Pls, hij zou meer aandacht voor jou hebben dan voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
AMMEHOELA IK KAN TOCH NIET IN JE BUURT KOMEN ANDERS WORDT JE VRIEND BOOS
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.quote:
Guus. Pls. Lees die zin nog eens en probeer de lessen Nederlands van groep 6 even terug te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Heb je dat topic niet gelezen?
Uit Koerdistanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.
blankquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Okee zeg tenminste of ze blank, asian of zwart is jezus mina ;s
oh zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Guus. Pls. Lees die zin nog eens en probeer de lessen Nederlands van groep 6 even terug te halen.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je reactie in combinatie met die smiley laat me denken dat je uit een achterlijk haatland komt.
neequote:
Afkomst is toch hetzelfde? Zijn broer en zus voor zover ik weet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
Wacht, zijn we aan het raden naar anti-loper's afkomst of die van z'n vriendin?
dae seculiere moderne koerden het enige lichtpunt in het midden oosten samen met israel!?!?!quote:
nee, hoezo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
deadprez heb je al dm gehad van die deprimist of hoe die gozer ook mag heten?
nee , je hebt genoeg geradenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oostblokker? Bulgarije of Polen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |