Nee man, wat een kutuser is dat zegquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Spongeboss![]()
Hij is wat vreemd, maar ik mag hem wel
Graag gedaan.quote:
IK BEN TOCH VERDORIE NIET ZO SNEL MAN GIMME A BREAKquote:[..]
JA LEKKER MAKKELIJK NADAT IK HET GEZEGD HAD
hij is echt een mongoolquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, wat een kutuser is dat zeg
Met z'n PVV-gejank en zwaar vertekend wereldbeeld.
nee helemaal niet drm de '';s''quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Drukke dag gehad?
Ik heb de halve dag geslapen.
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuserquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was zij nou Nederlands of Turks?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
gewoon gezmek tozmak
met de misses
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen van beidequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was zij nou Nederlands of Turks?
Wel een mongoolquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuser
Ik ben er nog altijd gedeeltelijk van overtuigd dat het een trollaccount is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima is echt, echt, echt wanhopig..
ook nietquote:
hij is dan wel de beste troll everquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd gedeeltelijk van overtuigd dat het een trollaccount is.
Dit zei hij dan weer wel:quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Argo het volgende:
deadprez staat vrij van regels, de regels buigen voor hem hij niet voor de regels
No ik heb hem gezienquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook, maar met de dag word dat steeds minderquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
houdt hij wel al lang vol danquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
argo was tenminste nog een enigszins leuke gimmick
;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
nee helemaal niet drm de '';s''
lekkuur
quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook, maar met de dag word dat steeds minder
-geloven- is misschien een groot woord. Ik -hoop- dat hij een trollaccount isquote:
JA NEE NIKS WACHT AL JAREN OP JEquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
IK BEN TOCH VERDORIE NIET ZO SNEL MAN GIMME A BREAK
Jawel. Echt in iedere reactie komt zijn vertekend wereldbeeld weer naar voren. En veelal probeert die anderen ook nog eens over te halen of propagandeert die zijn vertekeningen en probeert die ze aan je op te dringenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft idd een vertekend beeld van de wereld, dat maakt hem nog geen kutuser
oeiquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En zelfs het stuklopen van zijn relatie licht aan de 'politiek correcte elite'
ook nietquote:
Ik weet niet of hij in Ulaanbataar geboren is.quote:
kan hij jou wel bijhouden? ;squote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga een keer met hem trainen om hem irl mee te maken.
moet je gwn niet zo stoer doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
Hoezo word ik hier doodgenegeetd jezux
AMMEHOELA IK KAN TOCH NIET IN JE BUURT KOMEN ANDERS WORDT JE VRIEND BOOSquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA NEE NIKS WACHT AL JAREN OP JE
Beide niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Perzisch? Indo? WAT IS HET
Elke gek heeft een gebrek hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Echt in iedere reactie komt zijn vertekend wereldbeeld weer naar voren. En veelal probeert die anderen ook nog eens over te halen of propagandeert die zijn vertekeningen en probeert die ze aan je op te dringen
Plastic, made in Chinaquote:
Guus plsquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik doe wel op een rustdag of zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan hij jou wel bijhouden? ;s
iedereen is made in chinaquote:
hierom heb ik altijd een rapewhistlequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verzet je niet tegen wie je bent accepteer het en wordt je beste vriend man. Maar serieus koop een kompas en een rugzak en kom met me mee. Onder de sterren hemel slapen, vuurtje maken (als dat mag, en naar de sterren turen.) Als je dan chicks tegen komt die daar ook toevallig een tentje hebben, heb je best gezellige avonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |