16quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij smoket zelfs veel minder? Hoe oud ben je?
Nee ik niet, maar kende er wel nog best watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O ja jij ook toch.. als ik je uiterlijk zie lijk je me echt geen type.
Volgens mij te jong om legaal te rokenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij smoket zelfs veel minder? Hoe oud ben je?
Toen ik laatst haze had snapte ik waarom bob marley best wel chill is tijdens smoken jezus wat was ik moequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Geen idee hoe die ging. Dus jullie kunnen mij hier niet mee helpen.
Klopt niet te vaak doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij te jong om legaal te roken
1x in de maand is voor mijn leeftijd nog best normaal zijn mensen van school nu als verslaafdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je eerste jointje/biertje rookt/drinkt bijna iedereen te jong. Je bent toch nieuwsgierig + vriendjes die het ook doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was gewoon 18 zoals het hoortquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste jointje/biertje rookt/drinkt bijna iedereen te jong. Je bent toch nieuwsgierig + vriendjes die het ook doen
Ah is wel leuk evenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tenten. Heb liever caravan, maar die kan niet mee.
Achja, hoeven we tenminste niet heel de tijd 80 te rijden
Wat verwoord je dat goed fokkie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je eerste jointje/biertje rookt/drinkt bijna iedereen te jong. Je bent toch nieuwsgierig + vriendjes die het ook doen
Ik met blowen ookquote:
Dankje Fokkerquote:
Drinken was baco dan ipv bierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik met blowen ook
Drinken 14 geloof ik. Maar geen bierBier 16
Nee, andere generatie hequote:
Ja, wil gewoon even op vakantie een keer. En hoef niet zelf te betalen. Dus al mijn spaargeld kan lekker blijven staanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah is wel leuk even
Al vind ik stacaravan chiller
Omg breezerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, andere generatie he
Bacardi Breezer
Ik was 18, toen nam ik pilletje, daarna heb ik een keer mijn eerste 3 wijntjes gedronken, daarna eerste jointje gerookt, toen was ik 19 geloof ik. En net 20 met psychedelica.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik met blowen ook
Drinken 14 geloof ik. Maar geen bierBier 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |