ja das waar, maar voelt toch andersquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ach, dat ka ntoch ook op de Gameboy. Het gaat alleen wat sneller.
Nooit gebruikt in mijn teamquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de sterkste en nuttigste pokemon in heel dat spel godverdomme
moest lachenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
ja gvd nu begint dat hele tyfusbureau uit elkaar te vallen
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
spatiebalk inhouden om snel te trainenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ging vroeger altijd met een emulator de speed hoerenhoog zetten, kon je zo in een uurtje of zo alle gyms halen.
ik zat een keer aan me bureau en toen zag ik plaatje van sexy meisje en toen kreeg ik stijve BAM zo hele bureau door de midde man wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
Met emulator x5 snellerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das waar, maar voelt toch anders
al die wietzakjes en 5 liter blikken die nu van zijn bureau afdonderenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou nog meer genieten van deze post als je het met pics zou illustreren
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die wietzakjes en 5 liter blikken die nu van zijn bureau afdonderen
uhhquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charizard 56
Pikachu 35
Primeape 32
Dugtrio 28
Nidorino 20
Dat zal een rommeltje gevenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die wietzakjes en 5 liter blikken die nu van zijn bureau afdonderen
Charizardquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charizard 56
Pikachu 35
Primeape 32
Dugtrio 28
Nidorino 20
gvd ik zie het echt voor me bij hemquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lawine van shag, as en peuken
Ik lach srs bijna nooit om jullie. Maar kon eindelijk oprecht lachen.quote:
Geen charizard hebbenquote:
Driekwart van de League heeft ijs of thunderaanvallen, succes daarmee dan als dat je sterkste isquote:
Hele computer straks verneukt.. hahaquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een lawinepieper heeft
Charizard is gewoon baas, wat lul je.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Charizard is echt een kutpokemon, je hebt veel meer pokemons die veel sterker zijn.
Ach, maakt niet uit welke Pokémon je hebt. Zelfs als je een Metapod hebt die je niet laat evolueren als enige Pokémon die je traint sloop je ze nog naar de hoerenaids.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Driekwart van de League heeft ijs of thunderaanvallen, succes daarmee dan als dat je sterkste is
ik kies bijna altijd charizard als ik fire red speel, altijd dikke swekquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Charizard is echt een kutpokemon, je hebt veel meer pokemons die veel sterker zijn.
Ja héquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kies bijna altijd charizard als ik fire red speel, altijd dikke swek
quote:
quote:
typical DPquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
DP zit nu waarschijnlijk een hele rol duct tape om zijn bureau te wikkelen
denk eerder post elastiekenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
DP zit nu waarschijnlijk een hele rol duct tape om zijn bureau te wikkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |