Die herinner ik me nog heeeel vaag. Ken je Voxamberlynn ook nog? Ze ging met die zanger van Suffokatequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Audrey Kitching heette ze,
[ afbeelding ]
Aviciiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
UghNoem jij eens iets wat jij leuk vindt
Hmm nee die ken ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog heeeel vaag. Ken je Voxamberlynn ook nog? Ze ging met die zanger van Suffokate
over moord mmmm breaking bad vond ik toch de beste serie ooitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel gruwelijk goede en spannende serie
Moord?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
over moord mmmm breaking bad vond ik toch de beste serie ooit
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef supersof het volgende:
Zo raar dat ik nog op vakantie ga. Het lijkt al herfst, maar ik ga nog gewoon weg![]()
Ik luister niet vaak naar muziek, maar als ik het eens doe dan staat silhouettes er wel inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh ik luister amper zulke muziek eigenlijk
Ik heb deze vakantie alweer bizar veel gekeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me voorgenomen geen series te kijken deze vakantie maar ik zit alweer middenin een anime.
heb je die ene is it wrong to pick up girls in a dungeon gezien?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me voorgenomen geen series te kijken deze vakantie maar ik zit alweer middenin een anime.
Ik ben vooral beetje aan het programmeren, online quizjes maken, boekjes lezen, en tussendoor op FOK!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb deze vakantie alweer bizar veel gekeken.
Serie gaat wel wat verder dan dat. ga maar kijken. Is aanraderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Staat op netflix bates motel de beruchte moord
Gewoon gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Staat op netflix bates motel de beruchte moord
Aw haha. Enge anime die ik heb gezien is Death Note maar vond dat wel helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Hahaha! Van mijn 3 zomerdoelen ben ik maar met 2 bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
italiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |