hoop het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duurt lang, ik wacht al sinds januari.denk je dat jenna en matty weer een koppel worden?
Jij zegt altijd dat je series kijkt die wij je aanraden, maar dan heb je ondertussen zelf met een andere andere serie begonnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook Bates Motel kijken misschien
Eerst nog Bloodline afkijken
Jij ging zondag toch naar zo'n fantasy festival iets? Minder isolement.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn UI is van Death Note
[..]
Ben een beetje onderweg om otaku te worden
Komt door het sociale isolement
Ja dat wordt tof.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij ging zondag toch naar zo'n fantasy festival iets? Minder isolement.
Ja ik moet nog zoveel zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt doenStaat zeker in mijn top 3 series.
Oh valt wel mee. Als ik iets belangrijks moet doen dan smoke ik ook niet hoor haha.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je er geen last van?
Het was echt dodelijk voor mijn korte termijn geheugen om dat te doen
Ja, zou eigenlijk volgende week met ex gaan maarjaquote:
Wat is daar bazig aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ahahah ook nog een vrouwbazig welke shop ga je in emmen
Nee hoor ik kijk het uiteindelijk wel. Alleen dan na een tijdje pasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat je series kijkt die wij je aanraden, maar dan heb je ondertussen zelf met een andere andere serie begonnen
Nou ja, gelukkig maar danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh valt wel mee. Als ik iets belangrijks moet doen dan smoke ik ook niet hoor haha.
Niet veel vrouwen die zoveel smoken ik smoke zelfs veel minder een keer in de maand ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is daar bazig aan?Ankara, Cheers is helemaal oplichterij.
Ach met familie is ook leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zou eigenlijk volgende week met ex gaan maarja
Het zijn er genoeg hoor, echt waar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen die zoveel smoken ik smoke zelfs veel minder een keer in de maand ofzo![]()
O ja jij ook toch.. als ik je uiterlijk zie lijk je me echt geen type.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn er genoeg hoor, echt waar.
Jij smoket zelfs veel minder? Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niet veel vrouwen die zoveel smoken ik smoke zelfs veel minder een keer in de maand ofzo![]()
Nee tenten. Heb liever caravan, maar die kan niet mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach met familie is ook leuk
In een stacaravan dan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |