Nee man, wat een kutuser is dat zegquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Spongeboss![]()
Hij is wat vreemd, maar ik mag hem wel
Graag gedaan.quote:
IK BEN TOCH VERDORIE NIET ZO SNEL MAN GIMME A BREAKquote:[..]
JA LEKKER MAKKELIJK NADAT IK HET GEZEGD HAD
hij is echt een mongoolquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, wat een kutuser is dat zeg
Met z'n PVV-gejank en zwaar vertekend wereldbeeld.
nee helemaal niet drm de '';s''quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Drukke dag gehad?
Ik heb de halve dag geslapen.
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuserquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was zij nou Nederlands of Turks?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gewoon gezmek tozmak
met de misses
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen van beidequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was zij nou Nederlands of Turks?
Wel een mongoolquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuser
Ik ben er nog altijd gedeeltelijk van overtuigd dat het een trollaccount is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima is echt, echt, echt wanhopig..
ook nietquote:
hij is dan wel de beste troll everquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd gedeeltelijk van overtuigd dat het een trollaccount is.
Dit zei hij dan weer wel:quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Argo het volgende:
deadprez staat vrij van regels, de regels buigen voor hem hij niet voor de regels
No ik heb hem gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook, maar met de dag word dat steeds minderquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
houdt hij wel al lang vol danquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
argo was tenminste nog een enigszins leuke gimmick
;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
nee helemaal niet drm de '';s''
lekkuur
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook, maar met de dag word dat steeds minder
-geloven- is misschien een groot woord. Ik -hoop- dat hij een trollaccount isquote:
JA NEE NIKS WACHT AL JAREN OP JEquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
IK BEN TOCH VERDORIE NIET ZO SNEL MAN GIMME A BREAK
Jawel. Echt in iedere reactie komt zijn vertekend wereldbeeld weer naar voren. En veelal probeert die anderen ook nog eens over te halen of propagandeert die zijn vertekeningen en probeert die ze aan je op te dringenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuser
oeiquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En zelfs het stuklopen van zijn relatie licht aan de 'politiek correcte elite'
ook nietquote:
Ik weet niet of hij in Ulaanbataar geboren is.quote:
kan hij jou wel bijhouden? ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga een keer met hem trainen om hem irl mee te maken.
moet je gwn niet zo stoer doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
Hoezo word ik hier doodgenegeetd jezux
AMMEHOELA IK KAN TOCH NIET IN JE BUURT KOMEN ANDERS WORDT JE VRIEND BOOSquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA NEE NIKS WACHT AL JAREN OP JE
Beide niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Perzisch? Indo? WAT IS HET
Elke gek heeft een gebrek hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Echt in iedere reactie komt zijn vertekend wereldbeeld weer naar voren. En veelal probeert die anderen ook nog eens over te halen of propagandeert die zijn vertekeningen en probeert die ze aan je op te dringen
Plastic, made in Chinaquote:
Guus plsquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik doe wel op een rustdag of zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan hij jou wel bijhouden? ;s
iedereen is made in chinaquote:
hierom heb ik altijd een rapewhistlequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.
Pls, hij zou meer aandacht voor jou hebben dan voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
AMMEHOELA IK KAN TOCH NIET IN JE BUURT KOMEN ANDERS WORDT JE VRIEND BOOS
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.quote:
Guus. Pls. Lees die zin nog eens en probeer de lessen Nederlands van groep 6 even terug te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Heb je dat topic niet gelezen?
Uit Koerdistanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.
blankquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Okee zeg tenminste of ze blank, asian of zwart is jezus mina ;s
oh zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus. Pls. Lees die zin nog eens en probeer de lessen Nederlands van groep 6 even terug te halen.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.
neequote:
Afkomst is toch hetzelfde? Zijn broer en zus voor zover ik weet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
Wacht, zijn we aan het raden naar anti-loper's afkomst of die van z'n vriendin?
dae seculiere moderne koerden het enige lichtpunt in het midden oosten samen met israel!?!?!quote:
nee, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
deadprez heb je al dm gehad van die deprimist of hoe die gozer ook mag heten?
nee , je hebt genoeg geradenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oostblokker? Bulgarije of Polen
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!quote:
Over die oplossing van hem kun jij beter meepraten toch.quote:
wtf ik hoor net dat niemand dit wat boeit!!quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:30 schreef Stompzinnig het volgende:
wtf ik hoor net dat de skoeter van zanger rinus is gestolen!!
Ik wil hem voor dat onheil behoeden, daarom goedkoper alternatief.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Over die oplossing van hem kun jij beter meepraten toch.
Woordspelletjes is een woord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh je leeft nog in een wereld waar iets pas zo is, als iemand daadwerkelijk iets letterlijk zegt. Ja juist, ik ben een beetje te volwassen om in discussie te gaan met iemand die woord spelletjes speelt. Wat je precies letterlijk gezegd hebt weet ik niet, maar de waarheid staat je zit 24/7 op FOK!
Dat is prima en ik heb daar respect voor, maar projecteer jezelf niet op mij gaarne.
Het was gewoon ctrl c ctrl v verdommequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Woordspelletjes is een woord.
MIJN CORRECTIE BLIJFT CORRECT KUTGANS.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was gewoon ctrl c ctrl v verdomme
hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wil hem voor dat onheil behoeden, daarom goedkoper alternatief.
Uh, nee...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MIJN CORRECTIE BLIJFT CORRECT KUTGANS.
Daar zullen ze je vast niet uitlachenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga schrijven naar de donald duck
Beetje respect voor je senioren jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zullen ze je vast niet uitlachen
Kom maar terug zodra je zonder rollator naar de koelkast en terug bent gelopenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje respect voor je senioren ja
Done, en nu?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra je zonder rollator naar de koelkast en terug bent gelopen
Je kan je abonnerenquote:
viesdikquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Done, en nu?
Heb me een brand IPA gepakt
In het dagelijks leven vrijwel nooit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Is de mocro in me.
Ben jij soms ook een beetje agressief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |