TR, illegaal downloaden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gebruik ik toch niet man... ik hang er een pc aan en kijk alleen downloads
Is een klassieker ja ik kende hem alquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb er pas gelden ook een aangeschaft.
http://www.amazon.com/Sam(...)ts=p_36%3A8589208011
check
[..]
[..]
Nee hoor.quote:
Ja, ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was man
Kan ik me voorstellen, jouw hersenactiviteit bij leven wijkt weinig af van die van een baksteenquote:
I don't care if the whole club is deadquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat maak ik toch godverdomme zelf wel uit joh
Actieve hersenen kosten alleen maar energie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, jouw hersenactiviteit bij leven wijkt weinig af van die van een baksteen
Ey, was je weg dan?quote:
Nee, ik krijg dat allemaal niet mee meer johquote:
KLB SC-Waar scheldwoorden de functie van interpunctie heeft vervangen.quote:
En waar kleineren een vriendschappelijk gebaar isquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KLB SC-Waar scheldwoorden de functie van interpunctie heeft vervangen.
For some of us.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En waar kleineren een vriendschappelijk gebaar is
Doe ik ook niet. Dat is jouw interpretatie van mijn woordenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga nou niet de onschuld uithangen
We hadden het gisteren ook al over interpretatiequote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Dat is jouw interpretatie van mijn woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |