fuck youquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP in orde gesteld, wat een waardeloze OP was dat
quote:
hey je leeftquote:
ik klikte op nieuw deel maar dat pokkeding klikte niet echt, gelijk heel mijn ritme verpestquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wow kaapt hem zo voor die bolle zijn neus weg
waar was jijquote:
daarom gewoon met skere laptop op bed zittenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is zo'n ding waar je een blad uit kan schuiven waar het toetsenbord en de muis opstaan en dat is losgekomen op een of andere manier
Met zo'n mooi plastic laagje met een houtprint er op?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is zo'n ding waar je een blad uit kan schuiven waar het toetsenbord en de muis opstaan en dat is losgekomen op een of andere manier
op vakantie geweest?quote:
dan is een half kapot bureau toch nog iets comfortabelerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom gewoon met skere laptop op bed zitten
wtf waarom zou je master ball verspillen aan snorlaxquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann, moet ik de master ball gebruiken bij Snorlax? Of beter bewaren voor ander beest?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann, moet ik de master ball gebruiken bij Snorlax? Of beter bewaren voor ander beest?
ah das een goed excuus om hier niet te postenquote:
ik spendeer echt 90% van mijn dag in bed, echt super comfortabel mmmmmquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is een half kapot bureau toch nog iets comfortabeler
vandaar dat je zo dik bent zekerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik spendeer echt 90% van mijn dag in bed, echt super comfortabel mmmmm
Snorlax is baas, zal het wel proberen met great ball danquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf waarom zou je master ball verspillen aan snorlax
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verbrand calorieën door snel te typen
normale pokeball is al genoegquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snorlax is baas, zal het wel proberen met great ball dan
zou ik ook doen jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snorlax kun je gewoon met pokeball vangen johquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
echt hè mensen die niet staand slapenquote:
Baas is het toch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was ook blij HPLC weer eens te zien
Slapenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hè mensen die niet staand slapen
speel je het met een emulator of echt op gameboy?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog een kans straks op route 12
emulator natuurlijk, al 37 pokemons gevangenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
speel je het met een emulator of echt op gameboy?
Snorlax is toch een kutpokemon.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij...
Primeape (31) tegen Snorlax (30)
Low kick
bam dood
Wut. Niet saven en het opnieuw proberen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog een kans straks op route 12
dan gwn saven voor het gevecht en opnieuw laden tot je hem gevangen hebtquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
emulator natuurlijk, al 37 pokemons gevangen
iedere pokemon meester weet toch dat Fighting super effective is tegen Normalquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij...
Primeape (31) tegen Snorlax (30)
Low kick
bam dood
HEB TOCH NOG EEN KANS OP ROUTE 12quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wut. Niet saven en het opnieuw proberen.
Ach, dat ka ntoch ook op de Gameboy. Het gaat alleen wat sneller.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan gwn saven voor het gevecht en opnieuw laden tot je hem gevangen hebt
al is dat wel bietje cheaten :$
Heb nog nooit iemand wat aangedaan die sliepquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met jou in de buurt inderdaad niet slim
ja das waar, maar voelt toch andersquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ach, dat ka ntoch ook op de Gameboy. Het gaat alleen wat sneller.
Nooit gebruikt in mijn teamquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de sterkste en nuttigste pokemon in heel dat spel godverdomme
moest lachenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
ja gvd nu begint dat hele tyfusbureau uit elkaar te vallen
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
spatiebalk inhouden om snel te trainenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ging vroeger altijd met een emulator de speed hoerenhoog zetten, kon je zo in een uurtje of zo alle gyms halen.
ik zat een keer aan me bureau en toen zag ik plaatje van sexy meisje en toen kreeg ik stijve BAM zo hele bureau door de midde man wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
Met emulator x5 snellerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das waar, maar voelt toch anders
al die wietzakjes en 5 liter blikken die nu van zijn bureau afdonderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou nog meer genieten van deze post als je het met pics zou illustreren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die wietzakjes en 5 liter blikken die nu van zijn bureau afdonderen
uhhquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charizard 56
Pikachu 35
Primeape 32
Dugtrio 28
Nidorino 20
Dat zal een rommeltje gevenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die wietzakjes en 5 liter blikken die nu van zijn bureau afdonderen
Charizardquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charizard 56
Pikachu 35
Primeape 32
Dugtrio 28
Nidorino 20
gvd ik zie het echt voor me bij hemquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lawine van shag, as en peuken
Ik lach srs bijna nooit om jullie. Maar kon eindelijk oprecht lachen.quote:
Geen charizard hebbenquote:
Driekwart van de League heeft ijs of thunderaanvallen, succes daarmee dan als dat je sterkste isquote:
Hele computer straks verneukt.. hahaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een lawinepieper heeft
Charizard is gewoon baas, wat lul je.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Charizard is echt een kutpokemon, je hebt veel meer pokemons die veel sterker zijn.
Ach, maakt niet uit welke Pokémon je hebt. Zelfs als je een Metapod hebt die je niet laat evolueren als enige Pokémon die je traint sloop je ze nog naar de hoerenaids.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Driekwart van de League heeft ijs of thunderaanvallen, succes daarmee dan als dat je sterkste is
ik kies bijna altijd charizard als ik fire red speel, altijd dikke swekquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Charizard is echt een kutpokemon, je hebt veel meer pokemons die veel sterker zijn.
Ja héquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kies bijna altijd charizard als ik fire red speel, altijd dikke swek
quote:
quote:
typical DPquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
DP zit nu waarschijnlijk een hele rol duct tape om zijn bureau te wikkelen
denk eerder post elastiekenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
Ik hoop niet dat hij zelf onder het puin ligtquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
Ik denk dat hij een lang vergeten zakje wiet is tegengekomenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
Alsof dat mogelijk is. Hij gooit zijn kamer regelmatig overhoop en zoekt als een drugshond naar elk korreltje wiet als hij weer eens te laat is om naar de shop te gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een lang vergeten zakje wiet is tegengekomen
Heb je geen boormachinequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
tis een schroefje dat los is gekomen maar kan dat zo niet fixen want hij blijft niet meer zitten
die periode heb ik wel gehadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Alsof dat mogelijk is. Hij gooit zijn kamer regelmatig overhoop en zoekt als een drugshond naar elk korreltje wiet als hij weer eens te laat is om naar de shop te gaan.
en danquote:
Ik deed vroeger altijd mijn grinder helemaal schoonschrapen, was meestal nog wel wat van te bouwen.quote:
serieus in lange tijd niet zo gelachen op FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
lach maar om mijn leed ja vieze flikkers
dan ga je naar de ikea met je boor en dan zeg je e flikkers geef me nieuwe bureau anders boor ik je kop er af hommelquote:
herkenbaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik deed vroeger altijd mijn grinder helemaal schoonschrapen, was meestal nog wel wat van te bouwen.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
dan ga je naar de ikea met je boor en dan zeg je e flikkers geef me nieuwe bureau anders boor ik je kop er af hommel
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serieus in lange tijd niet zo gelachen op FOK!
Ah, je bureau gaat op jou lijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
tis een schroefje dat los is gekomen maar kan dat zo niet fixen want hij blijft niet meer zitten
fuck jouquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, je bureau gaat op jou lijken
waarom is je bureau gecrasht?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
lach maar om mijn leed ja vieze flikkers
zeg ik toch net, schroefje viel eruit en wil er niet meer inquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom is je bureau gecrasht?
met een boormachine ja?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boor je het schroefje weer in?...
that's what she said aheehehaheehhehaehaehahehaehahheahheheehehehohohohohohhoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg ik toch net, schroefje viel eruit en wil er niet meer in
Oh miiiaaaauw, sorry hoor...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg ik toch net, schroefje viel eruit en wil er niet meer in
Ja, je hebt kruiskopboortjesquote:
heb m'n emoties niet onder controle nu, vat het niet persoonlijk opquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh miiiaaaauw, sorry hoor...
Ik ga nu in een hoekje zitten huilen na deze vieze dis.
Weet je wat een boormachine is?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boor je het schroefje weer in?...
oh dat wist ik nietquote:
ja das toch gwn een elektrische schroevendraaierquote:
Nee, maar past wel in een boormachinequote:
nee het woord dat niet genoemd mag worden hierquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zei je ook 'Wat iz deze', toen het bureau instortte?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das toch gwn een elektrische schroevendraaier
mapima?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het woord dat niet genoemd mag worden hier
je praat gewoon poep frassquote:
Welk woord bedoel je? Kanker?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
Je kan ook spijkers erin boren, moet je hem op kloppen zettenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das toch gwn een elektrische schroevendraaier
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan ook spijkers erin boren, moet je hem op kloppen zetten
ja hèquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:54 schreef Stompzinnig het volgende:
Wel retro jaren 90 hoor, een bureau met een uitschuifbaar plankje voor je tobo.
[ afbeelding ]
Ik voelde me vroeger zo baas toen ik zo'n ding had.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hègekregen van de overbuurman hier
teringquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het bureau van deadprez. RIP...
[ afbeelding ]
hoax, je geniet hier alleen maar van nare ventquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ergens heb ik wel medelijden met DP
zie jequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh nee wacht, ik had gewoon jeuk aan mijn buik
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bah, wat is het toch een nare man...
Succesquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ga even naar het gym-topic met scheldwoorden strooien, altijd mooi om te zien hoe die faggots gaan janken als het topic op slot gaat.
pas je wel op voor de roid rage bij dat volkquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ga even naar het gym-topic met scheldwoorden strooien, altijd mooi om te zien hoe die faggots gaan janken als het topic op slot gaat.
Je bedoelt waarschijnlijk die welsh bitches.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog eens weg wilde uit Brabant... maar ik mis Wales... MIS WALES...
Nee, eerder de kastelen, het landschap, de ruïnes van Tintern Abbey... de koffie bij Chepstow...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk die welsh bitches.
lucifers in het gat stoppen en de schroef dan er nog een keer indraaienquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
Wel gezocht... maar het stond nergens op de kaart...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:03 schreef Remqo het volgende:
Ben je ook in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch geweest?
oh ja das wel een goed idee idd, morgen eens proberenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
lucifers in het gat stoppen en de schroef dan er nog een keer indraaien
Vreemd, zo'n naam zie je niet snel over het hoofd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel gezocht... maar het stond nergens op de kaart...
Is inderdaad een goeiequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja das wel een goed idee idd, morgen eens proberen
likequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Die Facebook spam is wel om een slappe van te krijgen ondertussen. Ik heb niet eens Facebook godverdomme. Wrijf maar in mijn gezicht dat ik geen vrienden heb.
facebook spam?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Die Facebook spam is wel om een slappe van te krijgen ondertussen. Ik heb niet eens Facebook godverdomme. Wrijf maar in mijn gezicht dat ik geen vrienden heb.
Hahaha geen vrienden hehehequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
kankerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar buiten dat het nogal instabiel is valt het nog wel te gebruikenquote:
hax?quote:
Ik zei al, je bureau gaat steeds meer op jou lijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar buiten dat het nogal instabiel is valt het nog wel te gebruiken
Dat kun je bij meiden ook zeggenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde nog een inb4 erbij zetten gvdquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zei al, je bureau gaat steeds meer op jou lijken
te laatquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde nog een inb4 erbij zetten gvd
heb je niet te weinig ruimte?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hègekregen van de overbuurman hier
jijquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie is hier nu de trage ouwe
valt te proberen tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn internet loopt te kutten dus grote kans dat ik wegval mja
Gewoon ducktape anders.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zie ik jou nog wel echt voor aan om te doen.quote:
nee joh ik mag jequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon ducktape anders.
[..]
Zie ik jou nog wel echt voor aan om te doen.
wordt niks, ik kan al niet eens connectenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt te proberen toch
http://www.haxball.com/?r(...)05afbd4a3956bdadbe51
Bij genoeg mannen ook.quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wordt niks, ik kan al niet eens connecten
grafhoereninternet
ik heb geen ideequote:
echt eh sws vannacht steen door ze ruitquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik zou verhaal gaan halen bij de overbuurman. Hoe durft die klootzak jou troep te geven?
Gewoon dat hele bureau door zijn ruit kankeren. Brandend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh sws vannacht steen door ze ruit
Correctie: Stenenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh sws vannacht steen door ze ruit
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon dat hele bureau door zijn ruit kankeren. Brandend.
jaquote:
Wow TRquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:29 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon dat hele bureau door zijn ruit kankeren. Brandend.
Tenzij je op zondag moest werkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wtf, dan had ik vandaag niet eens hoeven werken?
Die kut ads of banners van like FOK! op Facebook her en der.quote:
Als je een fb-account hebt kun je die uitzetten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kut ads of banners van like FOK! op Facebook her en der.
Veel drank gezien dit weekend maar nu rustig. Bij jou dan?quote:
Die heb ik niet, ik ben een fervent drager van aluminiumhoedjes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als je een fb-account hebt kun je die uitzetten.
oh geen last van, moet je maar abo nemenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kut ads of banners van like FOK! op Facebook her en der.
trquote:
Alsof ik daar geld voor heb, we verblijven niet allemaal bij hotel mamma.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh geen last van, moet je maar abo nemen
Wut? Wratten op een steeltje?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
vooral die ad over steelwratten hier is erg lekker
jellyquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik daar geld voor heb, we verblijven niet allemaal bij hotel mamma.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik daar geld voor heb, we verblijven niet allemaal bij hotel mamma.
pizzaquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Wat voor vreten zal ik bestellen? Peuken zijn op en te lui naar buiten te gaan, dus ik ga maar vreten bestellen opdat ze een pakje peuken mee kunnen brengen.
shoarmaquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Stompzinnig het volgende:
Wat voor vreten zal ik bestellen? Peuken zijn op en te lui naar buiten te gaan, dus ik ga maar vreten bestellen opdat ze een pakje peuken mee kunnen brengen.
heb nieuwe gekochtquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:10 schreef Fylax het volgende:
deadprez is dit nog steeds die abo die je had gekregen of heb je zelf nieuwe gekocht?
Ook lekker rustig, al moest ik gisteren trainen avondsquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel drank gezien dit weekend maar nu rustig. Bij jou dan?
geen ads en nu kan ik m'n notes lezenquote:
hvl notes heb jequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen ads en nu kan ik m'n notes lezen
135quote:
Oeh wat train jequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook lekker rustig, al moest ik gisteren trainen avondsNet bbq boh
Lekker vakantie wel
hahahahahaahaquote:
en op klaploper?quote:
Komt omdat ze medelijden met je hebben omdat je down hebt.quote:
jij hebt een jaar niet gepost dat telt nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahahahahaaha
en je hebt je account later dan ik
en je hebt meer posts hahahah
verslaafd
netjesquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahahahahaaha
en je hebt je account later dan ik
en je hebt meer posts hahahah
verslaafd
shit hoe weet je datquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt een jaar niet gepost dat telt niet
Heb al twee bans gehad, niet gehuild.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]Jij zou srs huilen als je een ban krijgt.
Wie heeft er toen gezorgd dat jij unban kreeg?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En nauwelijks bans! Behalve toen ik mezelf yvonne noemde op Fylax' forum.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie heeft er toen gezorgd dat jij unban kreeg?
FOK! en sociaal leven niet combineren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Fylax krijgt later een sociaal leven en huillacht dan als hij terugdenkt aan deze periode. Hoop ik voor hem.
Unban al die kneusjes die hier wel eens komen en nu een ban hebben dan. Bash het liefst op hun.quote:
Heel af en toe lees ik nog wel terug wat ik meer dan 10 jaar geleden op het internet plempte. Kansloos. Gelukkig nooit onder mijn echte naam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Fylax krijgt later een sociaal leven en huillacht dan als hij terugdenkt aan deze periode. Hoop ik voor hem.
ik kan niet iedereen unbannen natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Unban al die kneusjes die hier wel eens komen en nu een ban hebben dan. Bash het liefst op hun.
Als je dat kansloos noemt ben ik heel benieuwd hoe erg het wel niet is, aangezien wat je er nu soms op flikkert ook zo te noemen valt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heel af en toe lees ik nog wel terug wat ik meer dan 10 jaar geleden op het internet plempte. Kansloos. Gelukkig nooit onder mijn echte naam.____!
Je durft toch niet naar buiten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
FOK! en sociaal leven niet combineren.
Ghehe ja precies. En er zijn maar weinig mensen die de rest van hun leven volledig op het internet blijven leven. Ooit komt het goedquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heel af en toe lees ik nog wel terug wat ik meer dan 10 jaar geleden op het internet plempte. Kansloos. Gelukkig nooit onder mijn echte naam.____!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan niet iedereen unbannen natuurlijk
alleen mijn goede vriend klaploper
FOK! is toch hartstikke sociaal? ;squote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Naja, toen meende ik wat ik postte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat kansloos noemt ben ik heel benieuwd hoe erg het wel niet is, aangezien wat je er nu soms op flikkert ook zo te noemen valt.
Ja toch, asociaal zit ook sociaal in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
FOK! is toch hartstikke sociaal? ;s
Socios is ook heel sociaal. Dat zie je wel aan zijn naam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, asociaal zit ook sociaal in.
Als je een Audi bezit zonder mannenscheetjes op de stoelen zal hij best goed gezelschap zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Socios is ook heel sociaal. Dat zie je wel aan zijn naam.
Als ik dat wil vraag ik wel iemand die sterk is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil wel al je tanden eruit rammen
Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschouw het als vriendendienst
Offline dik zijnquote:
verdommequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
meisje wilde me keertje pijpe maar duurde even voordat ik stijve kreeg toen kreeg ik stijve bam alle tanden uit de bek
Hij is zijn overbuurman aan het vermoorden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is het hier stilletjes... is deadprez nog steeds z'n bureau aan het fixen?
doe normaal ibahesj leest meequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij is zijn overbuurman aan het vermoorden.
Vergeet geen fooi te geven anders opent er weer zo'n net niet puber een topic om te klagenquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
meisje wilde me keertje pijpe maar duurde even voordat ik stijve kreeg toen kreeg ik stijve bam alle tanden uit de bek
Wat muntjes die ik nog had liggen gegeven, 1,50 of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet geen fooi te geven anders opent er weer zo'n net niet puber een topic om te klagen
Wat ben je toch ook een lieve jongen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat muntjes die ik nog had liggen gegeven, 1,50 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |