Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!quote:
Over die oplossing van hem kun jij beter meepraten toch.quote:
wtf ik hoor net dat niemand dit wat boeit!!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef Stompzinnig het volgende:
wtf ik hoor net dat de skoeter van zanger rinus is gestolen!!
Ik wil hem voor dat onheil behoeden, daarom goedkoper alternatief.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Over die oplossing van hem kun jij beter meepraten toch.
Woordspelletjes is een woord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!
Dat is prima en ik heb daar respect voor, maar projecteer jezelf niet op mij gaarne.
Het was gewoon ctrl c ctrl v verdommequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Woordspelletjes is een woord.
MIJN CORRECTIE BLIJFT CORRECT KUTGANS.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was gewoon ctrl c ctrl v verdomme
hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wil hem voor dat onheil behoeden, daarom goedkoper alternatief.
Uh, nee...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MIJN CORRECTIE BLIJFT CORRECT KUTGANS.
Daar zullen ze je vast niet uitlachenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga schrijven naar de donald duck
Beetje respect voor je senioren jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zullen ze je vast niet uitlachen
Kom maar terug zodra je zonder rollator naar de koelkast en terug bent gelopenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje respect voor je senioren ja
Done, en nu?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra je zonder rollator naar de koelkast en terug bent gelopen
Je kan je abonnerenquote:
viesdikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Done, en nu?
Heb me een brand IPA gepakt
In het dagelijks leven vrijwel nooit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Is de mocro in me.
Ben jij soms ook een beetje agressief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |