Is al te laat om mij nog op te voeden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik mocht je niet helpen van willoow, zeg er wat van!
Hehe, dit is nog waar ookquote:
Ik bedoelde haar niet als in dat spul op je hoofdquote:
Ik ook niet. Dit maak je er zelf weer van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar niet als in dat spul op je hoofd
Hoi Fass. Lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Zojuist lekker bbq gehadGoede leef
Wat aardig, wanneer ga je hem inwijden?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Goed zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Hallo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Hallon hallon luchtballon!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Als je een mens op de BBQ gooit, zou dat niet gaan stinken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jammer dat je niet voorover op het rooster gedonderd bent wel
Ik heb ooit luchtmetingen gedaan bij een crematoriumquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je een mens op de BBQ gooit, zou dat niet gaan stinken?
Zou het weleens gebeuren dat mensen levend gecremeerd worden, en dat niemand dat doorheeft?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ooit luchtmetingen gedaan bij een crematorium
ja dat stinkt
ewa dpquote:
hoe is de leef?quote:
Chill, ik ben zelfs buiten geweestquote:
quote:
ey mattiequote:
Ik was vanmiddag nog bij ze.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die shit bij je ouders? Hebben ze de dader al gepakt?
Hmz, balen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog bij ze.
Maar nog geen spoor van de daders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |