Wanneer welquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
In het dagelijks leven vrijwel nooit.
Is niet meer zoals vroeger.quote:
In de jaren 80 en 90 waren ze leukerquote:
quote:
lolwat die fiets krakt toch door als jij erop gaat zitten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Squash, krav maga, wielrennen en gewoon fitness motherfucker
Nee hoor. 1.86 en net geen 80 kilo. Prima gewicht dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lolwat die fiets krakt toch door als jij erop gaat zitten?
Nu doe je het eromquote:
Omdat niemand een neuk geeft.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:42 schreef Stompzinnig het volgende:
nerds wrm reageren niemand op me topiec
hou je bek kuttekindquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat niemand een neuk geeft.
haha ik weeg inmiddels waarschijnlijk meer dan jijquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee hoor. 1.86 en net geen 80 kilo. Prima gewicht dus.
En hoe lang ben je?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haha ik weeg inmiddels waarschijnlijk meer dan jij
Is t koud daarboven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Guus is geen Hermann hequote:Op maandag 3 augustus 2015 00:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan mag dat. Maar je liegt natuurlijk en bent stiekem viesdik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |