Datvind jij wel wat hequote:
Combi tussen stonerlook en lanpartylookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een look heb ik dan
I might need to rethink lifequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Combi tussen stonerlook en lanpartylook
dat weet je toch welquote:
Je kan het wel blijven proberen maar ik kan iemand die zichzelf Lil Kleine noemt niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
no go zone is ook wel een heel goed nummer van kleine
nee grapje hij is slecht bokoesam vind ik wel goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het wel blijven proberen maar ik kan iemand die zichzelf Lil Kleine noemt niet serieus nemen.
Ga even Dire Straits luisteren danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Dat zing ik al 3 dagen, dat zinnetje. Vet stom.
is dat voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Dus nu heb ik het liedje aan gezet, krijg het nu nooit meer uit mijn hoofd.
Do you need meh, do you think i`m prettehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Dus nu heb ik het liedje aan gezet, krijg het nu nooit meer uit mijn hoofd.
Jij doet me echt denken aan IsaacCuencaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee grapje hij is slecht bokoesam vind ik wel goed
Vergeet je strop nietquote:
Welke is dat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Do you need meh, do you think i`m pretteh
Cheerleaderquote:
gewoon treintje pakken, misschien heeft mono rangeerdienstquote:
Ja hij was raar hij was altijd in ajax te vinden hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij doet me echt denken aan IsaacCuenca
Dat was ook al zo'n vage user
waaromquote:
ik zie er uit als een lanpartynerd volgens lokaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie er uit als een lanpartynerd volgens loka
Oh die zie ik ook staan. Zo eens opzetten. Even de hitlijsten checken. Mijn party playlist enz is een beetje aan het achterlopenquote:
he dat zette ik net opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga even Dire Straits luisteren dan
oh sorry paxquote:
Heuse twerkmoves hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch niet de enige hoop ik die af en toe debiel mee 'danst' achter de laptop met de muziek?
Hij postte ook hier mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja hij was raar hij was altijd in ajax te vinden he
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch niet de enige hoop ik die af en toe debiel mee 'danst' achter de laptop met de muziek?
vind je me vaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij postte ook hier mee.
Met zijn vage gedoe. En jij bent ook vaag
Te slome deuntjequote:
waaromquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat er vrij letterlijk wel.
Okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
kut me leven is verpest ik blijf de hele dag maar bij pax schuilen en op fokkie zitten
dat is leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je geeft allemaal random reacties
Welk genre wil jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa gimme meer van die snellere ones.
Ooh wil je een snel iemand?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa gimme meer van die snellere ones.
Je blijft wel een beetje heen er weer schommelen zou ik nou reageren op fokker101 of niet.quote:
Verras mequote:
Kan je snel zingen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wil je een snel iemand?
Ik beveel me aan
Godverdommequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Jason Biggs gaat in nieuwe Spiderman spelen![]()
Toto vind dit leuk
Walk the Moonquote:
Trustennquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
slapen
Kusje voor wie hem hebben wil
okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walk the Moon
Andere nummers van hun ook al gehoord?Vrolijk tof bandje
Zo eens doen. Word hier wel extreem blij vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walk the Moon
Andere nummers van hun ook al gehoord?Vrolijk tof bandje
Anna Sunquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo eens doen. Word hier wel extreem blij van
Inclusief joint en hippie headband?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik kom een foto van mij in hippiefase tegen.
Al dat gerebootquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Jason Biggs gaat in nieuwe Spiderman spelen![]()
Toto vind dit leuk
Inderdaadquote:
Mwah, bloemetjes en psychedelische patronen en een heeeeel stoned hoofd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inclusief joint en hippie headband?
Artic Monkeysquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hhh oke. Ga je niet leuk vinden maar wil hem toch sturen
Ik was ooit een beetje emo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik kom een foto van mij in hippiefase tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minstens tien jaar geleden dit.Your beauty never ever scared me.
Ooraids.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hhh oke. Ga je niet leuk vinden maar wil hem toch sturen
Ideale beeld van een hippie !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, bloemetjes en psychedelische patronen en een heeeeel stoned hoofd.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was ooit een beetje emo.Hehe. Grappig om terug te zien is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minstens tien jaar geleden dit.
Deze is van mij. Chanant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was ooit een beetje emo.Brookelle Bones was m'n wcrush toen ik 14 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minstens tien jaar geleden dit.![]()
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral bekend in de scene wereld nu kent heel Amerika hem wel. Net als Audrey dinges die was ook populair en haar vriendin Hannah?. Ben wel benieuwd hoe zij er nu uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brookelle Bones was m'n wcrush toen ik 14 was
Jeffrey Starquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral populair in de scene wereld. Net als Audrey dinges. Ben wel benieuwd hoe zij er niet uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.
Jeffrey ken ik niet, maar er was ook zo'n hottie genaamd Axl, weet zijn achternaam niet meer. Brookelle is fucking mooie vrouw gewordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral bekend in de scene wereld nu kent heel Amerika hem wel. Net als Audrey dinges die was ook populair en haar vriendin Hannah?. Ben wel benieuwd hoe zij er nu uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.
Ama heb jij nog goede seriesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral bekend in de scene wereld nu kent heel Amerika hem wel. Net als Audrey dinges die was ook populair en haar vriendin Hannah?. Ben wel benieuwd hoe zij er nu uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.
Die herinner ik me nog heeeel vaag. Ken je Voxamberlynn ook nog? Ze ging met die zanger van Suffokatequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Audrey Kitching heette ze,
[ afbeelding ]
Aviciiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
UghNoem jij eens iets wat jij leuk vindt
Hmm nee die ken ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog heeeel vaag. Ken je Voxamberlynn ook nog? Ze ging met die zanger van Suffokate
over moord mmmm breaking bad vond ik toch de beste serie ooitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel gruwelijk goede en spannende serie
Moord?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
over moord mmmm breaking bad vond ik toch de beste serie ooit
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef supersof het volgende:
Zo raar dat ik nog op vakantie ga. Het lijkt al herfst, maar ik ga nog gewoon weg![]()
Ik luister niet vaak naar muziek, maar als ik het eens doe dan staat silhouettes er wel inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh ik luister amper zulke muziek eigenlijk
Ik heb deze vakantie alweer bizar veel gekeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me voorgenomen geen series te kijken deze vakantie maar ik zit alweer middenin een anime.
heb je die ene is it wrong to pick up girls in a dungeon gezien?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me voorgenomen geen series te kijken deze vakantie maar ik zit alweer middenin een anime.
Ik ben vooral beetje aan het programmeren, online quizjes maken, boekjes lezen, en tussendoor op FOK!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb deze vakantie alweer bizar veel gekeken.
Serie gaat wel wat verder dan dat. ga maar kijken. Is aanraderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Staat op netflix bates motel de beruchte moord
Gewoon gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Staat op netflix bates motel de beruchte moord
Aw haha. Enge anime die ik heb gezien is Death Note maar vond dat wel helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hahaha! Van mijn 3 zomerdoelen ben ik maar met 2 bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
italiequote:
ben je ook eindelijk van me afquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serie gaat wel wat verder dan dat. ga maar kijken. Is aanrader
Dat denk ik nietquote:
FOK!ken ook weer veel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vooral beetje aan het programmeren, online quizjes maken, boekjes lezen, en tussendoor op FOK!
oh ik keek die met mijn ex, vond ik heel leukquote:
idromeer, lekker varen met bootjequote:
Jij moet niet te veel gaan smoken junkiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
So roll, roll, roll my joint. Pick out the seeds and stems.
Feelin' high as hell flyin' through Palmdale, skatin' on Dayton rims.
Echt doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook Bates Motel kijken misschien
Eerst nog Bloodline afkijken
Wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
als je wil dat ik wegga ga ik voor altijd weg
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij moet niet te veel gaan smoken junkie
ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ugh, ik wil nieuwe afleveringen van awkward
Nee hoor. Dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
als je wil dat ik wegga ga ik voor altijd weg
Mijn UI is van Death Notequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aw haha. Enge anime die ik heb gezien is Death Note maar vond dat wel helemaal geweldig.
Ben een beetje onderweg om otaku te wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha! Van mijn 3 zomerdoelen ben ik maar met 2 bezigal wat vooruitgang. Anime fan dus?
hoop het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duurt lang, ik wacht al sinds januari.denk je dat jenna en matty weer een koppel worden?
Jij zegt altijd dat je series kijkt die wij je aanraden, maar dan heb je ondertussen zelf met een andere andere serie begonnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook Bates Motel kijken misschien
Eerst nog Bloodline afkijken
Jij ging zondag toch naar zo'n fantasy festival iets? Minder isolement.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn UI is van Death Note
[..]
Ben een beetje onderweg om otaku te worden
Komt door het sociale isolement
Ja dat wordt tof.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij ging zondag toch naar zo'n fantasy festival iets? Minder isolement.
Ja ik moet nog zoveel zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt doenStaat zeker in mijn top 3 series.
Oh valt wel mee. Als ik iets belangrijks moet doen dan smoke ik ook niet hoor haha.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je er geen last van?
Het was echt dodelijk voor mijn korte termijn geheugen om dat te doen
Ja, zou eigenlijk volgende week met ex gaan maarjaquote:
Wat is daar bazig aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ahahah ook nog een vrouwbazig welke shop ga je in emmen
Nee hoor ik kijk het uiteindelijk wel. Alleen dan na een tijdje pasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je series kijkt die wij je aanraden, maar dan heb je ondertussen zelf met een andere andere serie begonnen
Nou ja, gelukkig maar danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh valt wel mee. Als ik iets belangrijks moet doen dan smoke ik ook niet hoor haha.
Niet veel vrouwen die zoveel smoken ik smoke zelfs veel minder een keer in de maand ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is daar bazig aan?Ankara, Cheers is helemaal oplichterij.
Ach met familie is ook leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk volgende week met ex gaan maarja
Het zijn er genoeg hoor, echt waar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen die zoveel smoken ik smoke zelfs veel minder een keer in de maand ofzo![]()
O ja jij ook toch.. als ik je uiterlijk zie lijk je me echt geen type.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn er genoeg hoor, echt waar.
Jij smoket zelfs veel minder? Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen die zoveel smoken ik smoke zelfs veel minder een keer in de maand ofzo![]()
Nee tenten. Heb liever caravan, maar die kan niet mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach met familie is ook leuk
In een stacaravan dan ofzo?
16quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij smoket zelfs veel minder? Hoe oud ben je?
Nee ik niet, maar kende er wel nog best watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O ja jij ook toch.. als ik je uiterlijk zie lijk je me echt geen type.
Volgens mij te jong om legaal te rokenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij smoket zelfs veel minder? Hoe oud ben je?
Toen ik laatst haze had snapte ik waarom bob marley best wel chill is tijdens smoken jezus wat was ik moequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee hoe die ging. Dus jullie kunnen mij hier niet mee helpen.
Klopt niet te vaak doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij te jong om legaal te roken
1x in de maand is voor mijn leeftijd nog best normaal zijn mensen van school nu als verslaafdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je eerste jointje/biertje rookt/drinkt bijna iedereen te jong. Je bent toch nieuwsgierig + vriendjes die het ook doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was gewoon 18 zoals het hoortquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste jointje/biertje rookt/drinkt bijna iedereen te jong. Je bent toch nieuwsgierig + vriendjes die het ook doen
Ah is wel leuk evenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tenten. Heb liever caravan, maar die kan niet mee.
Achja, hoeven we tenminste niet heel de tijd 80 te rijden
Wat verwoord je dat goed fokkie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste jointje/biertje rookt/drinkt bijna iedereen te jong. Je bent toch nieuwsgierig + vriendjes die het ook doen
Ik met blowen ookquote:
Dankje Fokkerquote:
Drinken was baco dan ipv bierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik met blowen ook
Drinken 14 geloof ik. Maar geen bierBier 16
Nee, andere generatie hequote:
Ja, wil gewoon even op vakantie een keer. En hoef niet zelf te betalen. Dus al mijn spaargeld kan lekker blijven staanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah is wel leuk even
Al vind ik stacaravan chiller
Omg breezerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, andere generatie he
Bacardi Breezer
Ik was 18, toen nam ik pilletje, daarna heb ik een keer mijn eerste 3 wijntjes gedronken, daarna eerste jointje gerookt, toen was ik 19 geloof ik. En net 20 met psychedelica.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik met blowen ook
Drinken 14 geloof ik. Maar geen bierBier 16
Komt wel mooi uit met je oudersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wil gewoon even op vakantie een keer. En hoef niet zelf te betalen. Dus al mijn spaargeld kan lekker blijven staan
Inso beaamt ditquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wel al jong aan de benzo's
Fijnste drugs qua effect misschien wel
Sprintende negers en een hoop marihuanaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ga op vakantie naar Jamaica over 5 dagen. Weet niet wat ik moet verwachten?!Wel leuk denk ik...
Ik hou het mooi bij wiet. Xtc en al die rotzooi hoef ik allemaal niet...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wel al jong aan de benzo's
Fijnste drugs qua effect misschien wel
jaaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel mooi uit met je ouders
Ook met je broertjes toch?
Ze blijven altijd je kleine broertjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jaamaar zijn eigenlijk geen broertjes meer, ze zijn zo lang
Nou dat laatste is nog wel okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sprintende negers en een hoop marihuana
Dat wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze blijven altijd je kleine broertjes
Het is net iets lekkerder dan drank qua effect en je krijgt niet echt een kater, alleen maar erge dufheid in de ochtend.quote:
Is wiet daar wel legaal btwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze blijven altijd je kleine broertjes
Trustenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNW / [Tor] Onion sites, deepweb en al die andere digitale ongein?
Heeft iemand hier weleens Tor gebruikt om daar in te komen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:
Bazenlied.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
99 problemen maar de bitch is er geen één.
Mwah, niet heel boeiend allemaal. De meeste dingen die niet te ziek zijn om te willen zien staan (ook) gewoon op het normale web.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwdHoef geen zieke shit te zien ofzo, maar staat er ook interessante stuff op? Geheime blogs of weet ik veel wat
Hebben ze nog wel steeds van die black markets?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet heel boeiend allemaal. De meeste dingen die niet te ziek zijn om te willen zien staan (ook) gewoon op het normale web.
Genoeg. Daar kwam ik voor uiteraard.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze nog wel steeds van die black markets?
Ik lees een blog over iemand die Harry Potter voor het eerst leestquote:
Wat hebje gekochtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Genoeg. Daar kwam ik voor uiteraard.
Ohja die blog wil ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees een blog over iemand die Harry Potter voor het eerst leest
Hij komt nu bij de climax van boek 3 lol
tor is toch voor pedosquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebje gekocht
Ben wel benieuwd naar je ervaringen daarmee.
Heb je niet veel kans dat je gepakt word?
Alleen benzootjes eigenlijk, omdat het lekker goedkoop was.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebje gekocht
Ben wel benieuwd naar je ervaringen daarmee.
Heb je niet veel kans dat je gepakt word?
Nee.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen benzootjes eigenlijk, omdat het lekker goedkoop was.
Volgens mij niet, shit komt gewoon in een ansichtenvelopje met de gewone post.
Je kunt gewoon laten testen in Nederland he, als gezondheidsgevaar is wat je tegenhoudt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaJezus.
Ik ben toch te pussy om wat te kopen dan denk ik
Alles wat illegaal isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat kan je nou kopen dan op zo'n black market? Wapens ofzo
Nee. Gevaar dat je post onderschept wordtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt gewoon laten testen in Nederland he, als gezondheidsgevaar is wat je tegenhoudt.
http://markreadsharrypott(...)ry-potter-sorcerers/quote:
Drugs, wapens, nep-paspoorten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat kan je nou kopen dan op zo'n black market? Wapens ofzo
Ik had valse naam opgegeven en er wonen nog 9 anderen op mijn adres.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Gevaar dat je post onderschept wordtEn dat jij 1 van de miljoen bent waar ze dan achteraan gaan ofzo
![]()
Haha wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had valse naam opgegeven en er wonen nog 9 anderen op mijn adres.
Mmmm wapens zou ik wel durven was laatst nog zo'n reportage over moet je laten leveren in zo'n eigen post ding komt allemaal uit de balkanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drugs, wapens, nep-paspoorten.
En echt deep deep web huurmoordenaars
Nou ik zou eerder drugs aandurven dan een wapenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm wapens zou ik wel durven was laatst nog zo'n reportage over moet je laten leveren in zo'n eigen post ding komt allemaal uit de balkan
Vond het wel spannend om het een keertje zo te doen.quote:
Deze pagina geeft een hoop deep web links voor black marketsquote:
Maar waarom zou je wapens willen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm wapens zou ik wel durven was laatst nog zo'n reportage over moet je laten leveren in zo'n eigen post ding komt allemaal uit de balkan
Maar jij als liefhebster. En zoveel aanbod in alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel spannend om het een keertje zo te doen.
[..]
Deze pagina geeft een hoop deep web links voor black markets
http://mainstreamlos.blogspot.nl/
Je weet het maar nooit tegenwoordig hé,quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zou je wapens willen hebben
Maar wat heb je nu precies besteld dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zou je wapens willen hebben
Niet groter dan gewoon IRL drugs regelen hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij als liefhebster. En zoveel aanbod in alles.
Was de verleiding niet groot om meer tebestellen?
Hoezo geen wiet? Al die andere kut drugs het huis uit en gewoon wiet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet groter dan gewoon IRL drugs regelen hoor.
Bovendien heb ik nog wel wat thuis liggen. Alleen wiet wil ik niet meer in huis hebben.
Jij bent wel zo'n metal chickquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn enorme rock-metal lijst weg gegooid
Whyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn enorme rock-metal lijst weg gegooid
Luisterde er toch nooit meer na. Ruimte gemaakt voor de rap/hip-hop playlist.quote:
Vind jij bob marley niet chill onder blowenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luisterde er toch nooit meer na. Ruimte gemaakt voor de rap/hip-hop playlist.
Ah fair enough. Ik luisterde ook vooral rock en nu wat meer hip hop, maar ligt aan mn stemming.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luisterde er toch nooit meer na. Ruimte gemaakt voor de rap/hip-hop playlist.
Omdat het me depressief maakte.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo geen wiet? Al die andere kut drugs het huis uit en gewoon wiet.
Liefst silver haze ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat voor wiet gebruikte je dan? Geef dat wiet dan maar aan mij
Misschien doen ze rapeplay.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
What the heck, ik snap niet wat de buren zo laat aan het doen zijn maar ik hoor allemaal dichtslaande deuren en zware voorwerpen die verplaatst worden... Whut
Geobsedeerd? Valt ook wel mee gewoon fijn zo nu en danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liefst silver haze ofzo
Maar dat heb ik al een halfjaar niet meer.
Maar doe niet zo geobsedeerd over dat spul joh.
Je hebt het er zo vaak overquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geobsedeerd? Valt ook wel mee gewoon fijn zo nu en dan
Zo vaak heb ik het er niet over toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Komt door ama als ze over wiet begint
Liedjes gingen er weer overquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik het er niet over toch?
Google kan je niet gebruiken met Torquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Google even dan, anders knap ik je googlewerk op.
?quote:
Probeer wel anderequote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar op je gewone browser kun je die referral links zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |