fuck youquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
OP in orde gesteld, wat een waardeloze OP was dat
quote:
hey je leeftquote:
ik klikte op nieuw deel maar dat pokkeding klikte niet echt, gelijk heel mijn ritme verpestquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wow kaapt hem zo voor die bolle zijn neus weg
waar was jijquote:
daarom gewoon met skere laptop op bed zittenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is zo'n ding waar je een blad uit kan schuiven waar het toetsenbord en de muis opstaan en dat is losgekomen op een of andere manier
Met zo'n mooi plastic laagje met een houtprint er op?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is zo'n ding waar je een blad uit kan schuiven waar het toetsenbord en de muis opstaan en dat is losgekomen op een of andere manier
op vakantie geweest?quote:
dan is een half kapot bureau toch nog iets comfortabelerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom gewoon met skere laptop op bed zitten
wtf waarom zou je master ball verspillen aan snorlaxquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann, moet ik de master ball gebruiken bij Snorlax? Of beter bewaren voor ander beest?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann, moet ik de master ball gebruiken bij Snorlax? Of beter bewaren voor ander beest?
ah das een goed excuus om hier niet te postenquote:
ik spendeer echt 90% van mijn dag in bed, echt super comfortabel mmmmmquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is een half kapot bureau toch nog iets comfortabeler
vandaar dat je zo dik bent zekerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik spendeer echt 90% van mijn dag in bed, echt super comfortabel mmmmm
Snorlax is baas, zal het wel proberen met great ball danquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf waarom zou je master ball verspillen aan snorlax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |