en 90 waren ze leukerquote:
quote:
lolwat die fiets krakt toch door als jij erop gaat zitten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Squash, krav maga, wielrennen en gewoon fitness motherfucker
Nee hoor. 1.86 en net geen 80 kilo. Prima gewicht dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lolwat die fiets krakt toch door als jij erop gaat zitten?
Nu doe je het eromquote:
Omdat niemand een neuk geeft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Stompzinnig het volgende:
nerds wrm reageren niemand op me topiec
hou je bek kuttekindquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat niemand een neuk geeft.
haha ik weeg inmiddels waarschijnlijk meer dan jijquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee hoor. 1.86 en net geen 80 kilo. Prima gewicht dus.
En hoe lang ben je?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haha ik weeg inmiddels waarschijnlijk meer dan jij
Is t koud daarboven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Guus is geen Hermann hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan mag dat. Maar je liegt natuurlijk en bent stiekem viesdik.
Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan mag dat. Maar je liegt natuurlijk en bent stiekem viesdik.
Ik was srs. En nu herinner ik me dat het blad niet mer bestaat.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is t koud daarboven?Nee, ben best wel een heethoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Waar is de bron? Kan hier niks over vinden.
okeoke dt wil ik niet zien dan. ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik extreem kwaad ben bijvoorbeeld.
hehequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:49 schreef Stompzinnig het volgende:
wdf heeft kanye west zijn zoon north genoemt?!?!
Watquote:
Wordt er eentje wakkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:49 schreef Stompzinnig het volgende:
wdf heeft kanye west zijn zoon north genoemt?!?!
Ja weenie, heb het allebei liggen dus ik dacht misschien lekkere combinatie.quote:
Geitenkaas met tijm en honing en walnoten uit de ovenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja weenie, heb het allebei liggen dus ik dacht misschien lekkere combinatie.
Of roerei met gk en bieslook? =$quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan wel denk ik met wat tomaat en peterselie
Dat heb ik toch allemaal niet bij de hand joh.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geitenkaas met tijm en honing en walnoten uit de oven
Nu heb je me, echt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:51 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
HAHA HET WAS ZIJN DOCHTER!!! SUKKKEEEL!!!
Ja klinkt wel goed.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Of roerei met gk en bieslook? =$
[..]
Dat heb ik toch allemaal niet bij de hand joh.
Ommerlet maken dan ja tochquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ga dan maar ei bakken met geitenkaas johquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
OK.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga dan maar ei bakken met geitenkaas joh
Hoe meer geiten er geslacht worden voor hun kaas hoe beter.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:55 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.
Kan met normale kaas toch ook, heb je wat tegen geiten of zo.
Kriolicious pls.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:55 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.
Kan met normale kaas toch ook, heb je wat tegen geiten of zo.
Dit klinkt goed, maar dat heb ik ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:57 schreef Crip het volgende:
Had vandaag roerei gehad met tomaat basilicum en mozzarella
quote:
Trusten!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:58 schreef BlueMage het volgende:
Ja en nu heb ik honger maar niks in huis.Maar goed ik ga slapen, welterusten allen.
trustequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:58 schreef BlueMage het volgende:
Ja en nu heb ik honger maar niks in huis.Maar goed ik ga slapen, welterusten allen.
moet je hier natoe komen ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit klinkt goed, maar dat heb ik ook niet.
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit klinkt goed, maar dat heb ik ook niet.
[..]
slaapzequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:58 schreef BlueMage het volgende:
Je kunt het niet eens spellen, wannabequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
Ik heb nasi gemaakt met quiona, ben ik nu hipster?
nasi a la remqo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
Ik heb nasi gemaakt met quiona, ben ik nu hipster?
Oef, dat scheelt weerquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het niet eens spellen, wannabe
Amenquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:02 schreef krioro het volgende:
Nou ik zie wel wat het wordt. Als ik er aan overlijd zal ik nooit meer posten.
Welterusten alvast allen xoxo
xoxoxoquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:02 schreef krioro het volgende:
neequote:Op maandag 3 augustus 2015 01:02 schreef Stompzinnig het volgende:
hebben jullie dat ook wel is dat je moet poepen maar er is geen wc dus dan duw je je drol met een pen zo ver mogelijk terug zodat je wat extra tijd hebt om wc te zoeken maar dan heb je tentamen een paar dagen later en dan stop je je pen in je mond en dan denk je kut ik ben vergeten hem schoon te maken
eenvoudig, maar best lekker.quote:
Ja gvd wil weten of het te vreten was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:02 schreef krioro het volgende:
Mja, wietsigaret blijft een leuk woord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die om een bron vragen in jouw NWS-topic
slaap lekkerquote:
pretsigaret klinkt leukerquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mja, wietsigaret blijft een leuk woord.
trustequote:
Een pittig sigaretje danquote:
ja ardquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n politicus hier in NL die 'iemand kende die is overleden aan wiet'?
echt hèquote:
wie?quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
die slikmijnpik is toch gewoon een troll ofniet?
Lees zijn username nog eens naquote:Op maandag 3 augustus 2015 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
die slikmijnpik is toch gewoon een troll ofniet?
Die dude die laatste een heel verhaal ophing van zijn kutleven met zijn vrouw die hem uitkotst en dochter op straat en shit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |