hahahahahaahaquote:
en op klaploper?quote:
Komt omdat ze medelijden met je hebben omdat je down hebt.quote:
jij hebt een jaar niet gepost dat telt nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahahahahaaha
en je hebt je account later dan ik
en je hebt meer posts hahahah
verslaafd
netjesquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hahahahahaaha
en je hebt je account later dan ik
en je hebt meer posts hahahah
verslaafd
shit hoe weet je datquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt een jaar niet gepost dat telt niet
Heb al twee bans gehad, niet gehuild.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]Jij zou srs huilen als je een ban krijgt.
Wie heeft er toen gezorgd dat jij unban kreeg?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
En nauwelijks bans! Behalve toen ik mezelf yvonne noemde op Fylax' forum.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie heeft er toen gezorgd dat jij unban kreeg?
FOK! en sociaal leven niet combineren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Fylax krijgt later een sociaal leven en huillacht dan als hij terugdenkt aan deze periode. Hoop ik voor hem.
Unban al die kneusjes die hier wel eens komen en nu een ban hebben dan. Bash het liefst op hun.quote:
Heel af en toe lees ik nog wel terug wat ik meer dan 10 jaar geleden op het internet plempte. Kansloos. Gelukkig nooit onder mijn echte naam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Fylax krijgt later een sociaal leven en huillacht dan als hij terugdenkt aan deze periode. Hoop ik voor hem.
ik kan niet iedereen unbannen natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Unban al die kneusjes die hier wel eens komen en nu een ban hebben dan. Bash het liefst op hun.
Als je dat kansloos noemt ben ik heel benieuwd hoe erg het wel niet is, aangezien wat je er nu soms op flikkert ook zo te noemen valt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heel af en toe lees ik nog wel terug wat ik meer dan 10 jaar geleden op het internet plempte. Kansloos. Gelukkig nooit onder mijn echte naam.____!
Je durft toch niet naar buiten?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
FOK! en sociaal leven niet combineren.
Ghehe ja precies. En er zijn maar weinig mensen die de rest van hun leven volledig op het internet blijven leven. Ooit komt het goedquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heel af en toe lees ik nog wel terug wat ik meer dan 10 jaar geleden op het internet plempte. Kansloos. Gelukkig nooit onder mijn echte naam.____!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan niet iedereen unbannen natuurlijk
alleen mijn goede vriend klaploper
FOK! is toch hartstikke sociaal? ;squote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Naja, toen meende ik wat ik postte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat kansloos noemt ben ik heel benieuwd hoe erg het wel niet is, aangezien wat je er nu soms op flikkert ook zo te noemen valt.
Ja toch, asociaal zit ook sociaal in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
FOK! is toch hartstikke sociaal? ;s
Socios is ook heel sociaal. Dat zie je wel aan zijn naam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, asociaal zit ook sociaal in.
Als je een Audi bezit zonder mannenscheetjes op de stoelen zal hij best goed gezelschap zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Socios is ook heel sociaal. Dat zie je wel aan zijn naam.
Als ik dat wil vraag ik wel iemand die sterk is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil wel al je tanden eruit rammen
Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschouw het als vriendendienst
Offline dik zijnquote:
verdommequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
meisje wilde me keertje pijpe maar duurde even voordat ik stijve kreeg toen kreeg ik stijve bam alle tanden uit de bek
Hij is zijn overbuurman aan het vermoorden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is het hier stilletjes... is deadprez nog steeds z'n bureau aan het fixen?
doe normaal ibahesj leest meequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hij is zijn overbuurman aan het vermoorden.
Vergeet geen fooi te geven anders opent er weer zo'n net niet puber een topic om te klagenquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
meisje wilde me keertje pijpe maar duurde even voordat ik stijve kreeg toen kreeg ik stijve bam alle tanden uit de bek
Wat muntjes die ik nog had liggen gegeven, 1,50 of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeet geen fooi te geven anders opent er weer zo'n net niet puber een topic om te klagen
Wat ben je toch ook een lieve jongen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat muntjes die ik nog had liggen gegeven, 1,50 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |