ahahah seniele oude gekquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Geen Remqo, WCH of Niels hier.
Jongens ik ben de senior nu.
i'm backquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Geen Remqo, WCH of Niels hier.
Jongens ik ben de senior nu.
Maar niet kaal hequote:
Dit is dus echt dieptriest hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De 9/10 komt precies voor mij dansen met haar rug naar mij toe, voor haar danste weer die 7,5 – 8/10.
Ze kwam, steeds dichterbij, en ik deed steeds stapje achteruit. Ik begon echt zenuwachtig te worden van haar, ik was bang dat ze tegen me aan zou botsen, ze danste zo sensueel ook, body to body met dr vriendin elkaar schuren enzo. Ze gooide haar kont naar achter, boog een beetje voorover en begon soort van te twerken ofzo, wel iig goed schudden met haar mooie billen, echt een paar centimeter van mijn penis vandaan. Ik zag verder niet goed wat ze deed omdat ik niet durfde te kijken naar haar. Voor haar was namelijk die 7,5 – 8/10, ik zag haar kijken en ik was bang dat ik betrapt zou worden op het geilen op haar vriendin. Dus ik keek gewoon een beetje schuin weg en ging verder met dansen, stapje links, stapje rechts. Maar inmiddels had die 9/10 mij van de dansvloer ‘afgeduwd’ als het ware en ik wilde iig weer op de dansvloer staan en niet daar vlakbuiten. Ik wilde afstand van haar nemen, want ze deed me echt ongemakkelijk laten voelen dus toen ging ik links van mijn neefje staan en ik ‘duwde’ hem wat meer naar rechts.
Bülent Arinç, de man die zei dat vrouwen niet horen te lachen in het openbaarquote:
vind hasj meestal niet lekkerquote:
dat kanquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond 't vaak lekkerder dan wiet.
ik ben niet zo van de turkse televisie yaquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bülent Arinç, de man die zei dat vrouwen niet horen te lachen in het openbaar
hallooo
getooid met een blonde kroonquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volle bos haar hiero.
Dat klopt.quote:
Dat is de Turkse vicepremier maar ik zeg niksquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de turkse televisie ya
ik kijk altijd alman
ben een door de NOS geïndoctrineerde gutmenschquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
]
[..]
Dat klopt.
DP waarom ben je altijd zo correct verdomme. Hoe kan ik nu ooit 's lekker op je gaan haten en zieken?
Dit is het beste stuk:quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is dus echt dieptriest hoor
Dat je elk detail uit je kop weet, met lengtes en cijfers en al...
Dima heeft een psych nodig
Bij hasj zit er imo veel meer verschil tussen de soorten. Koop er meestal eentje van 10 euro per gram, die is wel chill. En dan kan ik nog normaal lopen als ik gezopen heb.quote:
Nee die zijn fanatieker in hun gutmenschheid. Ik ben het gewoon te vaak met je eens, en als ik het oneens met je ben kan ik me er niet om opwinden. Ik vind 't maar eng.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben een door de NOS geïndoctrineerde gutmensch
Eén keer geweest. Was echtquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik naar Berlijn ga, zou ik dat eigenlijk het liefst willen combineren met een bezoekje aan Berghain
ah oke bedankt voor die informatie was ik nog niet van op de hoogtequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is de Turkse vicepremier maar ik zeg niks
Klassiek blond worden we allemaal welquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben viesblonddie vuige kleur tussen bruin en blond in.
10 euroquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bij hasj zit er imo veel meer verschil tussen de soorten. Koop er meestal eentje van 10 euro per gram, die is wel chill. En dan kan ik nog normaal lopen als ik gezopen heb.
Je hebt hier ook vanaf 5/gram, maar dan kun je net zo goed tarrels roken.
passief agressief ditquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ah oke bedankt voor die informatie was ik nog niet van op de hoogte
quote:
Dank.quote:
JA LEKKER MAKKELIJK NADAT IK HET GEZEGD HADquote:[..]
nee was gewoon aardig bedoeldquote:
Ook een groot verschil tussen steden trouwens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 euroik rook gewoon gruis van 6,50
wat ga je daar doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nee was gewoon aardig bedoeld
ik ga vanaf morgen naar limburg midweekje
Spongebossquote:
gewoon gezmek tozmakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |