hoax, je geniet hier alleen maar van nare ventquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ergens heb ik wel medelijden met DP
zie jequote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh nee wacht, ik had gewoon jeuk aan mijn buik
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bah, wat is het toch een nare man...
Succesquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ga even naar het gym-topic met scheldwoorden strooien, altijd mooi om te zien hoe die faggots gaan janken als het topic op slot gaat.
pas je wel op voor de roid rage bij dat volkquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik ga even naar het gym-topic met scheldwoorden strooien, altijd mooi om te zien hoe die faggots gaan janken als het topic op slot gaat.
Je bedoelt waarschijnlijk die welsh bitches.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog eens weg wilde uit Brabant... maar ik mis Wales... MIS WALES...
Nee, eerder de kastelen, het landschap, de ruļnes van Tintern Abbey... de koffie bij Chepstow...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk die welsh bitches.
lucifers in het gat stoppen en de schroef dan er nog een keer indraaienquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
tis een schroefje dat los is gekomen maar kan dat zo niet fixen want hij blijft niet meer zitten
Wel gezocht... maar het stond nergens op de kaart...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:03 schreef Remqo het volgende:
Ben je ook in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch geweest?
oh ja das wel een goed idee idd, morgen eens proberenquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
lucifers in het gat stoppen en de schroef dan er nog een keer indraaien
Vreemd, zo'n naam zie je niet snel over het hoofd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel gezocht... maar het stond nergens op de kaart...
Is inderdaad een goeiequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja das wel een goed idee idd, morgen eens proberen
likequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Die Facebook spam is wel om een slappe van te krijgen ondertussen. Ik heb niet eens Facebook godverdomme. Wrijf maar in mijn gezicht dat ik geen vrienden heb.
facebook spam?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Die Facebook spam is wel om een slappe van te krijgen ondertussen. Ik heb niet eens Facebook godverdomme. Wrijf maar in mijn gezicht dat ik geen vrienden heb.
Hahaha geen vrienden hehehequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Catkiller het volgende:
kankerquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het woord dat niet genoemd mag worden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |