Voor mij?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We hadden het gisteren ook al over interpretatie
Ik voel een TBS'je aankomen
Alleen als je dat verdient hebtquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alsof je geen belastende verklaringen zou afleggen
Alsof ze mij geloven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, een verklaring van 13 delen en 8 appendices dus
Die Frank is me der een he!quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bedankt. Eerst was hij nog beter, maar toen kwam Frank.
Gelukkig kan ik goed acterenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En je wellustige blik niet opmerken terwijl je al "mijn" misdaden tot in het kleinste detail beschrijft
Dat zal dan inderdaad nog je enige vorm van enigszins vermaak zijn in je bestaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ik internet krijg tijdens mijn TBS verblijf
Ik zal jouw pics toch wel mogen houdenquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat zal dan inderdaad nog je enige vorm van enigszins vermaak zijn in je bestaan
Nee, lachen is verboden daar.quote:
quote:
Dat ook welquote:
Je gunt die arme man echt niets hequote:
Bovendien staat het huilen je nader dan het lachen als je de persoon ziet die je daar heeft opgeborgenquote:
Valt wel mee vind ik.quote:
Ja, willoow, plaag die oude man toch niet zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg er wat van Remqo, dit heb ik niet verdiend, ik ben ook altijd aardig
Was dat "oude" echt nodig?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, willoow, plaag die oude man toch niet zo
Bemoei niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, willoow, plaag die oude man toch niet zo
Morgen welquote:
wowquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bemoei niet.
Ga lekker ergens anders huilen.
Ja, jongelui moeten eens wat meer respect tonen naar ouderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was dat "oude" echt nodig?
Dat wel jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, jongelui moeten eens wat meer respect tonen naar ouderen
ik ga alquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bemoei niet.
Ga lekker ergens anders huilen.
[..]
Morgen wel
Respect voor oudjes, sowieso.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, jongelui moeten eens wat meer respect tonen naar ouderen
Jij bent te jong om oud te zijn.quote:
quote:
Ik mocht je niet helpen van willoow, zeg er wat van!quote:
Ik ben bang van haarquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik mocht je niet helpen van willoow, zeg er wat van!
Ik ookquote:
Is al te laat om mij nog op te voeden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik mocht je niet helpen van willoow, zeg er wat van!
Hehe, dit is nog waar ookquote:
Ik bedoelde haar niet als in dat spul op je hoofdquote:
Ik ook niet. Dit maak je er zelf weer van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar niet als in dat spul op je hoofd
Hoi Fass. Lekkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Zojuist lekker bbq gehadGoede leef
Wat aardig, wanneer ga je hem inwijden?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Goed zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Hallo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Hallon hallon luchtballon!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallon hallon
Als je een mens op de BBQ gooit, zou dat niet gaan stinken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jammer dat je niet voorover op het rooster gedonderd bent wel
Ik heb ooit luchtmetingen gedaan bij een crematoriumquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je een mens op de BBQ gooit, zou dat niet gaan stinken?
Zou het weleens gebeuren dat mensen levend gecremeerd worden, en dat niemand dat doorheeft?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ooit luchtmetingen gedaan bij een crematorium
ja dat stinkt
ewa dpquote:
hoe is de leef?quote:
Chill, ik ben zelfs buiten geweestquote:
quote:
ey mattiequote:
Ik was vanmiddag nog bij ze.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die shit bij je ouders? Hebben ze de dader al gepakt?
Hmz, balen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog bij ze.
Maar nog geen spoor van de daders.
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
ditquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnn
ik zit bij die 10%
ik ook, dus het is DPquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnn
ik zit bij die 10%
jonge ik zeg toch net dat ik er ook bij zit trage bejaardequote:
Verder is er gelukkig niets gebeurd, hoop ook dat het zo blijft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmz, balen.Maar verder ook niets meer gebeurd dus?
Idd. En beter vinden ze die idioten ook nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Verder is er gelukkig niets gebeurd, hoop ook dat het zo blijft.
vast wel, maar nadat de kist wegzakt tijdens de dienst en de crematie zelf daar zit wel even tussen hoor, ze staan opgesteld op rij... toen ik er was een stuk of 3 -4 voor elke ovenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou het weleens gebeuren dat mensen levend gecremeerd worden, en dat niemand dat doorheeft?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnn
ik zit bij die 10%
quote:
wat een overstroming van pure liefdesnectar op deze warme doch mooie zondagquote:
Ik vertrouw junks gewoon nooitquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge ik zeg toch net dat ik er ook bij zit trage bejaarde
flikkerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vertrouw junks gewoon nooit
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
en WCH het antwoord op je DM is nee, vieze oude gore viespeuk
Dat hoop ik ook, en een beetje snelquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Idd. En beter vinden ze die idioten ook nog.
oh kutquote:
bedankt, fijn dat ik op je kan rekenenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ik al gedaan
TRquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vast wel, maar nadat de kist wegzakt tijdens de dienst en de crematie zelf daar zit wel even tussen hoor, ze staan opgesteld op rij... toen ik er was een stuk of 3 -4 voor elke oven
quote:
Tuurlijk man, altijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt, fijn dat ik op je kan rekenen
:s :squote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jammer dat je niet voorover op het rooster gedonderd bent wel
Wat TRs betreft is WCH niet zo traagquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt, fijn dat ik op je kan rekenen
teveel shag opgestapeld?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
gvd m'n bureau is net half kapot gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |