Bazenlied.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
99 problemen maar de bitch is er geen één.
Mwah, niet heel boeiend allemaal. De meeste dingen die niet te ziek zijn om te willen zien staan (ook) gewoon op het normale web.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwdHoef geen zieke shit te zien ofzo, maar staat er ook interessante stuff op? Geheime blogs of weet ik veel wat
Hebben ze nog wel steeds van die black markets?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet heel boeiend allemaal. De meeste dingen die niet te ziek zijn om te willen zien staan (ook) gewoon op het normale web.
Genoeg. Daar kwam ik voor uiteraard.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze nog wel steeds van die black markets?
Ik lees een blog over iemand die Harry Potter voor het eerst leestquote:
Wat hebje gekochtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Genoeg. Daar kwam ik voor uiteraard.
Ohja die blog wil ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees een blog over iemand die Harry Potter voor het eerst leest
Hij komt nu bij de climax van boek 3 lol
tor is toch voor pedosquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebje gekocht
Ben wel benieuwd naar je ervaringen daarmee.
Heb je niet veel kans dat je gepakt word?
Alleen benzootjes eigenlijk, omdat het lekker goedkoop was.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebje gekocht
Ben wel benieuwd naar je ervaringen daarmee.
Heb je niet veel kans dat je gepakt word?
Nee.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen benzootjes eigenlijk, omdat het lekker goedkoop was.
Volgens mij niet, shit komt gewoon in een ansichtenvelopje met de gewone post.
Je kunt gewoon laten testen in Nederland he, als gezondheidsgevaar is wat je tegenhoudt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaJezus.
Ik ben toch te pussy om wat te kopen dan denk ik
Alles wat illegaal isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat kan je nou kopen dan op zo'n black market? Wapens ofzo
Nee. Gevaar dat je post onderschept wordtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt gewoon laten testen in Nederland he, als gezondheidsgevaar is wat je tegenhoudt.
http://markreadsharrypott(...)ry-potter-sorcerers/quote:
Drugs, wapens, nep-paspoorten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
Wat kan je nou kopen dan op zo'n black market? Wapens ofzo
Ik had valse naam opgegeven en er wonen nog 9 anderen op mijn adres.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Gevaar dat je post onderschept wordtEn dat jij 1 van de miljoen bent waar ze dan achteraan gaan ofzo
![]()
Haha wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had valse naam opgegeven en er wonen nog 9 anderen op mijn adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |