Mmmm wapens zou ik wel durven was laatst nog zo'n reportage over moet je laten leveren in zo'n eigen post ding komt allemaal uit de balkanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drugs, wapens, nep-paspoorten.
En echt deep deep web huurmoordenaars
Nou ik zou eerder drugs aandurven dan een wapenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm wapens zou ik wel durven was laatst nog zo'n reportage over moet je laten leveren in zo'n eigen post ding komt allemaal uit de balkan
Vond het wel spannend om het een keertje zo te doen.quote:
Deze pagina geeft een hoop deep web links voor black marketsquote:
Maar waarom zou je wapens willen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm wapens zou ik wel durven was laatst nog zo'n reportage over moet je laten leveren in zo'n eigen post ding komt allemaal uit de balkan
Maar jij als liefhebster. En zoveel aanbod in alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel spannend om het een keertje zo te doen.
[..]
Deze pagina geeft een hoop deep web links voor black markets
http://mainstreamlos.blogspot.nl/
Je weet het maar nooit tegenwoordig hé,quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zou je wapens willen hebben
Maar wat heb je nu precies besteld dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zou je wapens willen hebben
Niet groter dan gewoon IRL drugs regelen hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij als liefhebster. En zoveel aanbod in alles.
Was de verleiding niet groot om meer tebestellen?
Hoezo geen wiet? Al die andere kut drugs het huis uit en gewoon wiet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet groter dan gewoon IRL drugs regelen hoor.
Bovendien heb ik nog wel wat thuis liggen. Alleen wiet wil ik niet meer in huis hebben.
Jij bent wel zo'n metal chickquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn enorme rock-metal lijst weg gegooid
Whyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn enorme rock-metal lijst weg gegooid
Luisterde er toch nooit meer na. Ruimte gemaakt voor de rap/hip-hop playlist.quote:
Vind jij bob marley niet chill onder blowenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luisterde er toch nooit meer na. Ruimte gemaakt voor de rap/hip-hop playlist.
Ah fair enough. Ik luisterde ook vooral rock en nu wat meer hip hop, maar ligt aan mn stemming.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luisterde er toch nooit meer na. Ruimte gemaakt voor de rap/hip-hop playlist.
Omdat het me depressief maakte.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoezo geen wiet? Al die andere kut drugs het huis uit en gewoon wiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |