Komt wel mooi uit met je oudersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wil gewoon even op vakantie een keer. En hoef niet zelf te betalen. Dus al mijn spaargeld kan lekker blijven staan
Inso beaamt ditquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wel al jong aan de benzo's
Fijnste drugs qua effect misschien wel
Sprintende negers en een hoop marihuanaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ga op vakantie naar Jamaica over 5 dagen. Weet niet wat ik moet verwachten?!Wel leuk denk ik...
Ik hou het mooi bij wiet. Xtc en al die rotzooi hoef ik allemaal niet...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wel al jong aan de benzo's
Fijnste drugs qua effect misschien wel
jaaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel mooi uit met je ouders
Ook met je broertjes toch?
Ze blijven altijd je kleine broertjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jaamaar zijn eigenlijk geen broertjes meer, ze zijn zo lang
Nou dat laatste is nog wel okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sprintende negers en een hoop marihuana
Dat wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze blijven altijd je kleine broertjes
Het is net iets lekkerder dan drank qua effect en je krijgt niet echt een kater, alleen maar erge dufheid in de ochtend.quote:
Is wiet daar wel legaal btwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze blijven altijd je kleine broertjes
Trustenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
BNW / [Tor] Onion sites, deepweb en al die andere digitale ongein?
Heeft iemand hier weleens Tor gebruikt om daar in te komen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |