Ik hoop niet dat hij zelf onder het puin ligtquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
DP zit nu waarschijnlijk een hele rol duct tape om zijn bureau te wikkelen
Ik denk dat hij een lang vergeten zakje wiet is tegengekomenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
DP zit nu waarschijnlijk een hele rol duct tape om zijn bureau te wikkelen
Alsof dat mogelijk is. Hij gooit zijn kamer regelmatig overhoop en zoekt als een drugshond naar elk korreltje wiet als hij weer eens te laat is om naar de shop te gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een lang vergeten zakje wiet is tegengekomen
Heb je geen boormachinequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
tis een schroefje dat los is gekomen maar kan dat zo niet fixen want hij blijft niet meer zitten
die periode heb ik wel gehadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Alsof dat mogelijk is. Hij gooit zijn kamer regelmatig overhoop en zoekt als een drugshond naar elk korreltje wiet als hij weer eens te laat is om naar de shop te gaan.
en danquote:
Ik deed vroeger altijd mijn grinder helemaal schoonschrapen, was meestal nog wel wat van te bouwen.quote:
serieus in lange tijd niet zo gelachen op FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
lach maar om mijn leed ja vieze flikkers
dan ga je naar de ikea met je boor en dan zeg je e flikkers geef me nieuwe bureau anders boor ik je kop er af hommelquote:
herkenbaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik deed vroeger altijd mijn grinder helemaal schoonschrapen, was meestal nog wel wat van te bouwen.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
dan ga je naar de ikea met je boor en dan zeg je e flikkers geef me nieuwe bureau anders boor ik je kop er af hommel
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serieus in lange tijd niet zo gelachen op FOK!
Ah, je bureau gaat op jou lijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
tis een schroefje dat los is gekomen maar kan dat zo niet fixen want hij blijft niet meer zitten
fuck jouquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, je bureau gaat op jou lijken
waarom is je bureau gecrasht?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
lach maar om mijn leed ja vieze flikkers
zeg ik toch net, schroefje viel eruit en wil er niet meer inquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom is je bureau gecrasht?
met een boormachine ja?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boor je het schroefje weer in?...
that's what she said aheehehaheehhehaehaehahehaehahheahheheehehehohohohohohhoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg ik toch net, schroefje viel eruit en wil er niet meer in
Oh miiiaaaauw, sorry hoor...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg ik toch net, schroefje viel eruit en wil er niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |