ditquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnn
ik zit bij die 10%
ik ook, dus het is DPquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnn
ik zit bij die 10%
jonge ik zeg toch net dat ik er ook bij zit trage bejaardequote:
Verder is er gelukkig niets gebeurd, hoop ook dat het zo blijft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmz, balen.Maar verder ook niets meer gebeurd dus?
Idd. En beter vinden ze die idioten ook nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Verder is er gelukkig niets gebeurd, hoop ook dat het zo blijft.
vast wel, maar nadat de kist wegzakt tijdens de dienst en de crematie zelf daar zit wel even tussen hoor, ze staan opgesteld op rij... toen ik er was een stuk of 3 -4 voor elke ovenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou het weleens gebeuren dat mensen levend gecremeerd worden, en dat niemand dat doorheeft?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnn
ik zit bij die 10%
quote:
wat een overstroming van pure liefdesnectar op deze warme doch mooie zondagquote:
Ik vertrouw junks gewoon nooitquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge ik zeg toch net dat ik er ook bij zit trage bejaarde
flikkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vertrouw junks gewoon nooit
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
en WCH het antwoord op je DM is nee, vieze oude gore viespeuk
Dat hoop ik ook, en een beetje snelquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Idd. En beter vinden ze die idioten ook nog.
oh kutquote:
bedankt, fijn dat ik op je kan rekenenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ik al gedaan
TRquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vast wel, maar nadat de kist wegzakt tijdens de dienst en de crematie zelf daar zit wel even tussen hoor, ze staan opgesteld op rij... toen ik er was een stuk of 3 -4 voor elke oven
quote:
Tuurlijk man, altijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt, fijn dat ik op je kan rekenen
:s :squote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jammer dat je niet voorover op het rooster gedonderd bent wel
Wat TRs betreft is WCH niet zo traagquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt, fijn dat ik op je kan rekenen
teveel shag opgestapeld?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
gvd m'n bureau is net half kapot gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |